![]() |
||
Citaat:
2. ja, douchegel. 3. ikzelf gebruik lancôme, is wel duur, maar ma betaalt ![]() 4. ik gebruik pantène. 5. nee. 6. doordeweek ongeveer 5 minuten, in 't weekend 15-20 minuten. 7 nop ![]()
||
Citaat:
![]() 2. Douchegel 3. Palmolive 4. Herbal ![]() 5. scurb 6. nee 7. mwuah, sochtends 10 min. (kort de tijd) savonds ong. 20 min. ![]() 8. neuh, boeit toch niet? ![]()
|
1. Hoe vaak per week douche jij?
meestal 6 of 7 keer 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? nivea 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? schwarzkopf 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? cremespoeling altijd, maar ik was m'n haar niet elke dag, want dat schijnt niet goed te zijn. 5. Zing je onder de douche? nope 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? ligt er aan meestal 20 min. ofzo soms wel korter of langer 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ![]() nee... |
![]() |
|
Ik douche 5/6 keer per week. 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Douchegel. 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Ik heb nu Dove, hangt er een beetje vanaf. Ik hou van lekkere geurtjes. 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Dove, Andrélon. 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Cremespoeling, vroeger wel bodyscrub. 6. Zing je onder de douche? Soms wel ja. ![]() 7. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? Ik hou ervan om erg heel lang onder te staan, ik hou het zo een uur vol. Maar mn moeder wil dat niet natuurlijk, ik krijg het altijd wel voor mekaar om er een half uur onder te staan, als het aan haar lag duurt het niet langer dan 15 minuten. 8. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? Ik ga altijd zitten. Lui. ![]()
|
Verwijderd
|
euh 6 keer ofso, is verschillend 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? sanex of ombra van de aldi ![]() 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? andrelon 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? soms cremespoeling en heel zelden scrubcreme 5. Zing je onder de douche? ja ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? meestal 20 min of langer, behalve als ik 's ochtends douche, dan korter 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? euh, neej |
![]() |
|
![]() |
keer of 8 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? niet echt een favoriet, ik heb nu Jip en Janneke met banaangeur, wel lekker, maar t liefst neutrale geuren 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Andrelon 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? speciale gezichtszeep 5. Zing je onder de douche? nee, ik douche meestal s morgens en dan ben ik veel te duf 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? s morgens 5 a 10 minuten, soms kwartier ofzo, als ik meer tijd heb 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? douchen roelt!
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Florine schreef:
1. Hoe vaak per week douche jij? 7 ofzo of 8 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel en shampoo 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Dove, krijg je dus duidelijk wel een lekker zacht huidje van ![]() 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? dove is 't fijnst maar gebruik in nie zo vaak voor me haar, meestal jah weet niet is vanalles verschillend 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? jah cremespoeling 2 keer in de week ofzo 5. Zing je onder de douche? nee alleen op kamp met vriendinne, om engelse mensen te pesten 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? kwartiertje ofzo 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ![]() euh... 'k ga ook wel eens in bad ![]() ![]() |
![]() |
|
1. Hoe vaak per week douche jij? rond de 10keer p week
2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? alles wat ik kan vinden en sopt ![]() 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk) adidas sport gebeuren is wel ok ![]() 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? boeit niet 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? nopes 5. Zing je onder de douche? beter voor iedereen van niet 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? lang.... 30 min is geen uitzondering 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag??hmmm ja.... dat m'n ouders het bad uit de douche heeft laten halen in de hoop dat ik minder lang in de douch zou zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() 1. Hoe vaak per week douche jij? Meestal 3 tot 4 keer. 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Wisselend. 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Dove ruikt wel subtiel en is zacht. 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Ik gebruik het meest Herbelle. 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Nee. 5. Zing je onder de douche? Nee. 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? 25 minuten 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? Nee. |
![]() |
|
7/8 keer 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel!! 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Dove of FA 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? fructis voor droog en beschadigd haar (met cremespoeling) ruikt naar cocos!!!! 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? cremespoeling (zelfde) en bodyscrub! 5. Zing je onder de douche? alleen als ik heel blij ben!! 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? 20 min 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ik ga altijd in bad zitten (bad en douche in 1) lekker luieren.. heeeeerlijk!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als ik niet drum douche ik me in een week ook 2x als ik wel drum, wat ik bijna elke week toch dagelijks doe, douche ik me meer dan 7x
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
meestal zo'n 7-9 x: elke ochtend en in het weekend voor het stappen en vaak nog 1 keertje 's avonds als ik er zin in heb 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Kruidvat voor de gevoelige huid of dove 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Palmolive 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Elke dag gezichtsscrub en ongeveer 2x per week bodyscrub. Cremespoeling gebruik ik elke keer als ik m'n haar gewassen heb. 5. Zing je onder de douche? Nee. 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? Als ik haast heb 10 minuten, als ik minder haast heb vaak 20 minuten tot een half uur. En als ik er de tijd voor neem kan het wel zo'n 3 kwartier zijn ![]()
|
Verwijderd
|
4-5 x 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? zeep en soms niks 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? geen id, albert heijn ofzo? 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? adidas 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? nope 5. Zing je onder de douche? nee 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? 10 minuten, misschien iets langer 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ja, ik zet de douche steeds warmer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Elke ochtend, soms ook 's avonds als ik gesport heb. Dus... 7 tot 10 keer per week. 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Ehm... ik vind Dove wel fijn... 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Fructise 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Ja, conditioner vrijwel altijd, haarmasker soms, bodyscrub zelden... 5. Zing je onder de douche? Hmm... ik neurie wel eens ja... 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? kwartier/twintig minuten 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ![]() Hmm... niet echt eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
3-4 keer, vaker als ik iets doe waar ik vies/zweterig van word. Tis onnodig om je vaker te douchen als je je gewoon wast... 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Shampoo bij gebrek aan badschuim XP 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Euh... *haalt schouders op* 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? DA shampoo voor vet haar ![]() 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Altijd cremespoeling, anders is borstelen echt een marteling. Fructis voor lang haar geloof ik. 5. Zing je onder de douche? Altijd ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? Oh, eeuwen. Mijn moeder wordt er gek van. 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ![]() Neuh, niet echt ![]() |
![]() |
|
![]() |
max. 3 keer, alleen na volleybal (geef mij maar een lekker warm bad) 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Hmm welk er ook aanwezig is in de kleedkamer 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Fructis 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Nee 5. Zing je onder de douche? Met volleybalploeg staan we meestal te praten, maar zingen, nee.. ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? minuutje of 5 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? Nee, toch bedankt |
![]() |
|
![]() |
1. Hoe vaak per week douche jij? meestal elke dag
2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Fa 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Fructis style 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? ja cremespoeling 5. Zing je onder de douche? nee 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? 10 minuten of een kwartier 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? Nee |
![]() |
|
1. Hoe vaak per week douche jij? 0x, elke dag in bad
2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Zeep 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)?Maakt me niets uit 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Maakt me ook nix uit 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub?Cremspoeling en scrub voor mn pierc 5. Zing je onder de douche? Nee ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? Half uur in bad 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? Ik lig altijd met een Doanld Duck en een peukkie in bad
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. douchegel 3. weet ik zo gauw ff niet maar ik gebruik nu Adidas... 4. Andrelon 5. uhm...nope... 5. jah.... 6. 10 of 15 minuten 7. nee heur.... ![]()
|
![]() |
1. Hoe vaak per week douche jij? 14x per week
2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide?Douchecreme ![]() ![]() 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)?Dove 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest?Dove ![]() 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub?ja, altijd cremespoeling en de douchcreme die ik gebruik bevat scrub ![]() 5. Zing je onder de douche?af en toe ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche?'s ochtends een kwartier, 's avonds ook 5 tot 15 minuten 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ![]() euhm ![]() ik doe de douch altijd heel erg warm ![]() en ik ontbijt 's ochtends onder de douch, een bakje yoghurt met muesli en dan zet ik de douchstraal op mn rug of ik ga zitten en doe de douchstraal op mn benen ![]() |
![]() |
|
![]() |
- Minstens 7x, soms vaker. 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? -Zeep 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? -Kweet nie eens wat voor zeep we hebben, koopt m'n moeder. 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? -Dove 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? -Niet meer 5. Zing je onder de douche? -Soms 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? -Van m'n moeder mag ik maar 5 minuten, maar meestal weet ik het te rekken tot 10 a 15 minuten 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? -Nee |
![]() |
|
7 of 8 keer 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? dove is fijn, maar ik heb geen favoriet 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? elvive is prima, guhl is ook fijn 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? soms een scrub voor m'n gezicht 5. Zing je onder de douche? af en toe ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? hoogstens ee nkwartiertje 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ik poets m'n tanden vaak onder de douche
|
- Elke ochtend, dus 7x 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? - Douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? - Sanex met Dermo-Olie (die mintgroene "fles") 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? - Geen shampoo (kheb dreads: mag nog niet wassen) 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? - Toen het nog mocht cremespoeling 5. Zing je onder de douche? - Ja .. en we hebben ook een radio in de badkamer ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? - Doordeweeks kwartier, op vrije dagen halfuur (of langer) 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? - uhm .. nee ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Het is dus echt niet goed om 10 x in de week onder de douche te staan
![]() Ik douche 3-4 x per week en vind dat meer dan genoeg, meer kan mijn huid ook niet aan. X-je
|
![]() |
Dat als je je veel douchet dat dat slecht is, is gelul! Ik douche me 2x perdag en heb nog gewoon een zachte huid enzo hoor
![]() Ik voel me gewoon niet fris als ik me een dag niet zou douchen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik douch dus 14x per week, maar ik was 's avonds mn haar, en mn piercing, en 's ochtends mn piercing, gezicht en mn lijf.
en ik poets mn tanden wel 's ochtends en 's avonds. tis niet zo dat ik me telkens helemaal schoon zit te poetsen, we hebben geen fohne thuis en als mn haar droogt heel langzaam dus dan loop ik de hele dag met een gaar kapsel rond. en 's avonds douchen ben ik gewend, 's ochtends douchen vind ik fris. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Douchegel 3. Adidas performance 4. Clairol Herbal Essences 5. Ja 5. Als ik mijn stem heb wel, ja 6. 20 minuten 7. Neuh, niet echt ![]()
|
![]() |
1) 4/5 keer in de week
2) wisselend 3) weet ik veel, net wat er ligt 4) sorry mijn haar is te kort om shampoo voor te gebruiken ![]() 5) nee 5) nee 6) hmmm wisselend meestal een half uurtje ofzo
|
1. Hoe vaak per week douche jij? Ik douch mij elke morgen
2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? dove, nivea en palmolive 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? shampoo van dove of babyshampoo ![]() 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? soms wel ja 5. Zing je onder de douche? euhm ja ![]() 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? dat is te zien, soms een kwartier, kan ook wel es 5 minuutjes zijn alsk mij overslapen heb of zo 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ik douch mij heeeeeeeeeel graag ![]() |
![]() |
|
![]() |
euh elke dag, dus da`s 7 keer en soms nog een keertje extra 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? maakt mij niet uit... 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? maakt me ook geen reet uit 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? jah hoor 5. Zing je onder de douche? niet echt 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? rond het kwartier 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ![]() euh nee ![]() |
![]() |
|
ongeveer om de dag 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? doucheolie van nivea 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? 'kheb heel vaak verschillende maar nivea helpt goed tegen me droge huid 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? schwarschkop, maar weleda is ook heel goed 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? soms scrub voor m'n gezicht 5. Zing je onder de douche? jep 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? 5 tot 10 minuten 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ik douche best warm mar als ik bijna klaar ben met douchen, doe ik de douche heeeeel koud zodat ik lekker wakker wordt. moet je ook is proberen ![]()
|
![]() |
Hmm, we hebben alleen een bad, en daar stap ik zo'n 3 à 4x per week in. 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Douchegel/badschuim. Zeep vind ik vies, want die gebruikt mijn pa ook. 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Appeltjesbadschuim van Yves Rocher. 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Palmolive basics. 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Altijd cremespoeling. 6. Zing je onder de douche? Soms. 7. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? Ik zit gemiddeld een kwartier in bad. Maar met mijn vriend veel langer ![]() ![]() 8. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? Nee, niet echt.
||
Citaat:
2. Dat variëert nogal eens. Ligt eraan of het dichtbij staat 3. Ik gebruik van die kleine flesjes die je in hotels krijgt 4. Geen voorkeur 5. Ik gebruik meestal wel cremespoeling in combinatie met shampoo. Waarom? Geen idee, ik doe daarna toch weer gel in m'n haar... 6. Nee, ik kan niet zingen want dan slaat m'n stem over. Bovendien weet ik niet WAT ik zou moeten zingen. 7. Ligt eraan 8. Geen commentaar ![]()
|
![]() |
6-7x per week. In het weekend wil ik nog wel eens een dagje overslaan, vandaar de 6 ![]() 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? Douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? Ombia Med of Seba Med van de Aldi 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? Ehm ook van de Aldi, Mildeen geloof ik. 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? Scrub en facewash voor mijn gezicht ![]() 5. Zing je onder de douche? Af en toe 6. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? 15 minuten. 7. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? Praat niet tegen me voordat ik gedouched ben ![]() |
![]() |
|
7 a 8 keer, op zaterdag meestal een keer extra! ![]() 2. Gebruik je zeep, douchegel of geen van beide? douchegel 3. Welk merk zeep of douchegel vind je het fijnst (merk)? iets met een exotisch geurtje 4. Welk merk shampoo vind je het fijnst/gebruik je het meest? shampoo? ![]() ![]() 5. Gebruik je weleens andere (aanvullende) producten onder de douche, zoals cremespoeling, haarmasker, bodyscrub? neuhj, ben wel tevreden met mijn lichaam zoals het is 6. Zing je onder de douche? ik heb altijd de neiging om na te gaan denken onder de douche, idd, heeeeeeeeeeeeel fout ![]() 7. Hoe lang sta je gemiddeld onder de douche? 15 minuten is zat 8. Misschien wil je verder nog iets kwijt over je douchegedrag?? ![]() schaamhaar moet ook gewassen worden! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraag voor de vrouwen over pijpen TTFlash | 92 | 06-04-2007 18:23 | |
Seksualiteit |