Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vind de clip trouwens verschrikkelijk en ik zat echt met schok te kijken.. ik d8 eigenlijk dat ze nu iets prof. zou gaan doen.. ma tis indd wel ut gehalte van I'm a slave.. alleen chris die schut meer net alsof ze op een paard zit te rijden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb de clip dus ook gezien...die broek
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind die stukje van redman wel tof. Echt zijn freaky stijl. Freaky people freaky decor. Maar dat is niet christina stijl , zij moet maar blijven bij de tienerliedjes met britney en co. Alhoewel bij boys toch mijn nek met de beat mee ging ahhah
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik schij hier de enige te zijn, maar ik vind Dirrty een goed nummer en de clip is ook kewl. Ze is nou tenminste niet meer het brave blondje uit Genie in al bottle. Ze is gegroeid en ze ziet er dan wel bloot uit, maar ze durft het wel. En gelijk heeft ze, als je er zo uitziet mag ze dat best showen, als zij zich daar maar lekker bij voelt. En het nummer rockt gewoon!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik vind het een leuk liedje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ooh, I'm overdue Gimmie some room, I'm comin' through Paid my dues, I'm in the mood.. ..It's about time for my arrival |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt mensen die van nature zo dun zijn, die niet kunnen aankomen..Wat is het verschil dan met mensen die een overgewicht hebben en niet af kunnen vallen..komt op hetzelfde neer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
spelletje antigone | 500 | 27-11-2004 14:07 | |
Muziek |
Wees een bink, verzin een link! (muziekspel) QuantumKitten | 109 | 07-10-2003 12:16 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
ff mijn playlist Japio | 3 | 24-02-2003 17:13 |