Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 18:33
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
En dat wilde ik nou net niet weten!, want ik heb altijd beweerd dat ik absoluut niet op marokanen en turken val, maar het tegendeel is bewezen!

I'm in love, en dat gebeurt niet vaak! met vorige echte liefdes waren een blowende alto, een jongen van 23 en een super arro lekker ding!

maar goed, ik weet dus nou niet wat ik moet doen, want mijn marokaanse vriendinnen(dat zijn er veel) zeggen dat ze zoveel blanke meisjes proberen te neuken, en later met een maagdelijk marokaantjuh trouwen. en ik ben er van overtuigd dat deze mooierd een uitzondering is, maar toch baart het mij een beetjuh zorgjes!..... kijk, ik ben dan nu ook nog wel maagd, maar toch (heeft deze opmerking hier iets mee te maken???????, Nope!)

pleazz, help me uit deze nachtmerrie/droom!

kus,
NIki

Oud 09-10-2002, 18:58
Mephisto
Mephisto is offline
Generalisatie klopt nooit. Ga daar maar vanuit.
Oud 09-10-2002, 19:18
GRRR
GRRR is offline
wat een vreselijk misverstand. alle indo's zijn players! aight!
Oud 09-10-2002, 19:44
the 6th gate
the 6th gate is offline
tuurlijk niet alle. Hoewel t er niet weinig zijn
Oud 09-10-2002, 19:54
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik denk dat je het snel genoeg merkt of het een player is, als je maar niet te snel gaat sexxxen
Oud 09-10-2002, 20:02
PardonMe
PardonMe is offline
Dit is wat we noemen generalisatie.
Ik heb zelf geen enkele ervaring met Marokaanse jongens en heb geeeeen idee hoe die in het algemeen denken over een relatie met (blanke..?) meisjes..

Maar ik denk dat als hij al wat ouder is hij wel een stuk serieuser zal zijn wat een relatie betreft dan wanneer hij zich in de puberteit bevindt..

Maar goed, ik kan je hier eigenlijk niet verder mee helpen, maar je moet niet gelijk uit gaan van wat je vriendinnen zeggen.. Als zij toevallig Marokaanse jongens zijn tegengekomen die zo waren/deden, dat wil nog niet zeggen dat alle Marokaanse jongens zo zijn/doen..

Maar ik denk dat als je iets over zijn "verleden" (zijn liefdesverleden dus..) weet, dat je dan al een eindje op de goede weg zit.. heeft hij veel meisjes gehad, dan heb je idd kans dat hij een player is ja, heeft hij nog niet zo veel meisjes gehad en waren dat 'stabiele' relaties dan weet je gelijk al heel wat meer..

Succes, en gewoon niet iedereen over 1 kam scheren
Oud 09-10-2002, 20:19
DutchTerror
DutchTerror is offline
neem gwn een nederlandse jongen

marrokanen zuigen
Oud 09-10-2002, 20:28
Verwijderd
Dezelfde verhalen heb ik ook altijd gehoord van een Marokkaanse vriendin van me, wier broertje ook op die manier bezig was

Kijk...natuurlijk kunnen er wel aardige jongens tussen zitten...maar je moet niet denken dat je er echt een serieúze relatie mee kunt beginnen, want uiteindelijk willen ze toch een meisje van dezelfde afkomst als zijzelf.
Oud 09-10-2002, 20:32
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nare man schreef:

Kijk...natuurlijk kunnen er wel aardige jongens tussen zitten...maar je moet niet denken dat je er echt een serieúze relatie mee kunt beginnen, want uiteindelijk willen ze toch een meisje van dezelfde afkomst als zijzelf.
yep ik denk dat je uiteindelijk daar wel tegen aan zult lopen ja.. Dat ze toch ook een Marokaans meisje willen in plaats van een Nederlandse.. Iemand met wie hij op dezelfde golflengte zit, met wie hij gewoonten deelt enzo.. Verschillen in cultuur kunnen best wat problemen opleveren uiteindelijk..
Oud 09-10-2002, 21:01
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:

marrokanen zuigen
juist

dat tuig is niet te vertrouwen
Oud 09-10-2002, 21:41
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:

marrokanen zuigen
<sarcasme>
Ja, dat tuig is niet te vertrouwen. Ze zijn echt verschrikkelijk. Niet normaal man; zo crimineel zijn zij. Nederland is VOL, snapt niemand dat nou?
</sarcasme>
Oud 09-10-2002, 22:51
dutch lion
dutch lion is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
<sarcasme>
Ja, dat tuig is niet te vertrouwen. Ze zijn echt verschrikkelijk. Niet normaal man; zo crimineel zijn zij.Nederland is VOL,snapt niemand dat nou?
</sarcasme>
Ja, dat tuig is niet te vertrouwen. klopt
Nederland is VOL, klopt ook,1 van de dichtsbevolkte landen ter wereld.

Nu nog even dat sarcasme weg en dan krijg je veel stemmen bij de volgende verkiezingen!
Oud 10-10-2002, 00:21
Verwijderd
Citaat:
vorige echte liefdes
Doesn't that make you smile?
Oud 10-10-2002, 00:43
GRRR
GRRR is offline
hehe ja heerlijk, naïviteit
Oud 10-10-2002, 06:12
Verwijderd
Citaat:
DutchTerror schreef:

marrokanen zuigen
ooeh dat is verkeerd voor dat meisje, op internet achter komen dat die jongen een homo is
Oud 10-10-2002, 07:50
Tactic
Tactic is offline
Je kunt best een goede relatie met een Marokkaanse gast hebben, maar hou in gedachten dat hij inderdaad uiteindelijk met iemand van zijn eigen 'geloof' gaat trouwen.

Veel Marokkaanse jongens 'playeren' in hun puberteit eerst met andere meisjes omdat zij Nederlandse meisjes als 'hoeren' zien. Als zij een Nederlands meisje zien lopen denken zij dat die alleen maar geneukt wil worden. Niets voor niets wordt er in hun geloof over de 'ongelovigen' gepraat.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik zou héél erg oppassen als ik jou was. Zou niet leuk zijn dat je gebruikt wordt door iemand.
Oud 10-10-2002, 08:09
Loezzel
Loezzel is offline
Jezus wat zitten hier veel racisten!!!
Niet alle Marokaanse jongens zijn players!!!
Als jij verliefd bent moet je er voor gaan, maar ok, hou wel in je achterhoofd dat ze erg gelovig zijn...
Oud 10-10-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef:
Dat heeft helemaal niets met racisme te maken. Racisme is het onderscheid maken tussen mensen op grond van hun ras. Het 'Marokkaanse ras' bestaat niet, Marokkanen zijn van het Kaukasische ras net zoals Nederlanders, Duitsers, Amerikanen en Turken. Waar we hier mee te maken hebben zijn vooroordelen.

Citaat:
Maar wel een heel groot gedeelte. Je hoeft mij er echt niet zoveel over te vertellen, op de middelbare school ben ik genoeg met die mensen omgegaan om er een gefundeerd beeld over te vormen. Het is een bekend feit: Marokkaanse jongens zien Nederlandse meisjes nooit als 'serieuze' kandidates, meer om het op 'uit te proberen'.

Citaat:
Als jij verliefd bent moet je er voor gaan, maar ok, hou wel in je achterhoofd dat ze erg gelovig zijn...
Like I said, dat is dus meteen de reden dat het nooit écht wat wordt. Alle Nederlandse vrouwen die met een Islamitische man trouwen, worden na verloop van tijd zelf ook moslim. Je hoort nooit dat een moslimman zijn geloof afzweert voor de vrouw waarvan hij houdt. Dat laat de Islam gewoon niet toe, en de cultuur al helemaal niet (voor een nog groter gedeelte zelfs).
Oud 10-10-2002, 14:04
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
yep ik denk dat je uiteindelijk daar wel tegen aan zult lopen ja.. Dat ze toch ook een Marokaans meisje willen in plaats van een Nederlandse.. Iemand met wie hij op dezelfde golflengte zit, met wie hij gewoonten deelt enzo.. Verschillen in cultuur kunnen best wat problemen opleveren uiteindelijk..
die niet tegensputtert als hij haar slaat
Oud 10-10-2002, 15:05
jojoba!
jojoba! is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Loezzel schreef:
--------------------------------------------------------------------------------

Dat heeft helemaal niets met racisme te maken. Racisme is het onderscheid maken tussen mensen op grond van hun ras. Het 'Marokkaanse ras' bestaat niet, Marokkanen zijn van het Kaukasische ras net zoals Nederlanders, Duitsers, Amerikanen en Turken. Waar we hier mee te maken hebben zijn vooroordelen.

quote:

Maar wel een heel groot gedeelte. Je hoeft mij er echt niet zoveel over te vertellen, op de middelbare school ben ik genoeg met die mensen omgegaan om er een gefundeerd beeld over te vormen. Het is een bekend feit: Marokkaanse jongens zien Nederlandse meisjes nooit als 'serieuze' kandidates, meer om het op 'uit te proberen'.

quote:

Like I said, dat is dus meteen de reden dat het nooit écht wat wordt. Alle Nederlandse vrouwen die met een Islamitische man trouwen, worden na verloop van tijd zelf ook moslim. Je hoort nooit dat een moslimman zijn geloof afzweert voor de vrouw waarvan hij houdt. Dat laat de Islam gewoon niet toe, en de cultuur al helemaal niet (voor een nog groter gedeelte zelfs).

TRUE TRUE !!
Oud 10-10-2002, 15:47
Joostje
Joostje is offline
ras is nog altijd een culturele constructie ipv een realiteit. als genoeg mensen gaan denken over marokkanen/ turken/ islamieten word het vanzelf een ras genoemt.
Oud 10-10-2002, 15:53
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ras is nog altijd een culturele constructie ipv een realiteit. als genoeg mensen gaan denken over marokkanen/ turken/ islamieten word het vanzelf een ras genoemt.
Dus christenen zijn ook een ras?
Oud 10-10-2002, 16:11
Loezzel
Loezzel is offline
Pffff.....wat boeit het nou of hier racisten zitten of bevooroordeelden... jullie weten wat ik bedoel....
Oud 10-10-2002, 16:51
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Ach ja

Turken en Marokanen zijn nou eenmaal players kan je niks aan doen...

dus....

veel plezier nog
Oud 10-10-2002, 18:50
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nare man schreef:

tja ik ken zelf eigenlijk geen Marokaanse jongens, maar ik heb er wel een bepaalde 'indruk' van, en nee geen vooroordelen, want ik denk echt niet dat ze allemaal zo zijn, maar wat ik vaak zie komt wel overeen met wat nare man zegt, om eerlijk te zijn..

Veel Nederlandse meisjes vallen op zulke jongens, ze zien er erg gelikt uit enzo, maar ik heb eigenlijk nooit echt gezien dat een Nederlands meisje en een marokaanse jongen een lange relatie hadden.. Ze trekken inderdaad toch vrij snel naar andere Marokaanse meisjes..

Vraag aan de topicstartser; hoe sta jij hier zelf eigenlijk tegenover?? Je vind die ene marokaanse jongen leuk, en je zegt dat je vriendinnen zeggen dat alle Marokaanse jongens players zijn, maar wat denk jij er zelf van...??

Tja het waren marokaanse vriendinnen die dat zeiden niet waar...? Tja ik denk dat ze ergens misschien wel gelijk hebben.. zij kennen ook de cultuur beter en weten hoe er over relaties tussen Nederlanders en Marokanen gedacht wordt.. Ik denk dat zij zich ook beter in de gedachten wereld van een Marokaanse jongen kunnen plaatsen... Zij zullen het allicht beter weten dan ik..
Oud 10-10-2002, 19:14
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Hahahaha, wat een reacties

Mensen zeggen hier dingen als: Marokkaanse jongens gebruiken Nederlandse meisjes, ze nemen ze niet serieus, ze willen ze alleen maar uitproberen, ze zien ze niet als serieuze kandidates, ze zien ze als hoeren etc etc etc.

LOL

Maar bekijk het is op deze manier:
Neem nou bijvoorbeeld de meisjes met wie Marokkaanse playertjes (ik noem ze eerder broodmannetjes) omgaan. Misschien vallen zij gewoon op zo'n gelikt mannetje met prada's en een armani om ze kont, en zijn zij ook alleen maar op een pleziertje uit. Misschien denken die meisjes zelf ook helemaal niet aan een eventueel ''later'', maar vinden ze het gewoon leuk om met zo'n jongen om te gaan. Of andersom gezegd: misschien playt hij haar, maar playt zij hem ook!

Je moet je niet zo druk maken, ik bedoel... respect dat moet je verdienen en dat heeft niets met afkomst te maken. Dus ga er gewoon voor, and let love lead the way

P.S Er zijn genoeg gemengde huwelijken, dus mensen laat die generalisaties maar achterwege.
Oud 10-10-2002, 19:17
Piccola
Piccola is offline
Wat zijn we toch allemaal heerlijk stom zeg...

Generalisatie...

Er zijn vast genoeg Marokkaanse players! Zullen we de Nederlandse players enzo ook ff gaan tellen?

Ik ken een aantal Marokkanen/Turken en dat zijn geen players! En die opmerking "ze willen uiteindelijk toch iemand van zelfde afkomst".... Ook nu zijn er vast genoeg Marokkanen die wel iemand van eigen afkomst willen, maar lang niet allemaal hoor! Ligt, denk ik, ook maar net aan de opvoeding enzo...

Ben het verder met PardonMe eens...

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 19:19.
Oud 10-10-2002, 19:25
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:

P.S Er zijn genoeg gemengde huwelijken, dus mensen laat die generalisaties maar achterwege.
tja maar in die gevallen is de vrouw inderdaad Marokaanse geworden, ik heb eigenlijk nooit gehoord dat een marokaanse man zijn geloof naast zich neer legde en zich als een Nederlander ging gedragen vanwege zijn Nederlandse vrouw.. Je hoort toch altijd dat de vrouw zich bekeert tot de Islam..

tja ik zou het zelf niet aan kunnen, voor mij zijn de verschillen in de cultuur gewoon te groot, andere dingen zijn daar belangrijk, en ik zou me niet bekeren vanwege een man.. Ik ben zoals ik ben en ik zou me geen geloof laten 'opdringen'.
Oud 11-10-2002, 10:18
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Hahahaha, wat een reacties

Mensen zeggen hier dingen als: Marokkaanse jongens gebruiken Nederlandse meisjes, ze nemen ze niet serieus, ze willen ze alleen maar uitproberen, ze zien ze niet als serieuze kandidates, ze zien ze als hoeren etc etc etc.

LOL

Maar bekijk het is op deze manier:
Neem nou bijvoorbeeld de meisjes met wie Marokkaanse playertjes (ik noem ze eerder broodmannetjes) omgaan. Misschien vallen zij gewoon op zo'n gelikt mannetje met prada's en een armani om ze kont, en zijn zij ook alleen maar op een pleziertje uit. Misschien denken die meisjes zelf ook helemaal niet aan een eventueel ''later'', maar vinden ze het gewoon leuk om met zo'n jongen om te gaan. Of andersom gezegd: misschien playt hij haar, maar playt zij hem ook!

Je moet je niet zo druk maken, ik bedoel... respect dat moet je verdienen en dat heeft niets met afkomst te maken. Dus ga er gewoon voor, and let love lead the way

even voor de duidelijkheid, ik ben geen hoer, en ik denk wel aan later, daarom he bik ook deze topic geopend, omdat ik er goed overna wil denken etc etc, en ja, ik denk ook aan later, aan trouwen, geloof, kinderen ,studie etc etc
Oud 11-10-2002, 11:08
coolwater
coolwater is offline
je moet inderdaad er eerst achter komen of hij een player is ,het wil trouwens niet zeggen dat alle marokkanen players zijn!!Als je er achter komt dat hij inderdaad een player blijkt te zijn ,dan zou ik er snel mee stoppen ,want dan voel je je later misschien gebruikt!

xxx
COOLWATER
Oud 11-10-2002, 12:21
-bambi-
-bambi- is offline
Je kunt er toch heel simpel achter komen of hij je echt leuk vind of dat hij je wilt playen???
Als die jongen tijd voor je neemt, als hij het waardeert dat je voorlopig nog geen sex met hem wilt blablalbala

Aan dat soort dingen zie je gelijk wat je aan hem hebt toch?
Maybe zijn je vriendinnen wel jaloers dat kan natuurlijk ook nog

Go for it girl!
Oud 11-10-2002, 21:46
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
Dus christenen zijn ook een ras?
als je over ze denkt als zijnde een ras, is het een ras
Oud 11-10-2002, 21:52
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Joostje schreef:
als je over ze denkt als zijnde een ras, is het een ras
Oud 11-10-2002, 21:59
Verwijderd
We houden wel respect voor elkaar he
Oud 11-10-2002, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
We houden wel respect voor elkaar he
Laat dat een waarschuwing voor jullie zijn!
Oud 11-10-2002, 22:13
Dminor
Dminor is offline
Respect aan allen: jullie zijn het eens. Marokkanen zijn stouterds.
Oud 11-10-2002, 22:14
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
wat is er?
Oud 11-10-2002, 22:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Dminor schreef:
ik niet + generalisatie
Oud 11-10-2002, 22:28
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
players bestaan niet, wat noem je een player?
Die jongens zijn helemaal nix, misbaksels
Ik noem ze zielig
Oud 14-10-2002, 17:37
Stainleszs
Stainleszs is offline
Meissie doe het niet en stop met die jongen. Dit is echt zwaar foute boel. Die jongens willen idd alleen iemand van hun eigenras en dus moet jij van hun ras worden wil het wat worden. En worden zul je het natuurlijk nooit maar jij moet je strax aan hem aanpassen op gebied van geloof. En dat gaat gewoon te ver. Boven dien zijn heel veel ( ik zeg dus niet allemaal) van die jongens ook crimineel ingesteld, inieder geval op jonge leeftijd. IK zie het als een grooooooote fout als je hiermee doorgaat
Oud 14-10-2002, 17:57
Piccola
Piccola is offline
Ooit van Marokkanen gehoord die gewoon een hele Nederlandse instelling hebben? Dus de 'gewone' Nederlandse normen en waarden enzo? Ik wel! Al dat gezeik over hun geloof en agressie en weet ik veel... We weten helemaal nix van die jongen! Wie zegt dat hij zo is?! Pfff...
*redelijk gefrustreerd*
Oud 18-12-2002, 23:06
Wolf Hood
Wolf Hood is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Stel je eens voor je bent een Marokkaan en je gedraagt hoe je je nu gedraagt, en iemand noemt jou en je hele volk stouterds, dan weet je toch dat het echt nergens op slaat.

ps: Voor alle nederlanders hierzo: Jullie maken echt nog steeds een onderscheid tussen Marokkanen, Turken, Chinezen, Nederlanders [Volgens jullie de Arriers] Maar jullie vergeten dat jullie allemaal HETZELFDE RAS EN UIT HEZELFDE BESTAAN namelijk van water, vlees en bloed. Jullie stammen allemaal af van Adam en Eva en jullie discrimineren jullie broeders? Ik snap wel dat jullie er anders uit zien maar men kijkt tegenwoordig alleen naar de uiterlijk, volk, geloofsovertuiging.
Maarja jullie zullen het wel merken over een paar jaar als jullie volwassennen zijn, en helaas en helaas zullen Jullie het meeste lijden.
Oud 19-12-2002, 00:49
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Wolf Hood schreef:
Stel je eens voor je bent een Marokkaan en je gedraagt hoe je je nu gedraagt, en iemand noemt jou en je hele volk stouterds, dan weet je toch dat het echt nergens op slaat.

ps: Voor alle nederlanders hierzo: Jullie maken echt nog steeds een onderscheid tussen Marokkanen, Turken, Chinezen, Nederlanders [Volgens jullie de Arriers] Maar jullie vergeten dat jullie allemaal HETZELFDE RAS EN UIT HEZELFDE BESTAAN namelijk van water, vlees en bloed. Jullie stammen allemaal af van Adam en Eva en jullie discrimineren jullie broeders? Ik snap wel dat jullie er anders uit zien maar men kijkt tegenwoordig alleen naar de uiterlijk, volk, geloofsovertuiging.
Maarja jullie zullen het wel merken over een paar jaar als jullie volwassennen zijn, en helaas en helaas zullen Jullie het meeste lijden.
Sorry jongen, maar jij bent nu met hetzelfde bezig qua generalisatie, maar dan met het geloof. Jij gebruikt Adam en Eva als argument, maar wat als mensen daar niet in geloven?
Maargoed, dit is een andere discussie... Al ben ik het wel eens dat iedereen gelijk is, maar niet op jouw visie...

Iedereen van alle soorten rassen gedragen zich ongeveer hetzelfde... ongeveer, omdat de opvoeding en cultuur anders zijn. Maar de houdingen van mensen spreken boekdelen...
Ik weet niet hoe dit in jouw situatie is, maar je zegt dat hij arrogant is. Dit is meer een teken dat hijzelf minder verzekerd van zichzelf is, of dat hij juist de jacht leuk vindt... de jacht en daarna meer...
Dit valt onder de noemer meestal, er zijn altijd uitzonderlingen... dit is dan ook weer enigzins generalisatie...

Mijn advies: kijk het aan, ga ervoor... maar wees voorzichtig... aan de andere kant, als je ervoor gaat, leer je mensen ook weer kennen en doe je ook weer ervaring op...

Dus ga er gewoon voor en kijk hoe het uitpakt...
Oud 19-12-2002, 12:23
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
nare man schreef:
(Roos)

Hahaha wat geweldig scherp
Oud 19-12-2002, 14:26
Kinky
Kinky is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ooeh dat is verkeerd voor dat meisje, op internet achter komen dat die jongen een homo is
Oud 19-12-2002, 14:35
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
littleprincess schreef:
I'm in love, en dat gebeurt niet vaak! met vorige echte liefdes waren een blowende alto, een jongen van 23 en een super arro lekker ding!

Waarschijnlijk is dit al eerder gezegd, maar je weet je (ex)-vriendjes ook wel uit te kiezen zeg

Er zijn trouwens heus wel normale marokkanen / turken al moet je ze wel goed zoeken. Bij ons zit er een turk in de klas, zo gek als een deur, zegt altijd WAJOOOOO GOEJEMORGEEE! maar hij is heel aardig en je kunt met 'm lachen.
Oud 19-12-2002, 15:27
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Waarschijnlijk is dit al eerder gezegd, maar je weet je (ex)-vriendjes ook wel uit te kiezen zeg

nee jij komt slim over
Oud 19-12-2002, 17:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
a new noise schreef:
nee jij komt slim over
Omdat ik nu net geen zin heb om dit hele topic door te gaan lezen en iedere reactie uit te kammen.

Waar slaat dat trouwens op
Oud 19-12-2002, 17:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Is vaak wel zo, maar hoeft niet altijd. Als je em echt leuk vind, probeer het gewoon.. Je weet nooit.
Oud 19-12-2002, 18:57
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Is vaak wel zo, maar hoeft niet altijd. Als je em echt leuk vind, probeer het gewoon.. Je weet nooit.
Niet geschoten is altijd mis!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten