Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het is gebruikelijk in america om te laten zien wat je hebt(al dan gehuurd of niet
![]() maar wat je hier op tv ziet is ook maar een topje van de ijsberg van de hiphop(clips) dus houdt niet gelijk in dat alle hiphopvideos zo zijn. Rat
|
Ik vind 't ook lame, maar het is een overdone overblijfsel van vroeger. Toen rapmuziek nog echt gemaakt werd door de minder bedeelde zwarte mensen in de ghetto's. Die wilden altijd showen wat ze hadden, omdat je met bezit van dure dingen de man was in die ghetto's. Dat imago is tegenwoordig nog aanwezig, alleen dan heel dom overdreven.
Maar idd, wat LeRat al zegt, de clips die je op tv ziet zijn de ergsten ook, de domsten. De clips van de hiphopartiesten die je niet zo vaak op tv ziet zijn 9 van de 10 keer niet zo.
|
wat denk je van de platenmaatschappij?
Rappers zeggen altijd zo stoer en cool te zijn? Nou, als de platenmaatschappij zegt: trek een bananenpak aan en dans met je vinger in je reet over de dam. Moeten ze dat doen. Ze zijn niets, machteloos en vaak ook nog eens heel zielig. Platenmaatschappij bedenkt een soort image, huppa klaar.
||
![]() |
Citaat:
Owja je vergat het alom bekende niervormig bubbelbad |
![]() |
|
oke, ik walg dr ook van...
maar zeg nou zelf Wat zou jij doen???? als je een clip mocht maken, en je de kans krijgt dat je de beschikking hebt over een paar honderd auto's, tien dozijn lekkere wijven, en alle dure shit die dr bestaat??daar hoef je volgens mij geen gefrustreed mannetje voor te zijn.. enneh dit stamt nog steeds uit de old skool hoor, dit is echt niet verzonnen door Master P en consorten, kijk maar eens naar oude clips van Eric B. & Rakim.. waar ik het wel mee eens ben is dat die CLIPS een vertekend beeld geven van heel de hip hop scene maarja, hiphopclips worden ook meestal gemaakt door de meer commerciële artiesten... dus ik zou zegggen, die clips zeggen geen hol over de muziek zelf..
||
![]() |
Citaat:
Er wordt gewoon gezegd hoe hoerderiger ze zich gedragen hoe meer geld, ik vind dat niet kunnen, en ten tweede vind ik dat dom van die wijven zelf, dat laat je je toch niet aan doen.
||
Citaat:
|
Hip-hop is de laatste tijd commercieel aan het worden...
Kleinere kinderen (lees jaar of 15-16) denken dat ze stoer zijn als ze naar hip-hop luisteren, en al die vrouwen, geld, sieraden, auto's is alleen maar om die jochies te trekken, en geld te innen... easy as that... maar das geen hip-hop... het is tip-pop
||
Citaat:
![]() al die overdreven (trieste) clips is gewoon om het product aan de man te brengen.
|
|