Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() in nederland hebben we best mooie dierenparken..maar als je bijvoorbeeld kijkt naar die in Berlijn, dat was gewoon niet leuk meer. Mega-gefrustreerde beesten die telkens dezelfde herhalende bewegingen maakten in veel te kleine hokken..brr...
|
![]() |
Burgers zoo Arnhem!
Als ik daar ben kom ik alleen in de hallen... Ocean is het mooist nu. Bush is tweede. Desert derde. En het safaripark is ook leuk. ![]() De 'standaard' dierentuin dingen vind ik saai, buitengewoon niet-boeiend... Zoiets als Blijdorp ofzo lijkt me dus echt doodsaai, alleen een rij dieren in hokken, Niks voor mij. |
![]() |
|
Emmen, al is arnhem ook mooi.
Die vlindertuin is zoooo ![]() (was die jungle met woestijn eraan nou ook daar of was die ergens anders?)
|
![]() |
|
Toch zielig voor die diertjes dat ze zitten opgesloten in Amsterdam, Rotterdam, Arnhem of Emmen, maar goed...als ik moet kiezen...Burgers Zoo heeft mijn voorkeur. Ruimtelijk en mooi van opzet, en geschikt voor een familiedag (heb ervaring hiermee)
||
![]() |
Citaat:
![]() [QUOTE]L!M schreef: Blijdorp & Beekse Bergen zijn allebei wel mooi. In Beekse Bergen hebben de dieren ook nog "een beetje" ruimte om te bewegen ![]() Arnhem ook. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat is jouw favoriete dierentuin? Axel11 | 49 | 24-09-2015 10:37 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse brief vertalen.. HELP!!! *KLK* | 13 | 06-09-2004 15:51 | |