Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen dat accent al. ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
hm ik vind niet zo heel veel irritant....naja behalve die domme belspellen en smsdingen en tellsell gevallen
en prinsen en prinsessen, aargh dat is zoooo erg! allemaal van die kinderen die over god lopen te zingen en bla bla...echt een commerciele manier om te kinderen het christelijke geloof bij te brengen ofso...bluhh
||
Citaat:
South Park
|
Tis misschien ook leuk als men niet alleen de titels noemt, maar ook de reden waarom ze et dom vinden...al is dat bij belspelletjes vrij logish...
mijn lijst: - Alle Soaps. vanwege et zwakke geacteer en al die superdramatische onrealistische dingen. (alle hoofdrolspelers die wegwillen gaan dood enzo..) en er gebeurt gewoon geen flikker... - Belspelletjes, vanwege die supermoeilijke vragen...... - Alle nagesynchroniseerde tekenfilms op Foxkids, omdat ze hiermee de series omlaaghalen.. (Mad Jack the Pirate, Eek the Cat...etc.) - Alle Hentai, gewoon omdat ik dat goor vind....
|
Er zijn zo ongelofelijk veel domme programma's. Kijk alleen al naar de verschillende nieuws op de zenders. Stem van Nederland en Hart van Nederland..... Wat een niveau........... Zegt ook wat over de rest op die zenders.
![]()
||
Citaat:
![]() Van die dikke huisvrouwen die hun benen ff wijd doen voor de camera om het kindje eruit te poepen "De bevalling" ....dat is toch iets wat niet heel NL hoeft te volgen....kank me zo aan ergeren ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik weet hoe je destiny schrijft maar dat is niet mijn nickname ![]()
|
eigen huis in puin, JAG..(voor degenen die het niet kennen: een gruwelijk, over amerikaanse serie over een zeer irritante maar natuurlijk perfecte marinier..)
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat is jouw stomste TV-Serie? GummyBroer4 | 46 | 13-11-2015 15:37 | |
De Kantine |
Je stomste ... Verwijderd | 55 | 23-01-2009 01:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gevolgen van strijd tegen terrorisme LaResistance | 34 | 11-05-2004 15:59 | |
Psychologie |
Broertje licht autistisch? Verwijderd | 21 | 21-08-2003 18:56 | |
Films, TV & Radio |
schaam jij je voor de programma's die je kijkt??? Verwijderd | 28 | 28-01-2002 19:26 |