![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb ik ook weleens, echt irritant is dat... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Is het zo dat als je je hebt 'ingehouden' voor je een hoogtepunt hebt gekregen, en je gaat daarna door met stimulatie, dat je direct weer op de top van de berg zit?
In mijn geval zou dat dan betekenen dat ik er een kwartier zou over doe om op de top te klimmen, om daarna enkele seconden tegen het orgasme te komen, even te stoppen, terug enkele seconden tegen het orgasme te komen, weer stoppen, enzoverder... dat zou megacool zijn, want dan heb ik 1 keertje veel werk voor veel plezier! ![]() Of moet je echt weer even helemaal afkoelen en aan iets anders denken, en enkele minuten later weer helemaal opnieuw beginnen? Naar het randje toefietsen, er terug vanaf fietsen, en weer naar het randje zeg maar? Volgens mij is dit het meest logische. Als ik echt al een stuk op de berg zit, is een kleine aanraking al voldoende om een orgasme te krijgen... ik zou dus denk ik eerst moeten afkoelen om weer stilletjes de berg op te klimmen (nou, ik lijk wel een wielrenner!) ![]() |
![]() |
|
![]() |
doe ik veel, gewoon juist voor klaarkomen stoppen met rukken, dat geeft een heeeeeeeeeeeeel lekker gevoel, maar als je het veel keer achter elkaar doet kan je het gewoon niet meer houden, als ik dan klaarkom spuit ik veel harder en meer!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet een paar minuten zitten afkoelen ofzow, gewoon heel ff w8en totdat dat gevoel weg is en dan weer. |
![]() |
|
Het blijft wel moeilijk om het moment te bepalen waarop je moet stoppen... ik denk dat als je stopt op het moment dat je denkt "het gaat komen", je te vroeg stopt, omdat je dan ook geen genot hebt gevoeld. Volgens mij moet je stoppen als het lekkere orgasmegevoel net begint, maar de samentrekkingen nog niet begonnen zijn. Klopt dat meiden?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als je voelt dat het opeens veel lekkerder wordt, dan nog heel ff doorgaan, en dan eigenlijk nog voordat het gevoel begint, of meestal is het dan net begonnen en dan denk je oeps maar dan stop je dus ff en ga je weer verder etc nou de rest weet je. Maar je moet het gewoon uitproberen eigenlijk, want als je je strax moeilijk gaat concentreren op allerlei technische tips die hier staan lijkt het me sowieso niet echt lekker.... maarjaaaaaaaaaaah suc6 ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
Meeeeeeeeeeeeeeeega!!!!!!
Het is me gelukt gisteravond! Bij mij vergt het heel wat concentratie, omdat als je op de top zit (tegen het orgasme aan), de verleiding zeer groot is om door te gaan. Maar je moet dus echt wel op tijd stoppen als je de kriebelingen voelt van het aankomende orgasme. Het effect is fantastisch, je krijgt eigenlijk hetzelfde effect als een kei die je op het water gooit en die verder afketst. Door op tijd te stoppen en weer door te gaan, surf je dus inderdaad op de orgasme-wave, om het zo maar eens uit te drukken. Het is wel jammer dat 1 verkeerde beweging je zo van de berg laat rollen. Ik was van plan om meer tussentijds te stoppen, maar euh, ik liet mezelf niet genoeg afkoelen en rolde zo recht een orgasme in, ook al raakte ik niets meer aan. Maar *WAT* voor een orgasme was me dat zeg! Jeminee, de samentrekkingen waren zo hevig en lang, dat ik er buikpijn aan overhield de ganse nacht lang. (bloos bloos... is this ME talking??) Zou het effect versterken als je *nog* meer rustpauzes inlast? Ik geloof dat ik nu een keer of vijf gestopt ben, is meer stoppen ook gelijk aan een beter orgasme? Ik weet het, het is allemaal heel technisch op deze manier, en het is ook weinig romantisch, maar wel... euh.... SUUUPER lekker! ![]() Zijn er nog meer mensen bij wie het werkt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Nou hoe vaak je stopt, ligt aan de situatie dat is geen enkele keer gelijk. Het ligt er ook aan hoe opgewonden je al bent. Hoe dichter je ertegenaan zit en hoe vaker je al gestopt bent, hoe moeilijker het wordt om dan nóg een keer te stoppen. Wat je ergens hierboven schreef (5x) is volgens mij wel logisch. Trouwens, volgens mij ben jij er wel beter in dan ik hoor ![]() Maar weet je, je schreef hierboven dat je dus klaarkwam zonder dat je iets aanraakte. Das dus wel weer zonde, want je moet (naja..."moet") eigenlijk dus eerst dat stoppen..en weer doorgaan, stoppen, doorgaan etc...maar dan dus niet klaarkomen op het moment dat je stopt, maar juist op het moment dat je het niet meer houdt en doorgaat... dan was het volgens mij nóg heftiger geweest. Naja, verderz lijkt het me nogal moeilijk om die ervaring nog een keer te beleven. Nu heb je er natuurlijk onwijze hoge verwachtingen van enzow. Pff nooit gedacht dat ik hier nog eens zo'n discussie over zou hebben op internet ![]() ![]() ![]() Nou suc6 enzow ![]() liefs, Alicia |
![]() |
|
Tsja, het was ook de bedoeling hoor, om netjes te stoppen en dan de "finale aanloop" te nemen... (wat klinkt het weer technisch!) maar ik was wellicht iets te ver doorgegaan die vijfde keer
![]() Vervelende bijwerking (buiten de spierpijn die ik achteraf had), vond ik wel dat het... euh... door al dat gebalanceer tegen de grens aan behoorlijk vochtig werd. Ik weet niet of de rest dat ook heeft, maar ik heb dus een nacht in een natte plek geslapen, en dat heb ik normaal nooit! (en nu maar hopen dat er geen bekenden van mij dit lezen, want ik heb nu al een rooie kop... ahum...) |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Over dat nat worden....tsja kweenie....k word altijd wel vochtig ofzow...maar een natte plek...nee.. Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar eigenlijk vind ik dat jij ook naar de forum-meeting moet gaan.. ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Buikpijn na randje rijden... (meiden: help!) anja | 21 | 26-12-2002 10:56 | |
Seksualiteit |
Meiden: vraagje bij het tegen het randje fietsen anja | 33 | 01-11-2002 15:24 | |
Seksualiteit |
Mirakel door pauze na randje fietsen? carla-tje | 1 | 25-10-2002 17:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in onderbuik na tegen randje fietsen? sofie3 | 7 | 22-07-2002 13:09 | |
Seksualiteit |
Op het randje fietsen bij vriend carla-tje | 16 | 03-06-2002 19:08 | |
Seksualiteit |
kom niet klaar lake bodom | 25 | 08-04-2002 09:13 |