Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 20:13
Verwijderd
Hey!

De map tamporary internetfiles bevat op mijn pc voor meer dan 600 mb aan bestanden; nadat ik alle zichtbare bestanden heb verwijderd. De instelling 'verborgen bestanden en mappen weergeven' staat aan. Ik zie geen mappen en bestanden in toch zit er voor 600mb in... weird... denk ik...
temporaryfiles kan je toch zonder nadenken weggooien?
Waarom zie ik ze niet en hoe krijg ik ze weg?

bvd

Toeter!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2002, 00:01
wyner
wyner is offline
Verwijder ze via Internet Explorer -> Tools -> Internet Options -> Temporary Internet Files -> Delete Files...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:19
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ga naar DOS-modus (indien aanwezig) C:\Windows\ en doe ff deltree tempor~1...
Oud 15-09-2002, 21:14
D@mien
D@mien is offline
in de map temporary internet files zit ook nog een onzichtbare map (compleet onzichtbaar) die je volges mij alleen inkan door et in te typen.
de map 'Content.IE5' neemt walgelijk veel onnodige ruimte in. Onder andere de files die je afspeelt in kazaa staan dr vaak in...dit kan zo oplopen tot een paar honderd Mb....in die map staan submappen met getallen, en daar staat dus al die troep in...gooi die mappen gewoon weg.

(Ik kwam hier vandaag achter, toen mn PC zat te zeiken dat mn XP partitie nog maar 100MB over had...terwijl ik altijd 1 GB vrij hou..
Ik ging dus scannen met 'Tree size Pro' en die gaf dus aan dat ik voor 700 mb aan files had ziten in die map...)

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Ga naar DOS-modus (indien aanwezig) C:\Windows\ en doe ff deltree tempor~1...
Zal niet veel doen in XP.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 15:36
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
D@mien schreef:
in de map temporary internet files zit ook nog een onzichtbare map (compleet onzichtbaar) die je volges mij alleen inkan door et in te typen.
de map 'Content.IE5' neemt walgelijk veel onnodige ruimte in. Onder andere de files die je afspeelt in kazaa staan dr vaak in...dit kan zo oplopen tot een paar honderd Mb....in die map staan submappen met getallen, en daar staat dus al die troep in...gooi die mappen gewoon weg.

(Ik kwam hier vandaag achter, toen mn PC zat te zeiken dat mn XP partitie nog maar 100MB over had...terwijl ik altijd 1 GB vrij hou..
Ik ging dus scannen met 'Tree size Pro' en die gaf dus aan dat ik voor 700 mb aan files had ziten in die map...)

'Tree size Pro' was dat?

trouwens control A pakt altijd alles
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:44
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:

'Tree size Pro' was dat?

beschrijving download.com:
TreeSize Professional is a hard disk space manager with an intuitive interface. It displays complete information about your drives and folders, including size, allocated and wasted space, the number of files, and last access date. It will also find old, big, and temporary files on your hard disks. You can print detailed reports or export the collected data to a Microsoft Excel workbook or a text file. TreeSize Professional can be started from the contextual menu of every folder or drive. Version 2.43 corrects some bugs.

trouwens control A pakt altijd alles
Alles wat op et scherm zichtbaar is ja...
Oud 17-09-2002, 14:15
Beyoned
Beyoned is offline
als ik control A
doe zget die heel vaak dit bevat xzo en zoveel onzichtbare mappen wilt u deze ook selecteren dus dat verhaal is bull
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 14:31
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
als ik control A
doe zget die heel vaak dit bevat xzo en zoveel onzichtbare mappen wilt u deze ook selecteren dus dat verhaal is bull
In een normale map wel ja..maar ik krijg et niet voor mekar in temporary internet files...hij geeft nl ook niet aan in de statusbalk dat er een verborgen bestand/map is.....
Oud 17-09-2002, 14:36
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
D@mien schreef:
In een normale map wel ja..maar ik krijg et niet voor mekar in temporary internet files...hij geeft nl ook niet aan in de statusbalk dat er een verborgen bestand/map is.....
en als je map opties, (beeld-->map opties-->beeld) doet en dan alle bestanmden weergeven?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 00:29
Verwijderd
Citaat:
en als je map opties, (beeld-->map opties-->beeld) doet en dan alle bestanmden weergeven?
Dan laat ie ze nog niet zien. Dat was juist mijn vraag....
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 07:41
Verwijderd
Citaat:
als ik control A
Doemaar 'es met in 't command prompt:

CD \

dir /as

Systeembestanden zie je niet, ook al heb je onzichtbare mappen/bestanden aanstaan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 07:42
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Dan laat ie ze nog niet zien. Dat was juist mijn vraag....
sorry.... ehm
dos laat ze ook niet zien?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 15:20
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
D@mien schreef:

zo los je et dus op...
Oud 18-09-2002, 20:58
Orion84
Orion84 is offline
die content.ie5 kan ik hiero gewoon zien in windows explorer hoor. zowel in win 98 als in win 2000, dusseh, of et ligt aan Xp (dat ken ik nie) of je doet iets fout
Oud 18-09-2002, 21:40
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Orion84 schreef:
die content.ie5 kan ik hiero gewoon zien in windows explorer hoor. zowel in win 98 als in win 2000, dusseh, of et ligt aan Xp (dat ken ik nie) of je doet iets fout
Zal du swel aan XP liggen...misschien is dit in SP1 gefixed??
Oud 20-09-2002, 08:06
Beyoned
Beyoned is offline
lekker 138 mb downloaden als je niet eens cker weet,
ik zla eerst die treesize pro proberen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 08:07
Beyoned
Beyoned is offline
trouwens?
wrom verwijder je niet gewoon de complete map?
windows maakt die map zelf wel weer aan indie nodig (dus als je op internet gaat)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:47
Verwijderd
Treesize Pro werkt fantastisch. Zojuist 750 MB aan in WINXP onzichtbare tempfiles verwijderd!
fraaie grafiekjes ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten