Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, dat tuig is niet te vertrouwen. Ze zijn echt verschrikkelijk. Niet normaal man; zo crimineel zijn zij. Nederland is VOL, snapt niemand dat nou? </sarcasme>
||
![]() |
Citaat:
Nederland is VOL, klopt ook,1 van de dichtsbevolkte landen ter wereld. Nu nog even dat sarcasme weg en dan krijg je veel stemmen bij de volgende verkiezingen! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kunt best een goede relatie met een Marokkaanse gast hebben, maar hou in gedachten dat hij inderdaad uiteindelijk met iemand van zijn eigen 'geloof' gaat trouwen.
Veel Marokkaanse jongens 'playeren' in hun puberteit eerst met andere meisjes omdat zij Nederlandse meisjes als 'hoeren' zien. Als zij een Nederlands meisje zien lopen denken zij dat die alleen maar geneukt wil worden. Niets voor niets wordt er in hun geloof over de 'ongelovigen' gepraat. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik zou héél erg oppassen als ik jou was. Zou niet leuk zijn dat je gebruikt wordt door iemand. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Loezzel schreef: Jezus wat zitten hier veel racisten!!! -------------------------------------------------------------------------------- Dat heeft helemaal niets met racisme te maken. Racisme is het onderscheid maken tussen mensen op grond van hun ras. Het 'Marokkaanse ras' bestaat niet, Marokkanen zijn van het Kaukasische ras net zoals Nederlanders, Duitsers, Amerikanen en Turken. Waar we hier mee te maken hebben zijn vooroordelen. quote: -------------------------------------------------------------------------------- Niet alle Marokaanse jongens zijn players!!! -------------------------------------------------------------------------------- Maar wel een heel groot gedeelte. Je hoeft mij er echt niet zoveel over te vertellen, op de middelbare school ben ik genoeg met die mensen omgegaan om er een gefundeerd beeld over te vormen. Het is een bekend feit: Marokkaanse jongens zien Nederlandse meisjes nooit als 'serieuze' kandidates, meer om het op 'uit te proberen'. quote: -------------------------------------------------------------------------------- Als jij verliefd bent moet je er voor gaan, maar ok, hou wel in je achterhoofd dat ze erg gelovig zijn... -------------------------------------------------------------------------------- Like I said, dat is dus meteen de reden dat het nooit écht wat wordt. Alle Nederlandse vrouwen die met een Islamitische man trouwen, worden na verloop van tijd zelf ook moslim. Je hoort nooit dat een moslimman zijn geloof afzweert voor de vrouw waarvan hij houdt. Dat laat de Islam gewoon niet toe, en de cultuur al helemaal niet (voor een nog groter gedeelte zelfs). TRUE TRUE !! |
![]() |
||
Citaat:
Veel Nederlandse meisjes vallen op zulke jongens, ze zien er erg gelikt uit enzo, maar ik heb eigenlijk nooit echt gezien dat een Nederlands meisje en een marokaanse jongen een lange relatie hadden.. Ze trekken inderdaad toch vrij snel naar andere Marokaanse meisjes.. Vraag aan de topicstartser; hoe sta jij hier zelf eigenlijk tegenover?? Je vind die ene marokaanse jongen leuk, en je zegt dat je vriendinnen zeggen dat alle Marokaanse jongens players zijn, maar wat denk jij er zelf van...?? Tja het waren marokaanse vriendinnen die dat zeiden niet waar...? Tja ik denk dat ze ergens misschien wel gelijk hebben.. zij kennen ook de cultuur beter en weten hoe er over relaties tussen Nederlanders en Marokanen gedacht wordt.. Ik denk dat zij zich ook beter in de gedachten wereld van een Marokaanse jongen kunnen plaatsen... Zij zullen het allicht beter weten dan ik.. ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Hahahaha, wat een reacties
![]() Mensen zeggen hier dingen als: Marokkaanse jongens gebruiken Nederlandse meisjes, ze nemen ze niet serieus, ze willen ze alleen maar uitproberen, ze zien ze niet als serieuze kandidates, ze zien ze als hoeren etc etc etc. LOL Maar bekijk het is op deze manier: Neem nou bijvoorbeeld de meisjes met wie Marokkaanse playertjes (ik noem ze eerder broodmannetjes) omgaan. Misschien vallen zij gewoon op zo'n gelikt mannetje met prada's en een armani om ze kont, en zijn zij ook alleen maar op een pleziertje uit. Misschien denken die meisjes zelf ook helemaal niet aan een eventueel ''later'', maar vinden ze het gewoon leuk om met zo'n jongen om te gaan. Of andersom gezegd: misschien playt hij haar, maar playt zij hem ook! Je moet je niet zo druk maken, ik bedoel... respect dat moet je verdienen en dat heeft niets met afkomst te maken. Dus ga er gewoon voor, and let love lead the way ![]() P.S Er zijn genoeg gemengde huwelijken, dus mensen laat die generalisaties maar achterwege. |
![]() |
|
![]() |
Wat zijn we toch allemaal heerlijk stom zeg...
![]() Generalisatie... Er zijn vast genoeg Marokkaanse players! Zullen we de Nederlandse players enzo ook ff gaan tellen? Ik ken een aantal Marokkanen/Turken en dat zijn geen players! En die opmerking "ze willen uiteindelijk toch iemand van zelfde afkomst".... Ook nu zijn er vast genoeg Marokkanen die wel iemand van eigen afkomst willen, maar lang niet allemaal hoor! Ligt, denk ik, ook maar net aan de opvoeding enzo... Ben het verder met PardonMe eens... Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
tja ik zou het zelf niet aan kunnen, voor mij zijn de verschillen in de cultuur gewoon te groot, andere dingen zijn daar belangrijk, en ik zou me niet bekeren vanwege een man.. Ik ben zoals ik ben en ik zou me geen geloof laten 'opdringen'.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
je moet inderdaad er eerst achter komen of hij een player is ,het wil trouwens niet zeggen dat alle marokkanen players zijn!!
![]() xxx COOLWATER |
![]() |
|
Je kunt er toch heel simpel achter komen of hij je echt leuk vind of dat hij je wilt playen???
Als die jongen tijd voor je neemt, als hij het waardeert dat je voorlopig nog geen sex met hem wilt blablalbala Aan dat soort dingen zie je gelijk wat je aan hem hebt toch? Maybe zijn je vriendinnen wel jaloers dat kan natuurlijk ook nog ![]() Go for it girl! |
![]() |
|
Meissie doe het niet en stop met die jongen. Dit is echt zwaar foute boel. Die jongens willen idd alleen iemand van hun eigenras en dus moet jij van hun ras worden wil het wat worden. En worden zul je het natuurlijk nooit maar jij moet je strax aan hem aanpassen op gebied van geloof. En dat gaat gewoon te ver. Boven dien zijn heel veel ( ik zeg dus niet allemaal) van die jongens ook crimineel ingesteld, inieder geval op jonge leeftijd. IK zie het als een grooooooote fout als je hiermee doorgaat
|
![]() |
Ooit van Marokkanen gehoord die gewoon een hele Nederlandse instelling hebben? Dus de 'gewone' Nederlandse normen en waarden enzo? Ik wel! Al dat gezeik over hun geloof en agressie en weet ik veel... We weten helemaal nix van die jongen! Wie zegt dat hij zo is?! Pfff...
![]() *redelijk gefrustreerd* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ps: Voor alle nederlanders hierzo: Jullie maken echt nog steeds een onderscheid tussen Marokkanen, Turken, Chinezen, Nederlanders [Volgens jullie de Arriers] Maar jullie vergeten dat jullie allemaal HETZELFDE RAS EN UIT HEZELFDE BESTAAN namelijk van water, vlees en bloed. Jullie stammen allemaal af van Adam en Eva en jullie discrimineren jullie broeders? Ik snap wel dat jullie er anders uit zien maar men kijkt tegenwoordig alleen naar de uiterlijk, volk, geloofsovertuiging. Maarja jullie zullen het wel merken over een paar jaar als jullie volwassennen zijn, en helaas en helaas zullen Jullie het meeste lijden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, dit is een andere discussie... Al ben ik het wel eens dat iedereen gelijk is, maar niet op jouw visie... Iedereen van alle soorten rassen gedragen zich ongeveer hetzelfde... ongeveer, omdat de opvoeding en cultuur anders zijn. Maar de houdingen van mensen spreken boekdelen... Ik weet niet hoe dit in jouw situatie is, maar je zegt dat hij arrogant is. Dit is meer een teken dat hijzelf minder verzekerd van zichzelf is, of dat hij juist de jacht leuk vindt... de jacht en daarna meer... Dit valt onder de noemer meestal, er zijn altijd uitzonderlingen... dit is dan ook weer enigzins generalisatie... Mijn advies: kijk het aan, ga ervoor... maar wees voorzichtig... aan de andere kant, als je ervoor gaat, leer je mensen ook weer kennen en doe je ook weer ervaring op... Dus ga er gewoon voor en kijk hoe het uitpakt... |
![]() |
||
Citaat:
Hahaha wat geweldig scherp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn trouwens heus wel normale marokkanen / turken al moet je ze wel goed zoeken. Bij ons zit er een turk in de klas, zo gek als een deur, zegt altijd WAJOOOOO GOEJEMORGEEE! maar hij is heel aardig en je kunt met 'm lachen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe zit het met Marokanen;al mijn vriendinnen zeggen dat ze allemaal players zijn... *Finding*Niki* | 4 | 09-10-2002 19:05 |