![]() |
||
Citaat:
![]() zelfs als je in de buurt dr aan komt laat staan als je dr zelf onder gaat porren ![]() de huisarts verdoofd je niet nix voor nix hoor..
|
Ik heb nog nooit last gehad van ingegroeide teennagels, maar t lijkt mij flink pijnlijk, en ik weet niet of ik die er nou zelf uit zou gaan peuteren... t ligt er ook een beetje aan welke teen denk ik. bij me kleine teen (pinkteen dus) zou ik het nog wel willen proberen, maar me grote teen.... Neej, als er een dokter in de buurt is zou ik toch maar ff vragen of die het kan doen...
||
Citaat:
![]() *ontfermt zich over het ontbijtje van Unexplained* ![]()
|
![]() |
Nou bij mijn grote tenen allebei, is er al drie
keer aan geopereerd. Omdat het dus helemaal ingegroeid was, ik denk dat dit bij mij regelmatig nog terug zal komen (bij andere tenen dan) en als ik een ingegroeide teennagel heb kan ik er dus ook niet op lopen... Dus vandaar dat ik het liever laat wegsnijden, komt het ook nooit meer terug!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Één keer heeft de huisarts een ingegroeide teennagel losgehaald, maar dan werkelijk door het stuk vlees waar het onder zat kapot te snijden. Nah, daar kon ik niet om lachen. Alles wat zelf te doen is, doe ik ook zelf. Kom nou.. alleen die rij in de wachtkamer al ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als 't niet diep is, is dat alles, duh. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan moet je wel precies weten hóe dat moet... Anders kan je een wondinfectie krijgen, met als meest ernstige complicatie sepsis... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (Jesus... dat haal ik niet eens!) Maar als 't een erg pijnlijke is, kan de huisarts er ff een brandwondverband op doen... metallineverband. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kan die fleet admiral nou nooit eens met gewone woorden praten...??
je weet wel fleet...zonder ons te willen overtuigen van je intelligentie, gewoon zeggen wat je bedoeld....
|||
Citaat:
Zoals je waarschijnlijk wel weet is een gewone kamer in het ziekenhuis een niet steriele omgeving. Een ziekenhuiskamer is niet beter dan een kamer thuis, integendeel (het risico op ziekenhuisbacterie). Citaat:
Steriele compressen hebben de meeste mensen nog wel in huis maar steriele instrumenten meestal niet. Daar moet ik u mee gelijk geven. |
![]() |
|
![]() |
Jeudpuisten verwijderen met een groot mes, tja hing vroeger mijn eigen platisch chirug zowat uit. (Zo steriel mogelijk aanstekker en al die grappen). Al moet ik zeggen dat een chirug mijn hoofd nog aardig wat werk aan heeft, nooit lidtekens overgehouden of puisten.
the conquer
||
Citaat:
|
![]() |
het enige dat ik ooit heb gedaan is de half dichtgegroeide gaatjes in mijn oren doorgeprikt. en dat deed pijn, viel net niet flauw. voor enge dingen zou ik dus gewoon naar de dokter gaan
![]() ooow, wacht es, ik heb wel es voetwratten weggehaalt. toen was ik 10 of zo en ik wilde ze dus écht niet laten aanstippen (??) dus tsja, toen ben ik zelf gaan klooien met zo'n zalfje en een mesje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Films, TV & Radio |
THe Passion of Christ -Octavius- | 283 | 14-01-2005 23:29 | |