Advertentie | |
|
![]() |
|
Hangt er helemaal vanaf of ik haar ken eigenlijk. Als ik haar helemaal niet zou kennen, maar wel leuk eruit ziet zou ik haar voorstellen om iets te gaan drinken ofzo. Vind ik haar niet echt leuk dan wordt het moeilijk om haar niet te kwetsen. Of om iets normaals te zeggen...'k heb er (gelukkig) weinig ervaring mee.
'k vind het zelf wel eng om op een meisje af te stappen. Toch heb ik gisteren heel fijn met een prachtig meisje gedanst...cheek to cheek. ![]() Op een feestje, mja ![]()
|
Verwijderd
|
Ben vaak juist té spontaan in zo'n geval. Dan blijf ik gewoon lekker mezelf en denk ik relaxed over te komen, maar het probleem is dat de wederpartij dan denkt dat ik niet geïnteresseerd ben. Blijkbaar verwachten mensen wel dat je een beetje zenuwachtig doet, om te laten zien dat je merkt dat de ander je leuk vindt.
|
![]() |
|
Dan kom ik echt met woorden waarvan je denkt waar heeft ze het over
![]() ![]() Kuzzje IK ![]()
|
Verwijderd
|
Zolang ik niet verliefd ben kan ik goed uit m'n woorden komen. *hell dan ben ik zelfs intelligent* maar zodra ik verliefd word, word ik heel stil, geef hele vage opmerkingen en antwoorden.
soms geef ik ronduit domme antwoorden. ik vind mezelf veel leuker als ik niet verliefd ben. |
![]() |
|
![]() |
Oplossing : -als je een leeftijd hebt van ten hoogste 18 jaar kan het toch niemand een bal schelen of je het uitmaakt na een week of 2 weken, het gaat hier meestal altijd over het fysieke.
![]() -als je ouder dan 18 bent maar jonger dan 35 los je dit op een volwassen manier op door een gesprek aan te gaan met die persoon en wie weet heb je toch nog zin om die relatie toch verder te zetten ![]() -tussen 35 en 45, hier is vreemdgaan volkomen normaal ![]() ![]() ![]() -ouder dan 45, verlies je partner niet of je gaat alleen dood of je moet een vrouw gaan halen in de Fillipijnen of Polen ![]() Kom je niet uit je woorden? Als je ergens zit naast je partner begin ze/hem dan te knuffelen. Sta je, dan leg je je arm om haar/zijn schouder en lig je, dan........ ![]() Handelingen zeggen meer dan woorden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben je een jongen : kom te weten wat haar hobby's zijn en begin
hier een gesprek over, begin dit gesprek met een simpele vraag (ik heb da gisteren nog gedaan met een meisje van 20 jaar(ja ik val op oudere meisjes/vrouwen) en die bleef gewoon doorbabbelen een half uur aan een stuk, ik kon der niks tussenkrijgen ![]() Ben je een meisje : ehmmmmmmmmmm.....doe eerst en vooral GééN make-up op je gezicht waarvan je kan zien dat het make-up is(het moet dus onzichtbaar zijn), als een jongen je een compliment geeft(en je bent op deze jongen verliefd) lach je gewoon naar hem. maar AUB KIJK HEM DAN RECHT IN ZIJN OGEN VOOR MINIMUM 2.5 SECONDEN(als hij schrik krijgt is het een softie) |
![]() |
|
iig niet erg makkelijk, kan af en toe stil vallen
óf ik begin te ratelen, ook wel vervlend als je iets wilt vertellen ![]()
|
Verwijderd
|
Ligt eraan wie die persoon is... Laatst nog zei een meisje waar ik heel leuk contact mee had de laaste tijd, dat ze me leuk vond. Ik heb een vriendin, dat wist ze. Ik vond het niet netjes van d'r... gelukkig voelde ik me wel heel gevleid. Voor de rest heb ik gezegd dat ik mijn vriendin echt niet kwijt wil,... Ze begreep het wel, en wou wel goede vrienden blijven! Toch moet ik oppassen dat ik d'r geen hoop geef!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz, ik weet niet echt. Ik geloof dat ik ook altijd redelijk klunzig ben als de jongen op mij afkomt, vooral als ik weet dat er een mogelijkheid is tot iets.
Een ex van me 'versierde' me toen ik nog een vriend had, toen werd ik niet verlegen omdat ik immers wist dat er niets kon omdat ik nog bezet was (vreemdgaan was geen optie). Mja, dr zijn wel momenten dat ik me echt voor mn kop kan slaan. Op Lowlands kwam er bijvoorbeeld een jongen op me af en we praatten gewoon heel gezellig en hij was echt ontzettend lief. Toen zei hij toen we ergens anders heen liepen dat ie me een leuk meisje vond, in plaats van het compliment terug te geven zei ik : 'dankje'. Wel de stomste reactie, vervolgens raakten we hem en zijn vrienden kwijt in de menigte en heb ik em niet meer gezien. Nou ja, dat soort dingen. Het is echter zo dat wanneer ik als eerste een jongen leuk vind en hij toont wel een beetje interesse ik niet zo verlegen ben omdat het initiatief dan bij mij ligt. Nja, kzit een beetje raar in mekaar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mwah ik heb hier niet echt bergen ervaring mee maar het ligt aan het meisje, als het gewoon een leuk meisje is dan zeg ik niet zoveel.. geloof ik het meestal niet eens.
Als het een of ander slet is of wat dan ook dan zeg ik juist wel wat maar ik laat haar wel heel duidelijk weten hoe ik haar zie (beetje te afzeikerig meestal) |
![]() |
|
als iemand het tegen me zou zeggen... da's heel verschillend
stel 1: ik vind hem heel erg leuk... dan zou ik weinig meer kunnen zeggen maar dan zou het meer zijn van *straal* stel 2: ik vind hem niet leuk, maar wel aardig... dan zou ik het op een niet pijnlijke manier zeggen stel 3: ik vind hem niet leuk en niet aardig... dan zou ik het ook duidelijk maken, maar iets minder voorzichtig zijn met mijn formulering stel 4: ik had het nooit verwacht, maar vind hem wel aardig... dan moet ik nadenken over wat ik van hem vind en dan zeg ik dat (waarschijnlijk met de woorden: ik sta perplex) stel 5: ik had het nooit verwacht omdat ik hem niet aardig vind... dan zou ik ook al is het erg onaardig weinig anders kunnen dan in lachen uitbarsten ik hoop op stel 1 of stel 4 en dat ik hem leuk vind... ![]() ![]() maar maar weinig mensen durven rechtuit te zeggen wat ze van je vinden
|
oef nee, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen of hoe ik zou moeten reageren...
Ik zou ineens heel verlegen worden! hahah.. gut, nee, geen idee wat ik zou zeggen ofzo.. ![]()
|
ik kom als ik bij hem ben echt prima uit m'n woorden, ja af en toe ben ik dan zo druk aan het lullen dat ik soms denk; oke nu mag je weer even zwijgen want je draaft doooor
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en dan naar je lege glas staren en weer naar hem kijken met je liefste gezichtje ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Verkrachtingen. Uice | 280 | 19-08-2007 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Muziek |
Tekstenbattle #2 vervolg AngelLena | 282 | 06-03-2004 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |