![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik kom hier ook regelmatig omdat mijn moeder nierpatiënte was (ze is in maart 1994 overleden) en ik me daardoor voor medische zaken interesseer. Ik heb ook een aantal medische naslagwerken die ik regelmatig raadpleeg om vragen op dit forum te kunnen beantwoorden.
|
![]() |
Ik post hier eigenlijk maar zelden, maar lees redelijk veel, dus ik vind dat ik er ook wel bij mag. Ook al heb ik niks interessants toe te voegen, aangezien ik alleen maar Mirl ben en in 5 Atheneum zit, C&M, dus niet eens iets medisch oid... Ach
![]()
|
Was vroeger veel vaker hier dan nu ( lees zo'n 4 maanden geleden ). Momenteel werk ik bij Philips Nijmegen als operater Furnances bij BL-RF modules, maar ja heb 0 uren contract en sta nu op non-actief omdat de productie bijna 0 is.
Maar volgend jaar, wil ik hoogst waarschijnlijk gezondheidswetenschappen doen, en dan richting bewegingswetenschappen . . . erg veel verstand van de algemene gezondheid heb ik niet, maar eigenlijk alleen van sportblessures
|
ik werk in een drogisterij en moet daar ook medicijnen verkopen, dus weet daar wel iets vanaf.
Ook ben ik zelf nogal vaak ziek, dus weet ik van heel wat kwaaltjes wel wat dingen. En ervaringen delen kan iedereen...
|
Verwijderd
|
Ik kom hier ook regelmatig,
ik zit in 6 VWO met biologie, interesseer me er ook énorm voor. Daarnaast is mijn schoonzus OK-assistent in opleiding met een heel groot medisch-opleiding verleden, van haar leer ik echt super veel dingen herkennen, vermijden of genezen. Ik ben van plan biologische psychologie te gaan studeren in Maastricht volgend jaar. |
![]() |
|
Ik heb een tijdje gehad dat ik hier elke dag kwam en ook regelmatig postte, toen een tijdje niet, maar de laatste paar dagen weer wel. Ik vind het wel een leuk forum, maar ik heb geen grote kennis van ziekten of zo. Ik kan niet veel meer doen dan mensen sterkte toewensen, dus ik post neit zo heel vaak.
Ik zit nu (weer, na een jaar Grieks en Latijn aan de universiteit) terug op het VWO (volwassenonderwijs).
|
mwah..ik kom hier wel bijna elke dag ff, maar tis niet dat ik nu een medische danwel biologische achtergrond heb.
Ik zit in 6Vwo, doe CM met M&O en ec1, en heb slechts 2 jaar bio gehad. Wel ooit nog eens een ehbo-a cursus gedaan....maar das al een tijd geleden... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben arina en ben tweedejaars scheikunde aan de Rijksuniversitiet Groningen. Ik lees wel eens wat op dit forum en bij dingen waarvanb ik zoiets heb van: daar MOET ik op reageren, dan reageer ik wel. maar niet zo heel vaak.. en heb momenteel ook nogal tijdgebrek
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Populariteit van moslimfundamentalisme exphy | 238 | 01-06-2005 20:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De integratie van moslims in Nederland? Mujahideen | 226 | 07-02-2005 21:12 | |
Directe bedreiging terroristen richting NL oneMen | 97 | 12-11-2004 08:58 | |
moet de islam verboden worden. Isa | 53 | 08-01-2003 17:33 | |
Uitspraak op NMO Hippielove | 112 | 27-08-2002 15:09 | |
'Nederland is vol, dus de grenzen dicht'! Nieuwe Nationale Partij | 150 | 02-03-2002 19:46 |