Advertentie | |
|
![]() |
|
nee, grote oma-onderbroeken zijn lekker opwindend
![]() mijn mening: als je ze niet sexy vindt doe je ze niet aan (ja ik ben me ervan bewust dat je een man bent, so?) en als je t leuk vindt doe je ze wel aan, iedereen zn smaak, iedereen zn ding, ik vind ze fijn maar ik draag ze niet omdat t zogenaamd wel of niet sexy is.
|
Verwijderd
|
Strings kunnen heel sexy zijn. Ik draag zelf nix anders, gewoon omdat ik het handig vind en lekker vind zitten. Ik draag vrij strakke broeken en met een normale onderbroek zie je die randjes (check mn ma) en ik vind dat zo lelijk er uitzien. Bij een string zie je dat helemaal niet en ja, je ziet wel dat diegene dus een string aanheeft en het lijkt alsof ie met zn blote kont erin loopt, maar ik vind dat een stuk mooier dan die luiers.
T is juist weer niet sexy als je broek te laag is en je string er ongeveer 10 centimeter bovenuit komt. Dat heb ik dus weer niet omdat ik dat ook weer vrij tot zeer lelijk en onaantrekkelijk vind. Zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag nooit strings... hebbut ook nog nooit geprobeerd, ook geen behoefte aan, maar ze lijken me verschrikkelijk zitten..
Ik draag meestal ook wel wijde broeken, waarin je geen randjes ziet.. en als dat wel een klein beetje zo is bij een broek die boven wat strakker zit, dan maakt het me totaal nix uit.. ik ga me niet druk maken om een paar stomme randjes.. |
![]() |
|
hee wel jofel om ook eens zoiets te horen eigenlijk. het lijkt wel alsof het tegenwoordig echt not done is om geeen string te dragen.
ik kan me best voorstellen dat het niet echt sexy is, ik vind het zelf ook wat teveel ass ![]()
||
Citaat:
wat is er mis met een gewone, normale onderbroek ![]() ff ontopic: ik vind strings echt irritant, tenminste, als echt opvalt dat je er een aan hebt (ja, datkan ja). van mij mag je ze dragen hoor, maar ik snap niet wat jongens daar nou mee hebben oja, het is meer bloot.. natuurlijk.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja wat dacht jij ![]() mwa het boeit mij eigenlijk niet zo heel erg..het ligt aan het meisje vin ik.... stel er loopt een enorm lekker ding voorbij en je kunt op de een of andere manier zien dat ze zon grote omabroekding draagt...ja dan heb ik wel zoiets van....zo...das minder... maar voor de rest strings zijn ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bla, wat is dit nou weer voor stom topic. Iedereen heeft toch een andere mening en je kunt er geen discussie over hebben.
IK VIND strings wél sexy, IK VIND van die onderbroeken én niet sexy én verschrikkelijk irritant zitten. Zo. Ben je blij dat je dit nu weet?
|
ik vind dat iedereen lekker meot dragen wat ie wil, maar ikzelf vind strings mooier staan omdat je geen randjes, visible slip line, wat dan ook ziet. En ik vind gewone slips niet echt lekker zitten, dus ik draag of een string of een boxershort omdat je die meestal ook niet ziet zitten.
||
Citaat:
![]() *buigt voor Mirl* Onze Mirl heeft gesproken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Te bloot. Hmm ja wat vind jij dan naakt? Hartverlammend? Mooi en sexy zijn IMHO 2 verschillende dingen.
|
Verwijderd
|
Ik heb 1 zon ding wat ik NOOIT draag, omdat het 1) ZOOOOO klote zit. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand het WEL fijn vindt! 2) Omdat ik me niet druk maak over randjes en omdat het me niet uitmaakt of jongens het wel/niet sexy vinden. Ik draag ze niet, punt uit.
Ik heb gesproken ![]() |
![]() |
|
eerst maakte met het niets uit, k had een vriendin die boxershorts droeg... maar k moet toch eigenlijk wel zeggen dat een string toch wel iets sexy'er (?) is....
maar je moet er wel het goede figuur voor hebben... ![]()
|
ze zijn niet sexy, maar wel handig.
ik draag ook niet meer anders, want ik draag ook vrij strakke broeken en lijntjes staan vreselijk. En ze zitten helemaal niet irritant...je moet er gewoon aan wennen denk ik maar een string vind ik niet veel sexier dan een normale onderbroek ofzo...
|
Uhm, zou het nioet weten maar weet wel dat ze ontzetend lekker zitten. Dus al zou m'n vriend het niet sexy vinden, ik draag ze wel
![]() Dacht trouwens dat veel mannen het juist wel leuk vinden, mja... ben ook maar een meisje.
||
Citaat:
![]() Heeft zon broekje eigenlijk een naam of..? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geloof me, staat voor geen meter.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
goh.. k heb weer is niks toe te voegen hieraan ![]()
|
|