Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Echte vrienden zijn eerlijk en betrouwbaar. Ze respecteren je, accepteren je zoals je bent en vallen je niet af. Ze zijn blij voor je als je iets leuks meemaakt en steunen je wanneer het klote met je gaat.
Echte vrienden hoef je niet dagelijks te spreken, zonder dat de vriendschap verloren gaat. Friends be like stars, sometimes you don't see them, but the're always be there... zeggen ze. Ik heb een paar goede vrienden, en heel veel kennissen. |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
---- true friends, don't walk away true friends, will always stay true friend, I really care for you true friend, I can always turn to you -----
|
Wat hierboven allemaal gezegd is: dat zijn echte vrienden.
Ikzelf heb niet veel echte vrienden. Ik heb ontzettend veel gewone vrienden, of betere vrienden, maar er zijn er maar weinig die echt alles voor je over hebben. *knipoogt naar Eef ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb best wel veel écht goede vrienden... *emo-moment* xxx |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik maar 1 ECHTE vriendin heb, en de rest zijn inderdaad heel goede kennissen! Maar vrienden heb ik weinig, hoewel ik veel mensen KEN!!
Ik vind dat daar een heel verschil tussen is! Maar ik vind het niet erg! Ik heb liever 1 goede vriendin, dan een heleboel kennissen!
|
ik heb er maar eentje
en mensen die denken dat ze er 10 hebben, houden zichzelf voor de gek vrienden zijn/ hebben: respect tijd voor je wanneer dan ook soms dezelfde interesses steunen je in moeilijke situaties komen voor je op luisteren naar je Kun je maanden niet zien en is alles weer goed profiteren niet van je verwachten geen wederdienst ( behalve dan wederzijdse vriendschap..ok dat nieteens altijd)
||
Citaat:
![]() Kuzzie!
||
Citaat:
@Desecrator Ik denk wel dat je voorzichtig moet zijn met wie je vrienden noemt, maar om nou te stellen dat je maar 1 echte vriend kan hebben, vind ik erg ver gaan. Ik heb twee vrienden, en die twee zijn ook vrienden van elkaar. Daarom zijn we dus vaak met zijn drieën en op die manier kun je vrij makkelijk een vriendschap met meer dan 1 persoon hebben.
||
Citaat:
-Desecrator
|
Ja ik denk dat als je jong bent, je vaak een illusie hebt van wat vrienden zijn, je denkt en je bent ervan overtuigd dat ze echte vrienden zijn, maar kijk eens binnen 10 jaar en dan zal je zien of ze er nog steeds zijn.
Mensen veranderen nu eenmaal.
||
Citaat:
|
Vrienden zijn mensen die je volledig kunt vertrouwen en die jou ook vertrouwen, waar je dingen tegen vertelt die niemand anders van je weet, waarmee je over je gevoelens kunt praten en waarbij je het gevoel hebt dat je 100% jezelf kunt zijn.
pas sinds een paar maanden weet ik dat dit allemaal moet kloppen om écht gode vrienden te zijn, wat ik daarvoor onder vriendschap verstond vind ik nu niet meer kloppen
||
![]() |
Citaat:
ach dit gaat nogal erg diep.. persoonlijke problemen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb met 1 vriendin trouwens en de overgang van kind naar puber overleefd en die van puber naar... euh... adolescent? Wat ben ik nou? Iig, ik ga er vanuit dat ik met haar mijn leven lang bevriend zal zijn, maar voor de rest weet ik het echt niet, hoor. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn vriend en voor de rest heb ik geen échte vrienden in real life. Heb een hekel aan de meerderheid van mijn 'schoolvrienden'. De anderen beschouw ik meer als personen waar ik mee kan lachen, maar niet mee kan huilen. Jammer, maar waar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe ga je hier nu mee om? (zijn vrienden) mystery86 | 16 | 01-11-2006 13:26 | |
Liefde & Relatie |
vrienden Charlottetje | 26 | 13-01-2006 19:50 | |
Liefde & Relatie |