![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja juist dat lijkt me ook... zodat die ander zich zeg maar echt aan jou moet overgeven (niet op jou ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mm.. bij jambers was er laatst een man, die wilde t een x meemaken, en hij werd vastgenbonden, en moest de schoenen LIKKEN van die vrouw, en hij vet hard geslagen, tot er allemaal striemen op zn rug zaten, tot bloeden aan toe..
sorry dat ik t zeg, maar ik vind t echt idioot, en t komt dus écht niet voor me in me fantasien, elkaar een beetje pesten en net iets te hard bijten oke.. maar niet dat gedoe met riempjes en zo Chanel
|
![]() |
lichte sm lijkt me heel erg fijn,
ik heb het nog nooit gedaan, maar het is zeer zeker een grote fantasie van mij. Ik zou het liefst geblindoekt vastgebonden willen worden, of iets met kaarsevet lijkt me ook wel wat. maar bijten vind ik totaal niet opwindend, ook zweepjes lijkt mij niets. bas |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
Seksualiteit |
Dingen doen voor je partner. Kindmeisje | 51 | 17-04-2006 23:48 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jullie van bondage en sm ? wentie | 137 | 27-11-2004 08:51 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Seksualiteit |
wie doet... Gerard SnEl | 11 | 20-03-2003 12:25 |