![]() |
||
Citaat:
Let love rule and lead the way, but not consuming strong parts of me?
|
Verwijderd
|
Jah hoor, waarom niet?
![]() Lijkt me harstikke gaaf/geil om het een keer met een meisje te doen ![]() Alleen niet als ik een relatie heb! Dan heb ik geen behoefte aan iemand anders... Maar ik ben zeker niet vies van sex met een meisje ofzo.. Het lijkt me wel gaaf, kan ik ook eens weten hoe mijn vriend zich voelt als ie aan het beffen is ofzo... Lijkt me toch wel gaaf om dat te doen.. En het is de hele ervaring... ik moet ALLES gewoon één keer gedaan hebben, zoveel als het kan iig ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er zijn overduidelijk meer meiden die dit wel eens willen ervaren. Waarom? Alleen omdat meiden hier meer open over KUNNEN denken dankzij de maatschappij? Ik bedoel, de maatschappij vind in het algemeen dat 2 meiden die met elkaar vrijen seksueel zijn en en 2 jongens word meteen gezien als iets vies......denken jullie dat dit gewoon tijd neemt....en over een aantal jaar veranderd of is het iets in de genen? Misschien te veel XX? Hebben ze een Y nodig??? Tell me?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tis ook wel zo dat het voor vrouwen nu hipper is dan voor mannen, wat al gezegd is: voor vrouwen wordt het geil gevonden en als je man bent wordt je snel bestempelt als homo of dergelijks
|
Ik wil het nog wel een keer proberen, maar dan gewoon 1 keer om het verschil te merken. Maar misschien toch ook weer niet, ligt aan de situatie denk ik.
En ik vind het onzin dat mannen die het wel eens met een andere man zou willen doen direct homo's zijn. Je moet alles toch een keer geprobeert hebben? zolang leef je niet hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij zijn mannen gewoon bang om uitgemaakt te worden voor mietje... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat de vorige bewering zeker juist is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |