Advertentie | |
|
![]() |
|
spelling inderdaad. Was ik op de basisschool heel slecht in en het was ook niet leuk om te doen, een beetje lesjes maken uit een boek. Hoe je het leuk kunt maken weet ik niet, ik denk gewoon een beetje door het uiterlijk van het spelletje.
|
idd, spelling of geschiedenis.
Later op de middelbare school heb ik nog wel gemerkt hoe vervelend het was dat ik (bijna) niks van de geschiedenis af wist. Nog steeds eigenlijk..... Als je het maar NIET over topografie doet, want daar zijn al zó veel programma's over, dat kan je intussen op wel 10 verschillende manieren leren!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Euhm ben dan wel geen 10/11/12, maar deze onderwerpen lijken mij het leukst:
- 2e wereldoorlog - Egyptenaren Over de egyptenaren leer je op school het minst, maar over woII kun je veel vertellen. Misschien kun je beginnen bij hoe Hitler aan de macht kwam en dan eindigen bij de uiteindelijke overgave. Lijkt mij erg interessant. (was rond mn twaalfde btje woII freak) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Marrechaussee Opleiding Aftoetsing en Leer dingetjes iAnswer | 0 | 16-05-2016 14:54 | |
VMBO |
Maatschappijleer Verwijderd | 25 | 31-05-2005 17:26 | |
Eindexamens 2003 |
Economie leren (+vraagje) Verwijderd | 6 | 16-05-2003 16:33 | |
Algemene schoolzaken |
Wat leer je van je pws? (qua vaardigheden?) Snufje | 9 | 21-01-2003 12:48 |