Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Helaas.
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Kben blij voor hem...
Kheb namelijk het idee dat hij en bernard en juliana op dit moment TE goed worden verzorgt enzow.... Claus leefde nog wel maar dat was toch ook al jaren niet meer menselijk en waardig te noemen, same thing bij juliana dies zo dement alst maar zijn kan en bernard heeft ook al tienduizende operaties gehad om zn leven te rekken, maar wat is het nut? gelukkig zijn ze echt niet hoor
|
![]() |
jammer, maar misschien wel t beste, die man kon niet meer (lichamelijk) .
jammer, hoewel ik zwaar antimonarchistisch ben vond ikde man altijd een geweldige uitstraling hebben en was hij toch mijn fovoriete lid van koninklijk huis
|
![]() |
ik ben wel een beetje blij voor hem, hij is al zo lang ziek. verder kan ik me er niet echt druk om maken, ik kende hem niet persoonlijk, hij was niet bijzonder voor me, en het is ook maar een gewone man, er sterven er zoveel in nederland van zijn leeftijd en daar wordt niet zon heisa over gemaakt.
maar toch gecondoleerd iedereen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zijne Koninklijke Hoogheid prins Claus overleden
Gepost door Pieter (halvarine) - zondag 6 oktober 2002 @ 20:48 - Bron: FOK! Vanavond, rond 19.00 uur, is Zijne Koninklijke Hoogheid prins Claus in het Academisch Medisch Centrum Amsterdam op 76-jarige overleden. Dat is namens de minister-president meegedeeld door de Rijksvoorlichtingsdienst. De Prins kampte al lange tijd met zijn gezondheid. Premier Balkenende zal op korte termijn via radio en televisie een toespraak houden. (later meer) |
![]() |
||
Citaat:
|
Voor hem is het waarschijnlijk beter zo, uit zijn lijden verlost.
Gecondoleerd, leden van het koninklijk huis. _______________________________________________ Ik vind het jammer, ik vond de prins het verfrissende element in ons ietwat stijve koninklijk huis...
|
![]() Ach, wat heb ik hier nog aan toe te voegen? Deze sympathieke man was bij iedereen geliefd door zijn inzet, humor (de stropdas), band met het volk, lezingen, goedmoedig karakter, intelligentie, charme etc. Hij was een goede vertegenwoordiging van Nederland. Jammer dat hij nu dood is, maar nu sterft hij nog waardig. REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar, op skyradio, het nieuws van 8 uur werd gezegt dat prins Claus het goed maakte ![]() Maar ik denk dat het wel beter voor em is... |
![]() |
|
![]() |
Wel zielig maar tis misschien wel beter voor hem.
hoeft ie niet meer aan slangetjes en draadjes te hangen om te blijven leven. Die man was zoiezo gwoon op... toch zielig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
meeste alcohol ooit Forza_vitess | 306 | 04-11-2004 23:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Princes Juliana overleden uggemenugge | 117 | 27-03-2004 18:38 | |
I.v.m. Claus: Televisieprogrammering omgegooid Verwijderd | 41 | 08-10-2002 14:12 | |
Z.K.H prins Claus overleden steph | 5 | 07-10-2002 21:14 | |
Prins Claus overleden Main | 2 | 06-10-2002 19:54 |