Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Op dat moment waren er gewoon geen files van The Music, en nu ook weer niet - hangt gewoon vanaf of er mensen online zijn, en dat zijn er idd erg weinig
||
Citaat:
![]() Wel goeie band trouwens
||
Citaat:
daar ga ik nu van downloaden!
|
The people!!
Yeah ze zijn coooooooooooooooooooool. Iets nieuws, iets lekkers, iets om mee te spelen... Yeahooo Take the long road and walk it, The Truth is no words, Float!!, The People, aah ze zijn cool. It's okay, eat fish, cause they don't have any feelings. Sorry, ff er tussen door. The music @ pinkpop 2003, I Hope!@!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en b.
||
Citaat:
![]()
|
Hey, tis dus een ouwe topic waar ik gisteren dat interview bij het toegevoegd, hope you noticed. Zijn de plaatjes een beetje leesbaar? Ik had ze namelijk eerst in een betere (jpg)-kwaliteit maar van m'n uploader mochten ze maar 160 k zijn.
Oh en Smells like; 2 dingen ![]() -The People is idd retecool, - Het is "...But it's O.K. to eat fish, 'cause they don't have any feelings"
|
heb geinspireerd door deze topic 2 liedjes gedownload; 'take the long road and walk it' en 'the walls get smaller' en het eerste nr vind ik gewoon wel geinig, maar 'the walls get smaller' vind ik eigenlijk echt waanzinnig goed! echt prachtig gewoon.
ik ga nog maar eens meer downen! ik had er nog helemaal nooit van gehoord van dit bandje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Music Forum Nico-tje | 24 | 24-07-2006 17:53 | |
Muziek |
The Music In My Head idontcare | 46 | 13-06-2006 12:55 | |
Muziek |
[mp3] here comes the music cha0s | 3 | 05-07-2005 14:36 | |