Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 13:25
sofie3
sofie3 is offline
M'n nicht had het afgelopen weekend, na wat teveel te hebben gedronken, over "op het randje fietsen". Ik dacht eerst dat ze gevaarlijke dingen deed met 'r fiets, maar het bleek iets helemaal anders te zijn.

Het is namelijk haar uitdrukking voor het met jezelf doen tot je het begin van het orgasme voelt (de kriebels/tintelingen), maar dan op tijd stoppen voordat de samentrekkingen beginnen. Als je het goed kan timen, dan kan je eigenlijk 'surfen' op het orgasmegevoel. Het is kei-moeilijk, want voor je 't weet ben je te ver gegaan en krijg je de samentrekkingen (en is het dus afgelopen met het orgasme).

Ik wist helemaal niet dat deze truuk bestond... jullie wel? Veel fietsgenot!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 13:45
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
JAH wist wel dat het bestond heb het zelf ook vaak zat geprobeerd (soms lukt het ) maar wist niet dat daar zo'n uitdrukking voor bestond...enne oefening baart kunst, echt waar!
Oud 18-03-2002, 13:57
sofie3
sofie3 is offline
Bij mannen kende ik het ook, maar bij vrouwen had ik het nog nooit gehoord...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 14:50
RandyRhoads
RandyRhoads is offline

kan dat ook in de tandemstyle ?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 15:06
Iotje
Iotje is offline
Ik wist echt niet dat dat kan!!!

*gaat oefenen *
Oud 18-03-2002, 15:34
Stringfellow Spectra
Stringfellow Spectra is offline
ik vind het wel een stoere naam
Oud 18-03-2002, 15:42
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ja dat wist ik wel
Oud 18-03-2002, 15:58
Verwijderd
wist ik, en het schijnt dat als je een paar keer achter mekaar stopt net voor je orgasme dat je uiteindelijke orgasme heviger is...
maar dat lijkt me best logisch
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:00
Verwijderd
Heh heh heh heh heh heh heh heh heh ... *zwijgt in alle talen*
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:44
sofie3
sofie3 is offline
Is het iemand ook daadwerkelijk gelukt? M'n nicht zei dat het orgasme dan inderdaad beter zou zijn, dus dat klopt blijkbaar wel. Nou ja, het duurt bij mij al zowiezo 'n kwartier, dus ik ben al blij genoeg als er uberhaupt IETS komt

Heb het toch van 't weekend even geprobeerd. Als ik de kriebels voelde heb ik meteen mijn hand weggetrokken, maar hupsakee, enkele seconden later kwamen de samentrekkingen toch en was m'n orgasme foetsie zonder dat ik er heb van genoten... of doe ik iets fout?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:01
ConnX
ConnX is offline
bij mij (man) lukt ut wel

maar na drie keer wordt et vervelend, en brei ik dr een eind aan...

Is meer iets voor in de winter als je niks beters te doen hebt...

whehe...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:05
JFK
JFK is offline
Doe ik ook weleens....
Orgasme uitstellen net zo lang totdat t niet meer lukt, dan is t veel heviger!
Oud 18-03-2002, 17:29
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
gehe had ik nog nooit van gehoord. leuke naam trouwes
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
JFK schreef:
Doe ik ook weleens....
Orgasme uitstellen net zo lang totdat t niet meer lukt, dan is t veel heviger!
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:21
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
ConnX schreef:
bij mij (man) lukt ut wel

maar na drie keer wordt et vervelend, en brei ik dr een eind aan...
idd dan is het te lekker om te stoppen
de verleiding te groot
Oud 19-03-2002, 17:34
Verwijderd
jah lukt wel hoor....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:12
eztah
eztah is offline
Bedoel je steeds uitstellen, of iets anders
Dat 'surfen' heb ik wel eens gehad, een soort orgasme wat gewoon heel lang aanhoud, echt uem, tja, zeer plezant, dat wel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:18
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik wist wel dat het bij mannen kon, tenminste mijn vriend heeft het wel eens voor gedaan, dan stopt ie net voor zijn orgasme dus dan spuit ie wel maar heeft ie geen orgasme.....

Maar zoiets zal het wel niet zijn
zal het wel eens uitproberen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:26
Oen
Oen is offline
Ik ben dan wel een man maar ik moet ook zeggen dat oefinging echt kunst baart. Ik hou het wel een hele tijd vol maar dan komt er een moment waarvan je eigenlijk niet zou verwachten dat je zou komen maar dan is de kleinste aanraking voldoende en ik zeg je, het is dan gewoon niet meer te stoppen
Maar ik moet wel zeggen dat er allemaal truukjes voor de man zijn om het uittestellen, maar door te oefenen ga je jezelf heel goed aanvoelen en dan heb je minder truukjes nodig.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke "truukjes" er voor de vrouw zijn.

[Dit bericht is aangepast door Oen (19-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:29
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ja ik pas het regelmatig toe bij m'n vriend
als ik hem aftrek en voel dat hij gaat klaarkomen, dan stop ik
en dan is hij eerst wel teleurgesteld, maar na 5 minuten ofzo ga ik weer door en zo herhaal ik dat een paar keer
en op het einde wordt hij helemaal gek en laat ik hem wel komen

best leuk...
Oud 19-03-2002, 20:30
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Is het iemand ook daadwerkelijk gelukt? M'n nicht zei dat het orgasme dan inderdaad beter zou zijn, dus dat klopt blijkbaar wel. Nou ja, het duurt bij mij al zowiezo 'n kwartier, dus ik ben al blij genoeg als er uberhaupt IETS komt

Heb het toch van 't weekend even geprobeerd. Als ik de kriebels voelde heb ik meteen mijn hand weggetrokken, maar hupsakee, enkele seconden later kwamen de samentrekkingen toch en was m'n orgasme foetsie zonder dat ik er heb van genoten... of doe ik iets fout?
je bent toch net iets te enthousiast bezig denk ik ietsjes voorzichtiger te werk gaan misschien?
Oud 20-03-2002, 08:13
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Is het iemand ook daadwerkelijk gelukt?

jah...

ja dan stopte je te laat......
Heb ik ook weleens, echt irritant is dat...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 09:38
sofie3
sofie3 is offline
Nou, 'k vind het echt niet makkelijk...

Hoe vaak lukt het eigenlijk om tegen de grens aan te komen zonder over de top te vallen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 09:52
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Hoe vaak lukt het eigenlijk om tegen de grens aan te komen zonder over de top te vallen?
Bij mij lukt dat zo'n 6 keer denk ik, daarna hou ik het echt niet meer! Maarreh, dan krijg ik gewoon een heftig orgasme maar niet een heel lang orgasme ofzo, wat jij beschrijft. Ik ga nog maar oefenen jah, want het klinkt errug lekker!
Oud 20-03-2002, 11:07
sofie3
sofie3 is offline
Zes keer? Wow... Maar hoe weet jij of je 'tegen de rand' aanzit? Als ik het voel aankomen, valt het niet meer te stoppen, ook al raak ik me nergens meer aan... Op welke signalen moet je letten?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 12:04
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
M'n nicht had het afgelopen weekend, na wat teveel te hebben gedronken, over "op het randje fietsen". Ik dacht eerst dat ze gevaarlijke dingen deed met 'r fiets, maar het bleek iets helemaal anders te zijn.

Het is namelijk haar uitdrukking voor het met jezelf doen tot je het begin van het orgasme voelt (de kriebels/tintelingen), maar dan op tijd stoppen voordat de samentrekkingen beginnen. Als je het goed kan timen, dan kan je eigenlijk 'surfen' op het orgasmegevoel. Het is kei-moeilijk, want voor je 't weet ben je te ver gegaan en krijg je de samentrekkingen (en is het dus afgelopen met het orgasme).

Ik wist helemaal niet dat deze truuk bestond... jullie wel? Veel fietsgenot!
Als ik het zo lees denk ik van: dit doe ik heel vaak! Ik wist alleen niet dat het ook een naam had! Cool!!

Oud 20-03-2002, 12:51
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Zes keer? Wow... Maar hoe weet jij of je 'tegen de rand' aanzit? Als ik het voel aankomen, valt het niet meer te stoppen, ook al raak ik me nergens meer aan... Op welke signalen moet je letten?
Ehh ja, kweenie precies. Moet zeggen dat het bij mij soms ook niet lukt, dan komt het orgasme toch, terwijl ik me nergens meer aanraak. Maar dan moet je dus iets daarvoor stoppen. Als je net voelt dat de "tintelingen" te erg gaan worden. En dan ogen dicht en aan boerenkool met worst denken
Oud 20-03-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Op welke signalen moet je letten?
nou...als je dat hele lekkere gevoel al hebt van 'hij komt er zo aan' dan zo ongeveer stoppen en niet 1 seconde voordat hij er echt aankomt zeg maar..tja..uhmm..kweet ook nie precies hoe ik ut moet uitleggen...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 14:13
sofie3
sofie3 is offline
Is het zo dat als je je hebt 'ingehouden' voor je een hoogtepunt hebt gekregen, en je gaat daarna door met stimulatie, dat je direct weer op de top van de berg zit?

In mijn geval zou dat dan betekenen dat ik er een kwartier zou over doe om op de top te klimmen, om daarna enkele seconden tegen het orgasme te komen, even te stoppen, terug enkele seconden tegen het orgasme te komen, weer stoppen, enzoverder... dat zou megacool zijn, want dan heb ik 1 keertje veel werk voor veel plezier! En dat zou ook echt tegen het randje fietsen zijn...

Of moet je echt weer even helemaal afkoelen en aan iets anders denken, en enkele minuten later weer helemaal opnieuw beginnen? Naar het randje toefietsen, er terug vanaf fietsen, en weer naar het randje zeg maar? Volgens mij is dit het meest logische. Als ik echt al een stuk op de berg zit, is een kleine aanraking al voldoende om een orgasme te krijgen... ik zou dus denk ik eerst moeten afkoelen om weer stilletjes de berg op te klimmen

(nou, ik lijk wel een wielrenner!)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 14:22
sir. Bliz
sir. Bliz is offline
doe ik veel, gewoon juist voor klaarkomen stoppen met rukken, dat geeft een heeeeeeeeeeeeel lekker gevoel, maar als je het veel keer achter elkaar doet kan je het gewoon niet meer houden, als ik dan klaarkom spuit ik veel harder en meer!
Oud 20-03-2002, 15:33
amahoewla
amahoewla is offline
jaaaaaaa.. haha.. leuk is dat!!!!
Oud 20-03-2002, 17:41
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik wist het ook nie, maar lijkt me heel lastig te timen, idd !!!
Oud 21-03-2002, 12:11
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
ik wist wel dat het kon maar is nog niet gelukt
Oud 21-03-2002, 12:28
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Is het zo dat als je je hebt 'ingehouden' voor je een hoogtepunt hebt gekregen, en je gaat daarna door met stimulatie, dat je direct weer op de top van de berg zit?
Yep, zo is het bij mij wel. Ik hoef dus niet helemaal af te koelen ofzo. Alhoewel het soms wel eens gebeurt dat je te ver 'terug valt'. Dan duurt het weer een poosje voor je terug op de top bent zegmaar, kan frustrerend zijn, maar dat is dus de moeilijkheid. Niet ver naar de top toe gaan, want dan ga je erover, en er niet tever vandaan blijven, want dan val je naar beneden
Oud 21-03-2002, 12:37
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
oefening baart kunst
Oud 21-03-2002, 13:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline

Ik ben soms wel eens een paar uur bezig zo... is dat dan zo raar?

Doe 't ook vaak in bed, en dan zónder verder door te gaan (al gaat dat soms toch ff fout), anders word het zo vies in bed...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Yep, zo is het bij mij wel. Ik hoef dus niet helemaal af te koelen ofzo. Alhoewel het soms wel eens gebeurt dat je te ver 'terug valt'. Dan duurt het weer een poosje voor je terug op de top bent zegmaar, kan frustrerend zijn, maar dat is dus de moeilijkheid. Niet ver naar de top toe gaan, want dan ga je erover, en er niet tever vandaan blijven, want dan val je naar beneden

ja inderdaad.....
niet een paar minuten zitten afkoelen ofzow, gewoon heel ff w8en totdat dat gevoel weg is en dan weer.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:33
Oen
Oen is offline
Ik voel een trek marathon aankomen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:33
sofie3
sofie3 is offline
Het blijft wel moeilijk om het moment te bepalen waarop je moet stoppen... ik denk dat als je stopt op het moment dat je denkt "het gaat komen", je te vroeg stopt, omdat je dan ook geen genot hebt gevoeld. Volgens mij moet je stoppen als het lekkere orgasmegevoel net begint, maar de samentrekkingen nog niet begonnen zijn. Klopt dat meiden?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Het blijft wel moeilijk om het moment te bepalen waarop je moet stoppen... ik denk dat als je stopt op het moment dat je denkt "het gaat komen", je te vroeg stopt, omdat je dan ook geen genot hebt gevoeld. Volgens mij moet je stoppen als het lekkere orgasmegevoel net begint, maar de samentrekkingen nog niet begonnen zijn. Klopt dat meiden?
nou.....ja zodra het "orgasmegevoel" begint, maar dan ook nét begint...
Dus als je voelt dat het opeens veel lekkerder wordt, dan nog heel ff doorgaan, en dan eigenlijk nog voordat het gevoel begint, of meestal is het dan net begonnen en dan denk je oeps maar dan stop je dus ff en ga je weer verder etc nou de rest weet je.
Maar je moet het gewoon uitproberen eigenlijk, want als je je strax moeilijk gaat concentreren op allerlei technische tips die hier staan lijkt het me sowieso niet echt lekker....
maarjaaaaaaaaaaah
suc6
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:12
DarkCat
DarkCat is offline
Ik ken het wel.. bij mij gebeurt dat min of meer automatisch dat ik een beetje op het randje blijf hangen.. (naja als ik t zelf doe dan)..
Oud 22-03-2002, 09:16
sofie3
sofie3 is offline
Meeeeeeeeeeeeeeeega!!!!!!

Het is me gelukt gisteravond! Bij mij vergt het heel wat concentratie, omdat als je op de top zit (tegen het orgasme aan), de verleiding zeer groot is om door te gaan. Maar je moet dus echt wel op tijd stoppen als je de kriebelingen voelt van het aankomende orgasme. Het effect is fantastisch, je krijgt eigenlijk hetzelfde effect als een kei die je op het water gooit en die verder afketst. Door op tijd te stoppen en weer door te gaan, surf je dus inderdaad op de orgasme-wave, om het zo maar eens uit te drukken.

Het is wel jammer dat 1 verkeerde beweging je zo van de berg laat rollen. Ik was van plan om meer tussentijds te stoppen, maar euh, ik liet mezelf niet genoeg afkoelen en rolde zo recht een orgasme in, ook al raakte ik niets meer aan. Maar *WAT* voor een orgasme was me dat zeg! Jeminee, de samentrekkingen waren zo hevig en lang, dat ik er buikpijn aan overhield de ganse nacht lang. (bloos bloos... is this ME talking??)

Zou het effect versterken als je *nog* meer rustpauzes inlast? Ik geloof dat ik nu een keer of vijf gestopt ben, is meer stoppen ook gelijk aan een beter orgasme?

Ik weet het, het is allemaal heel technisch op deze manier, en het is ook weinig romantisch, maar wel... euh.... SUUUPER lekker! Dat ik dit op zo'n late leeftijd nog moet ontdekken!

Zijn er nog meer mensen bij wie het werkt?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 09:58
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Meeeeeeeeeeeeeeeega!!!!!!
nou gefeliciteerd meid!

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:07
sofie3
sofie3 is offline
Alicia, jij als expert: is meer stoppen gelijk aan een beter hoogtepunt? En hoe vaak moet je eigenlijk stoppen? (ok, niks moet, maar hoe bereik je het beste effect?)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:50
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Gelukt!
Wow, gefeli!
Ennuh, ben ik de enige die opgewonden raakt als ie dit leest?
Waar is m'n vriendin, dr moet NU... uh...
Oud 22-03-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Alicia, jij als expert: is meer stoppen gelijk aan een beter hoogtepunt? En hoe vaak moet je eigenlijk stoppen? (ok, niks moet, maar hoe bereik je het beste effect?)
ikke expert??? whahaha

Nou hoe vaak je stopt, ligt aan de situatie dat is geen enkele keer gelijk. Het ligt er ook aan hoe opgewonden je al bent.
Hoe dichter je ertegenaan zit en hoe vaker je al gestopt bent, hoe moeilijker het wordt om dan nóg een keer te stoppen.
Wat je ergens hierboven schreef (5x) is volgens mij wel logisch.
Trouwens, volgens mij ben jij er wel beter in dan ik hoor
Maar weet je, je schreef hierboven dat je dus klaarkwam zonder dat je iets aanraakte. Das dus wel weer zonde, want je moet (naja..."moet") eigenlijk dus eerst dat stoppen..en weer doorgaan, stoppen, doorgaan etc...maar dan dus niet klaarkomen op het moment dat je stopt, maar juist op het moment dat je het niet meer houdt en doorgaat... dan was het volgens mij nóg heftiger geweest.

Naja, verderz lijkt het me nogal moeilijk om die ervaring nog een keer te beleven. Nu heb je er natuurlijk onwijze hoge verwachtingen van enzow.

Pff nooit gedacht dat ik hier nog eens zo'n discussie over zou hebben op internet

Nou suc6 enzow
liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:13
sofie3
sofie3 is offline
Tsja, het was ook de bedoeling hoor, om netjes te stoppen en dan de "finale aanloop" te nemen... (wat klinkt het weer technisch!) maar ik was wellicht iets te ver doorgegaan die vijfde keer (het wordt inderdaad alsmaar moeilijker om te stoppen)

Vervelende bijwerking (buiten de spierpijn die ik achteraf had), vond ik wel dat het... euh... door al dat gebalanceer tegen de grens aan behoorlijk vochtig werd. Ik weet niet of de rest dat ook heeft, maar ik heb dus een nacht in een natte plek geslapen, en dat heb ik normaal nooit!

(en nu maar hopen dat er geen bekenden van mij dit lezen, want ik heb nu al een rooie kop... ahum...)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:22
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Tsja, het was ook de bedoeling hoor, om netjes te stoppen en dan de "finale aanloop" te nemen... (wat klinkt het weer technisch!) maar ik was wellicht iets te ver doorgegaan die vijfde keer (het wordt inderdaad alsmaar moeilijker om te stoppen)

Citaat:

Vervelende bijwerking (buiten de spierpijn die ik achteraf had), vond ik wel dat het... euh... door al dat gebalanceer tegen de grens aan behoorlijk vochtig werd. Ik weet niet of de rest dat ook heeft, maar ik heb dus een nacht in een natte plek geslapen, en dat heb ik normaal nooit!
waar had je spierpijn dan? Ik train altijd op de een of andere manier m'n buikspieren als ik zoiets doe, die span ik dan aan ofzow na een tijdje gaat dat echt PIJN doen damn....maarjah t pluspunt is dat ik verder nooit buikspieroefeningen hoef te doen hehe
Over dat nat worden....tsja kweenie....k word altijd wel vochtig ofzow...maar een natte plek...nee..

Citaat:

(en nu maar hopen dat er geen bekenden van mij dit lezen, want ik heb nu al een rooie kop... ahum...)
ja, k denk ook weleens: hmmz zo meteen komt er opeens zo'n kutjochie uit m'n klas op dit forum....
Maar eigenlijk vind ik dat jij ook naar de forum-meeting moet gaan..
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Wow, gefeli!
Ennuh, ben ik de enige die opgewonden raakt als ie dit leest?
Euh, nee
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:54
sofie3
sofie3 is offline
Dus die buikpijn komt bij mij wellicht niet door de samentrekkingen, maar door het (onbewust) opspannen van de spieren tijdens het hele gebeuren...

Alleen jammer nog dat ik er een kwartier over doe eer ik een beetje opgewarmd ben.... <sofie3 wenst dat ze een jongen was>
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten