![]() |
|
![]() |
Ik zou t fijn vinden om serieuze replies te krijgen. Tis namelijk echt een vervelend probleem. Kan het nou zo zijn dat de grote van zijn penis er mee te maken heeft? (hij is flink wat groter dan de gemiddelde)Of is dat gewoon vette onzin en moeten we t gewoon nog een keer proberen?
p.s. ik weet ook dat je soa's kunt krijgen zonder condoom. Alleen bij hem is t zeker dat ie er geen heeft, en hij is mijn eerste vriend dus..... |
![]() |
||
Citaat:
en als 't dan nog niet gaat (wat kan) zijn er idd ook grotere maten te verkrijgen...
|
Hij moet wel heel erg groot geschapen zijn wil het niet passen, ik krijg zo'n ding namelijk makkelijk over mijn hoofd heen.
Wat je kan doen is een wat grotere maat kopen, kijk eens op de durex site. Maar je kan hem ook op een andere manier omdoen als beschreven staat op de verpakking, weliswaar volgens sommige onveilig maar ik zie nog steeds geen kleine Oentjes lopen. Wat doe ik (heb ik ook van dit forum geplukt): ik rol hem 2 cm uit, vervolgens doe ik 2 vingers in het condoom en plaats hem zo over de eikel heen en dan "trek" ik het condoom, dus niet rollen, naar beneden. Als je geen nagels hebt werkt het goed. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Meer tips zijn natuurlijk altijd welkom ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend heeft ook een grotere penis dan een gemiddelde jongen zeg maar en wij gebruiken, als we een condookm gebruiken dan tenminste, een groter formaat, dat helpt echt ene stuk hoor en inderdaad, als je diet niet bij de hand hebt, dan wil uitrekken ook nog wel helpen en dat is niet onveilig ofso
||
Citaat:
Ik laat mezelf gewoon regelmatig controleren. Wel zo veilig.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je zeker dat je 'm niet de verkeerde kant hebt opgerold? Dat schiet namelijk niet echt op. En als je dat wel zeker weet... Probeer eens extra large? ![]() Krummeltje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zal grotere kopen pas als laatste alternatief willen stellen kijk bij mij was eerste x ook prutsen maar naar een tijdje krijg je het wel onder de knie als je al meteen begint met een grotere terwijl je pik "klein" is zal deze duz wel makkelijk omgaan dat is positief denk er echter wel aan dat als die tegroot is hij ook weer sneller af gaat. probeer eerst zovaak mogelijk de kleine. het is mishcien lastig maar zo neem je wel de risico's op zwangerscap meer weg suc6 ermee |
![]() |
||
Citaat:
![]() want als ik dit zo lees lijkt het wel een dagtaak...
||
![]() |
Citaat:
groeten Uw God |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Groeten Uw God |
![]() |
||
Citaat:
@topic starter is het inmiddels al gelukt?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
vergeet niet dat er wel veel inpast maar dat de bovenkant altijd nouw blijft! |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me ook al af of t gelukt is? |
![]() |
||
Citaat:
heeft de topicstarter het inmiddels opgelost(is het gelukt) of nog steeds niet?
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik die altijd ver[pakking los. 5 mm uitrollen (dan weet je of je hem goed om hebt,. erop zetten afrollen dan oppassen van waar de voorheid stopt gaat die sroef daar moet je hem overheen "trekken" zeg mah.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tip: koop wel durex helemaal als je moet pielen met er wel of niet omheen krijgen die scheuren minder snel. trouwens he als je dat niet weet he... welke condooms heb je dan gebruikt? van je pa van 3 jaar geleden? vind je gek dat je die niet omkrijgt.. zit geen rek meer in ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
Niet ongesteld? Zwanger? Starc | 7 | 25-03-2008 16:57 | |
Seksualiteit |
condoom probleem inspirations | 17 | 11-10-2006 11:04 | |
Seksualiteit |
condooms-> slappe penis marabella | 41 | 13-12-2005 15:39 | |
Seksualiteit |
probleem met condooms omdoen pietjansen50 | 23 | 03-06-2004 02:31 | |
Seksualiteit |
Condoom gaat niet om Ernie | 22 | 15-11-2003 21:11 |