Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmzz wel wazig gedrag zo ineens ja..
![]() ![]() Tja misschien dat hij op de een of andere manier toch aan zijn trekken wil komen ofzo, weet niet hoe hij ermee om moet gaan enzz.. ? hmz ik vind het ook maar raar dat die beste vriendin van hem daar dan zo op ingaat.. Als een jongen dat tegen mij zou zeggen allemaal dan had ik dat echt raar gevonden hoor, zeker als het je beste vriend is... Ik zou hem iig niet zo zn gang laten gaan.. ![]() Maar goed, het is uit tussen jullie, probeer er niet aan te denken en neem aan dat je hem zo ook niet meer terug wilt..
|
Nou ik weet echt niet waarom hij in godsnaam zo snel met iemand anders gaat staan flirten ensow, maar k vind het eerlijk gezegd een beetje lullig.
Misschien heeft hij het er moeilijk mee dat ie weer vrijgezel is ofzo... Hoe dan ook, hij verdiend jou verdriet niet! Probeer je niet teeel te concentreren op wat jullie hadden, maar op wat er voor je ligt! *succes*
|
ze beste vriendin die vond het allemaal best omdat ze zei het is voor de fun enzo, ik vind haar een beetje een stalker omdat ze hem constant kaarten stuurt vaak belt ze doen alle met elkaar, ook toen wij nog wat hadden twas een soort rode mannetje van dat programma van rtl 4 , altijd was zij erbij , en hij vond haar niet leuk en andersom ook niet maar ze waren gewoon heel close met elkaar ,en als ikd an zei ik vind het niet leuk, zei hij tegen mij niemand komt tussen onze vriendschap in ( dat ik dat gepikt heb 5 maanden
![]() dusjah , maarjah ze heb een vriend dusjah...sinds pas dus zal hij het dus niet vragen aan dr, maarjah als ze straks weer vrijgezel is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, dat hij zo snel dan met haar ging zoenen puur voor de fun snap ik hoe vervelend dat is. Waarschijnlijk een soort rebound van zijn kant, hij mistte de aandacht en weet ik veel wat en zocht dat dan bij een ander om maar niet het er moeilijk mee te hebben dat het uit was (want dat is ook voor degene die het uitmaakt moeilijk).. |
![]() |
|
ja ok hij mag best vriendinnen hebben , tuurlijk wel ,maarjah dit was niet ZOMAAR een vriendschap want ze waren gewoon te close, wat zou jij dr van vinden als je vriend of vriendin heel de avond bij ze beste vriendin op schoot zit ze arm in arm lopen als jij erbij staat heel de tijd lopen te dollen en knuffelen en jij geen aandacht krijgt?? moet ik dat pikken??????
![]()
||
Citaat:
want wtf heb jij nu nog met zijn liefdesleven te maken, laat hem lekker doen wat ie zelf wil. Die vriendin van je lijkt me een beetje een stokertje zo hier te lezen en als ze echt een vriendin was en jullie vonden het allebei een k*tstreek dan kan ze hem nu mooi te kijk zetten. Klaar.
||
Citaat:
De topicstartster had een vriend, en die jongen had weer een beste vriendin waar hij heel close mee was.. Nu is het net uit tussen Topicstartster en heeft haar ex gekust met die goede vriendin van hem.. mjah anywayz, ik had het niet gepikt hoor, als hij meer aandacht had voor haar dan voor mij. Ik vind het wel goed dat hij zn eigen vrienden houdt enzo, maar ik ben er ook, hallo..!~ ![]()
||
Citaat:
Ik had het wel gepikt, het ligt eraan in welke situatie, als ik denk kom we gaan in vijver eenden jagen en hij wil met een ander meisje op de bank zitten dan zou ik er klaar mee zijn. Maar als ik op de bank wilde zitten en een ander meisje wil ehh sneeuwballen gooien op het strand, dan zou ik er niet mee zitten. *fake-situatie*
|
ok je hebt gelijk ik moet me er niet meer mee bemoeien, ok
maarrr... die dingen gebeurde toen wij wat hadden en dat vertelde ik in het laatste berichtje van mij en toen wij wat hadden toen pikte ik dat niet, kijk nu makat het idd niks uit maar toen WIJ wat hadden toen vond ik dat het niet moest pikken duzzz, marjah of je moet zo'n zelfverzekerd typje zijn die alles pikt, nou zo sterk sta ik niet in me schoenen hor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|