![]() |
|
Mjah, ik doe ook maar eens een poging om schoenen te verkopen. Ik heb me dus vorig jaar laten overhalen om Buffalo's te kopen(heel dom, k weet t)Ik had daar iig al vlug spijt van omdat ik ze al gauw niet meer mooi vond. Ik heb ze maar een vijftal keer gedragen dus ze zijn nog in hele goede staat. Toen ik ze kocht was de prijs 130 euro, maar ik zou er nog graag 75 euro voor krijgen.(over de prijs valt natuurlijk nog te babbelen). De maat is trouwens 39.
Geïnterresseerden mogen altijd mailen naar smetswilly@freegates.be ![]() http://www.buffalo-boots.com/shop/im...-14d_right.jpg http://www.buffalo-boots.com/shop/im...8-14d_ends.jpg
|
![]() |
|
![]() |
whahaha
wat vinden jullie gauw iets raar zeg... moeten jullie mijn schoenen collectie es zien.... proest... njaha, ik vind ze best cool, alleen iets te sportschoen achtig... maar heb zat schoenen-waar-je-groot-van-wordt-zonder-dat-er-van-die-wankel-hakken-onder-zitten... succes ermee! knuffie, Electronic Wings ![]() ..::SUPERINDUSTRIAL DESIRE::..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heeft klompen, juist ja, van die lompe houten dingen ![]() Toen ik ze kocht waren het blanke ongelakte klompen Nu zijn ze geverfd door mij ![]() En ja, ik loop er ook mee over straat en op school en waar dan ook ![]() (Zal wel kijken of ik eens een foto kan maken) |
![]() |
|
![]() |
klompen zijn cool. ik droeg ze vroeger wel eens, ook geverfd (roze met madeliefjes) maar ik vind ze niet fijn lopen.
veel van mijn vrienden lopen er wel op en sommige dragen ze zelfs bij onze jaarlijkse beachparty. ter informatie: ik woon in de achterhoek... vandaar mjah mijn bruute hex-schoenen zijn toch t allercoolst!!! (zie foto in een eerdere post)
|
![]() |
vind het een aardige vergelijking, beide zijn lompe schoenen-waar-je-groot-van-wordt
Alleen de ene heeft een sportief- en de andere een... uhm ja... weet ik veel...- uiterlijk Maar ahem, hex' zijn echt 100 keer zo bruut dan die maffe buffaloo's ofzo... ik durf zelfs te beweren dat hex' bruter zijn dan new rocks...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
hm waarom doet iedereen zo dom over die schoenen? als of je ze niet kent? want die zijn echt al zeer oud! en idd vooral in duitsland lopen ze dr veel op en in engeland ook trouwens. ik vind ze overigens wel gaaf! (vooral voor een jongen, en dan een lekkere leren broek dr bij
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dit is een grap ofzowww.... ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Schoenen kapot en geen geld Verwijderd | 10 | 05-04-2013 21:31 | |
Verhalen & Gedichten |
ik loop, ik loop op schoenen... lunaaah | 5 | 11-10-2010 17:22 | |
De Kantine |
Hoe strik jij je schoenen? Verwijderd | 80 | 27-07-2005 20:42 | |
Lifestyle |
Weet iemand waar deze schoenen te koop zijn? UFOtje | 8 | 29-07-2004 19:22 | |
Lifestyle |
Weet iemand waar je k-swiss kan kopen (liefst een winkel in rijswijk) Dr_Love | 4 | 11-10-2002 17:47 | |
Lifestyle |
Vorige zomer Femme-Fatale | 56 | 21-04-2002 16:47 |