Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 20:10
ethanol
ethanol is offline
Ik heb Unreal Tournament 2003 draaien onder D3D maar sommige mensen zeggen dat ik hem veel beter onder opengl kan draaien nou weet ik niet of dit waar is maar ik weet niet hoe ik in Unreal Tournament 2003 nou kan instellen dat ik D3D verander in opengl. Hopelijk weet iemand van jullie mij te vertellen hoe ik dit kan doen.
Oud 07-10-2002, 20:27
Vejito
Vejito is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...7&pagenumber=4 check ff bij hellracer !!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 20:59
Hellracer
Hellracer is offline
kijk maar in de topic die gegeven is. En de opengl is nog in ontwikkel fase dus ik zou hem mooi in direct 3d laten staan heb het geprobeerd maar hij gaat eerder langzamer lopen dan sneller. Zet hem in opengl als hij het niet doet. Anders laat hem maar fijn staan zoals hij is
Oud 08-10-2002, 06:52
ethanol
ethanol is offline
Ik heb een athlon xp 2000+, 512 ram ddr geheugen, en een geforce 4 ti 4600 en of ik hem onder opengl of d3d zet als ik alles in ut2k3 op highest zet zakt de framerate soms tot 20 en dat valt me toch tegen omdat ik er wel een 3d kaart van 500 euro in heb liggen en dan nog niet de game op zijn highest kan laten lopen. Weet iemand van jullie hoe ik hem nog zou kunnen tweaken zonder hem te overcloaken?
Oud 08-10-2002, 07:48
Koen
Koen is offline
Nieuwe drivers, VIA4in1, enz.

Maar houd er rekening mee dat UT2k3 véél van je systeem vraagt. Al heb je nu nog zo'n vette bak, alles op highest spelen eist zo z'n tol. Dit spel moet nog jaren mee en in die tijd zullen Pc's heel veel sneller worden, en daar heeft Epic rekening mee gehouden, door 't spel erg zwaar te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:51
ethanol
ethanol is offline
Koen wat bedoel je met VIA4in1 is dat een nieuwe driver of zoiets? Ik heb nu de nvidea 40.72 driver voor mijn asus ti 4600 maar is dat nog een soort tweak of upgrade want bij ut2k3 is het als alles op zijn hoogst staat net onder de 30 fps hij gaat soms wat langzamer maar het scheelt dus niet veel dus als er ergens nog tweaks of patches zijn voor mij kan dat net het verschil zijn voor constant boven 30 fps of eronder wat toch fijn zou zijn want ik weet dan dat ut2k3 toch constant soepel op zijn hoogst zou kunnen staan en dat is waar ik mijn ti 4600 voor heb aangeschaft.
Oud 09-10-2002, 20:38
Koen
Koen is offline
Nogmaals; je haalt echt geen 100 fps met alles op z'n highest. Een bak die dat kan renderen bestaat simpelweg nog niet.

De Via 4in1 drivers download je hier, en dient voor 't volgende:

Citaat:
Question:
What are the VIA 4-in-1 drivers?

Answer:
The 4-in-1 drivers are a collection of periodically updated drivers that provide enhanced VIA chipset support under Microsoft Windows.
(Dien je dus wel een moederbord met SocketA ondersteuning voor hebben.)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:13
1234remco
1234remco is offline
leuk bij ouwe ut had je nog 3dfx glide ik weet niet of je het ook bij de nieuwe hebt maar 3DFX GLIDE GAAT SUPER GOED SOEPEL MET EEN VOODOO KAART HAD IK VROEGER NU VERKOCHT EN EEN GEFORCE 3 TI200 GEKOCHT OOK PRIMA KAART

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 22:57.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:19
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
1234remco schreef:
leuk bij ouwe ut had je nog 3dfx glide ik weet niet of je het ook bij de nieuwe hebt maar 3DFX GLIDE GAAT SUPER GOED SOEPEL MET EEN VOODOO KAART
Hoe zou dat toch komen dat 3DFX soepel gaat op een 3DFX Voodoo kaart
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 22:51
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Hoe zou dat toch komen dat 3DFX soepel gaat op een 3DFX Voodoo kaart
hahahha ... die gozer weet niet eens wat voor kaart hij heeft
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 23:13
Verwijderd
Citaat:
ethanol schreef:
Ik heb een athlon xp 2000+, 512 ram ddr geheugen, en een geforce 4 ti 4600 en of ik hem onder opengl of d3d zet als ik alles in ut2k3 op highest zet zakt de framerate soms tot 20
Volgens mij lul jij gigantisch uit je nek...heb hier een PIV-1500 liggen met een GFII MX en daar draait 2k3 al redelijk op...dus als jij echt een XP2k+ zou hebben met zo'n vette videokaart, dan zou je 'm zo mooi moeten kunnen draaien...

Kiddo
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Volgens mij lul jij gigantisch uit je nek...heb hier een PIV-1500 liggen met een GFII MX en daar draait 2k3 al redelijk op...dus als jij echt een XP2k+ zou hebben met zo'n vette videokaart, dan zou je 'm zo mooi moeten kunnen draaien...

Kiddo
Toch vind ik je vorige usericon leuker ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten