Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op de site van KS kan je ook oude cabaret stukjes terug zien, bijv die met de koningin... helaas niet van PF
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kopspijkers vind ik heel anders dan Jiskefet, Jiskefet gaat alleen maar over poep en pies en vloeken enzo, kopspijkers gaat meer over politici in de zeik zetten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Cabaret van Kopspijkers! moet het vooral hebben van die ene van Gtst (zijn timing en acteertalent zijn ronduit goed). De grappen worden vantevoren breed uitgemeten, waarna vervolgens het toneelstukje op tv wordt opgevoerd. Jiskefet daarentegen gaat niet enkel en alleen over banaliteiten. Dit trio weet juist op absurditische, doch perfecte wijze bepaalde types op de hak te nemen. Daarbij komt dat iemand als Michiel Romeijn vele malen getalenteerder is dan het trio van Kopspijkers!.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Met die baby bonzo enzo, vreselijk) |
![]() |
|
Jiskefet gaat absoluut niet alleen over 'poep en pies'. De serie is vaak banaal maar de kracht ligt bij het geweldige talent van Romeijn, Prins en Koch. En Baby Bonzo is een prachtige parodie op peuterprogramma's, maar dat moet je wel zien; tegenwoordig heb je voor Jiskefet veel televisiekennis nodig.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik vond volkert geniaal, en mat herben ook, met de teleg
maargoed ik heb ooit met een cabretie uit kopspijkers gesproken en hij zij dat ze op woensdag vergaderen over wie ze gaan imiteren, dus nu gaan wij het grote raad wie er zaterdag aan het tafeltje zit spel doen, ik denk, heinsbroek, winnie de jong, en nog iemand
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|