![]() |
|
Gewoon eerst een beetje zoenen en dan bijvoorbeeld samen op bed gaan liggen dan een beetje knuffelen en ja als je zelf veel zin hebt dan snel gaan zoenen en knuffelen enzo en dan steeds meer naar beneden en als je merkt dat hij meer reactie geeft naar mate je lager gaat door gaan en dan rustig hem een beetje uitkleden..
||
![]() |
Citaat:
![]() Straks springt ze nog bovenop de eerste te beste postbode en begint m genadeloos aan zn lul te sleuren.. Nu ik het zeg, 90% van de postbodes zal waarschijnlijk niet eens bezwaar maken..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Bij de meeste jongens merk je het wel als ze er klaar voor zijn. Ze blijven extra lang bij de winkel aan de kant van de deur staan waar 'trekken' op staat, ze gebruiken de opmerking 'ben je nu helemaal van de pot gerukt' meer dan anders, ze zeuren veel te vaak over 'de lekkere trek' en boven alles hebben ze de neiging om samen met je in bed te liggen en je hand richting hun gulp te halen.
Op dat laatste moet je niet letten, maar de anderen zijn duidelijke hints ![]()
|
hmmmm
let me get this straight, -Jij hebt een vriend -Je bent overduidelijk gemotiveerd om hem eeen lol te doen -Je bent geen Inca-mummie dus je mond is niet dichtgenaaid, eveneens zal je niet te veel van boterhammen met chilisaus, mierikswortel en uien houden. -Je gelooft hopelijk in sex voor je huwelijk ![]() -Je vriend heeft geen ernstige mentale afwijking/ blijkt toch meer op mannen te vallen. -Je vriend heeft allebei zijn handen nog , edoch met serieuze slijtplekken op zijn rechterexemplaar. ![]() HOE KOM JIJ IN GODSNAAM OP T IDEE DAT IE WIL WORDEN AFGETROKKEN ![]() Jeezes, waarom maken ze nou nooit ns een film ' what men want', dat zou n hele hoop topics de wereld uit helpen
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die even op onderzoek uitgaat.....*
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=massage
Richard070 is een vuile pedo! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die een marrrrrrrrrrrrrrrrrrs tussen zn billetjes heeft*
||
Citaat:
|
![]() |
Weet je, mijn vriendin zij altijd, ik heb nog nooit een jongen afgetrokken en ik doe het ook nooit, zij pijpte alleen maar, want jongen kunnen zichzelf ook aftrekken en nog wel heel wat beter dan meiden dat kunnen, dus tip: SLA DAT AFTREKKEN LEKKER OVER EN GA DOOR NAAR DE VOLGENDE STAP ALS JE DAAR AAN TOE BENT, DAT AFTREKKEN IS TOCH 1 GROOT DRAMA!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel vingeren, maar niet aftrekken *marinn* | 61 | 19-07-2003 00:32 | |
Seksualiteit |
weetjes over aftrekken meastrecks | 12 | 07-04-2003 23:58 | |
Seksualiteit |
aftrekken...? DuShI*PuSsY | 20 | 14-02-2003 13:21 | |
Seksualiteit |
mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken **~yvie~** | 12 | 20-11-2002 12:54 | |
Seksualiteit |
Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? Verwijderd | 32 | 26-09-2002 20:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken nac-breda-no-1 | 19 | 06-02-2002 23:06 |