Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 10:59
Roozie
Roozie is offline
Als iemand jou laat merken dat hij/zij je erg leuk vindt, door het bijvoorbeeld te zeggen, en hij/zij verwacht een reactie terug wat doe je dan?

Kom jij uit je woorden?

Ik niet, ik word erg verlegen, durf diegene niet meer aan te kijken en weet al vooral niets uit te brengen, t komt altijd neer op "weet ik niet"
Oud 27-10-2002, 11:04
Verwijderd
Het is zo moeilijk dat ik meestal dingen zeg waar ik achteraf spijt van krijg.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:14
Gothic
Gothic is offline
ik zal beetje stamelen, weet niet wat te zeggen, dus waarschijnlijk zeg ik dan gewoon niets...
Oud 27-10-2002, 11:23
Verwijderd
ja, ik weet altijd wel wat te zeggen...of ik diegene nou leuk vind of niet. Alleen ben ik nogal slecht in mensen afwijzen, dus dat doe ik niet.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:43
lieve
lieve is offline
Ik geraak meestal wel uit m'n woorden... maar, ik begin ook wel wa verlegen te worden en dan begin ik naar de grond te kijken enzo.!
Maar ik kan wel zeggen wat ik wil zeggen...
en de grootste fout die ik daarna maak is; ik hou dan steeds een afstand van die persoon als ik die daarna nog eens tegenkom!
DOM DOM DOM ... DOM DOM DOM
En toch doe ik het elke keer! En ik denk dat ik daardoor ook al een paar vriendschappen heb verbroken, onbewust doe ik zo'n dingen!

groetjes Lieve,xxx
Oud 27-10-2002, 12:01
Verwijderd
ik ben opsig best flege.. ofsow..

maar over t algemeen kom ik denkik wel redeluk uit me woorde.. denkik
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:27
DEChengst
DEChengst is offline
Ik kom normaal al nooit uit mijn woorden, laat staan in het theoretische geval dat een meid laat merken dat ze me leuk vind.

Sterker nog, ik zou haar niet echt geloven aangezien ik me er sterk van bewust ben wat voor uitstraling heb. Ik kan me dan ook zeer moelijk voor stellen dat een meid het werkelijk zou menen, aangezien ze daarvoor door de muur heen moet kijken die ik om me heen gebouwd heb.
Oud 27-10-2002, 13:22
Angie_
Angie_ is offline
ik kom nooit uit mijn woorden

hehe
NOOIT

lijk wel een debiel als ik soms iets aant vertellen ben
daarom schrijf ik liever
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef:
Ik geraak meestal wel uit m'n woorden... maar, ik begin ook wel wa verlegen te worden en dan begin ik naar de grond te kijken enzo.!
Maar ik kan wel zeggen wat ik wil zeggen...
en de grootste fout die ik daarna maak is; ik hou dan steeds een afstand van die persoon als ik die daarna nog eens tegenkom!
DOM DOM DOM ... DOM DOM DOM
En toch doe ik het elke keer! En ik denk dat ik daardoor ook al een paar vriendschappen heb verbroken, onbewust doe ik zo'n dingen!

groetjes Lieve,xxx
das zeer kut heb ik ook gehad (nu nog eigenlijk). tis al een maand ofzo ik had iemand afgewezen en nog steeds kan ik niet normaal praten of ik voel me schuldgevoelens opkomen
terwijl ik haar wel leuk vond maja
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:34
moenbase
moenbase is offline
Hangt er helemaal vanaf of ik haar ken eigenlijk. Als ik haar helemaal niet zou kennen, maar wel leuk eruit ziet zou ik haar voorstellen om iets te gaan drinken ofzo. Vind ik haar niet echt leuk dan wordt het moeilijk om haar niet te kwetsen. Of om iets normaals te zeggen...'k heb er (gelukkig) weinig ervaring mee.

'k vind het zelf wel eng om op een meisje af te stappen. Toch heb ik gisteren heel fijn met een prachtig meisje gedanst...cheek to cheek.
Op een feestje, mja
Oud 27-10-2002, 14:13
Verwijderd
Ben vaak juist té spontaan in zo'n geval. Dan blijf ik gewoon lekker mezelf en denk ik relaxed over te komen, maar het probleem is dat de wederpartij dan denkt dat ik niet geïnteresseerd ben. Blijkbaar verwachten mensen wel dat je een beetje zenuwachtig doet, om te laten zien dat je merkt dat de ander je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:49
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Dan kom ik echt met woorden waarvan je denkt waar heeft ze het over en dan kijken of hij me nog net zo leuk vindt... Of nog beter of hij iets op hetzelfde niveau terug kan zeggen

Kuzzje IK
Oud 27-10-2002, 16:00
Verwijderd
Zolang ik niet verliefd ben kan ik goed uit m'n woorden komen. *hell dan ben ik zelfs intelligent* maar zodra ik verliefd word, word ik heel stil, geef hele vage opmerkingen en antwoorden.
soms geef ik ronduit domme antwoorden.

ik vind mezelf veel leuker als ik niet verliefd ben.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:09
Roos
Roos is offline
Mwa ik kan meestal wel gewoon doorlullen. Is soms ook wel pijnlijk, omdat ik dan alle stilte aan elkaar wil praten en rare dingen uit kraam.
Oud 01-11-2002, 14:31
Fallen396
Fallen396 is offline
Oplossing : -als je een leeftijd hebt van ten hoogste 18 jaar kan het toch niemand een bal schelen of je het uitmaakt na een week of 2 weken, het gaat hier meestal altijd over het fysieke.

-als je ouder dan 18 bent maar jonger dan 35 los je dit op een volwassen manier op door een gesprek aan te gaan met die persoon en wie weet heb je toch nog zin om die relatie toch verder te zetten

-tussen 35 en 45, hier is vreemdgaan volkomen normaal , ten minste 50 percent van de mannen en 40 percent van de vrouwen doet dit

-ouder dan 45, verlies je partner niet of je gaat alleen dood of je moet een vrouw gaan halen in de Fillipijnen of Polen

Kom je niet uit je woorden? Als je ergens zit naast je partner begin ze/hem dan te knuffelen. Sta je, dan leg je je arm om haar/zijn schouder en lig je, dan........

Handelingen zeggen meer dan woorden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:41
Fallen396
Fallen396 is offline
Ben je een jongen : kom te weten wat haar hobby's zijn en begin
hier een gesprek over, begin dit gesprek
met een simpele vraag (ik heb da gisteren
nog gedaan met een meisje van 20 jaar(ja
ik val op oudere meisjes/vrouwen) en die
bleef gewoon doorbabbelen een half uur aan
een stuk, ik kon der niks tussenkrijgen )

Ben je een meisje : ehmmmmmmmmmm.....doe eerst en vooral
GééN make-up op je gezicht waarvan je kan
zien dat het make-up is(het moet dus
onzichtbaar zijn), als een jongen je een
compliment geeft(en je bent op deze
jongen verliefd) lach je gewoon naar hem.
maar AUB KIJK HEM DAN RECHT IN ZIJN OGEN
VOOR MINIMUM 2.5 SECONDEN(als hij schrik
krijgt is het een softie)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:52
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Vraagstelling gaat er wel van uit dat iemand het aan jou vraagt, maar wat als je er zelf op uit moet? Ik ben daar namelijk niet zo goed in, een wildvreemde aanspreken
Oud 01-11-2002, 15:16
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
als een jongen mijn aanspreekt dan klap ik ook helemaal dicht
en word ik echt super verlegen en onzeker, meestal kom ik dan
ook nogal bot over enzo, best kut eigelijk, maja omdat ik zo bang ben om wat fout te zegge,......gebeurt dat ook
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:30
Li
Li is offline
Ik word rood, maar kan nog wel uit m'n woorden komen.
Ach, jongens houden van blozende meisjes
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 17:52
WolterB
WolterB is offline
iig niet erg makkelijk, kan af en toe stil vallen
óf ik begin te ratelen, ook wel vervlend als je iets wilt vertellen
Oud 01-11-2002, 18:27
luckyleo
luckyleo is offline
met een slokkie op of via msn pareer ik zoeits wel goed. Maar in andere sitauties kan ik rood en verlegen worden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:40
Verwijderd
Ligt eraan wie die persoon is... Laatst nog zei een meisje waar ik heel leuk contact mee had de laaste tijd, dat ze me leuk vond. Ik heb een vriendin, dat wist ze. Ik vond het niet netjes van d'r... gelukkig voelde ik me wel heel gevleid. Voor de rest heb ik gezegd dat ik mijn vriendin echt niet kwijt wil,... Ze begreep het wel, en wou wel goede vrienden blijven! Toch moet ik oppassen dat ik d'r geen hoop geef!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 17:46
U-NiQ
U-NiQ is offline
Eigelijk heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand naar me toe komt en zegt dat hij me leuk vind.
Mijzelf nagaand zal ik wel een kleurtje krijgen, maar problemen met het reageren zal ik denk ik niet hebben.
Oud 02-11-2002, 18:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
******** schreef:
Het is zo moeilijk dat ik meestal dingen zeg waar ik achteraf spijt van krijg.
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:29
Verwijderd
Hmz, ik weet niet echt. Ik geloof dat ik ook altijd redelijk klunzig ben als de jongen op mij afkomt, vooral als ik weet dat er een mogelijkheid is tot iets.

Een ex van me 'versierde' me toen ik nog een vriend had, toen werd ik niet verlegen omdat ik immers wist dat er niets kon omdat ik nog bezet was (vreemdgaan was geen optie).

Mja, dr zijn wel momenten dat ik me echt voor mn kop kan slaan. Op Lowlands kwam er bijvoorbeeld een jongen op me af en we praatten gewoon heel gezellig en hij was echt ontzettend lief. Toen zei hij toen we ergens anders heen liepen dat ie me een leuk meisje vond, in plaats van het compliment terug te geven zei ik : 'dankje'. Wel de stomste reactie, vervolgens raakten we hem en zijn vrienden kwijt in de menigte en heb ik em niet meer gezien. Nou ja, dat soort dingen. Het is echter zo dat wanneer ik als eerste een jongen leuk vind en hij toont wel een beetje interesse ik niet zo verlegen ben omdat het initiatief dan bij mij ligt.

Nja, kzit een beetje raar in mekaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2002, 14:11
fanatickje
fanatickje is offline
Citaat:
Fallen396 schreef:
...
Ben je een meisje : ehmmmmmmmmmm.....doe eerst en vooral
GééN make-up op je gezicht waarvan je kan
zien dat het make-up is(het moet dus
onzichtbaar zijn), als een jongen je een
compliment geeft(en je bent op deze
jongen verliefd) lach je gewoon naar hem.
maar AUB KIJK HEM DAN RECHT IN ZIJN OGEN
VOOR MINIMUM 2.5 SECONDEN(als hij schrik
krijgt is het een softie) [/B]
Shit i'm a softi :-)
Oud 11-11-2002, 15:04
Orion16
Orion16 is offline
Als ik het meisje wat het aan me zou vragen ook heel lief, leuk, aantrekkelijk etc. vind dat zou ik niet snel uit mijn woorden komen, blozen etc..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:43
Verwijderd
Mwah ik heb hier niet echt bergen ervaring mee maar het ligt aan het meisje, als het gewoon een leuk meisje is dan zeg ik niet zoveel.. geloof ik het meestal niet eens.

Als het een of ander slet is of wat dan ook dan zeg ik juist wel wat maar ik laat haar wel heel duidelijk weten hoe ik haar zie (beetje te afzeikerig meestal)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:37
Verwijderd
Als ik t aan een meisje vertel zeg ik t ook zo duidelijk mogelijk en ik hoop dan er maar t beste ervan. Maar als ik t lef niet heb zeg ik er ook niks over. De alles of niks situatie
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik zou diegene (als ik em ook leuk vind) eerst heel lang aankijken.. (eerst verbaasd, dan glimlachend).. en dan laat ik me door het moment inspireren
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:32
coecie
coecie is offline
als iemand het tegen me zou zeggen... da's heel verschillend

stel 1: ik vind hem heel erg leuk... dan zou ik weinig meer kunnen zeggen maar dan zou het meer zijn van *straal*
stel 2: ik vind hem niet leuk, maar wel aardig... dan zou ik het op een niet pijnlijke manier zeggen
stel 3: ik vind hem niet leuk en niet aardig... dan zou ik het ook duidelijk maken, maar iets minder voorzichtig zijn met mijn formulering
stel 4: ik had het nooit verwacht, maar vind hem wel aardig... dan moet ik nadenken over wat ik van hem vind en dan zeg ik dat (waarschijnlijk met de woorden: ik sta perplex)
stel 5: ik had het nooit verwacht omdat ik hem niet aardig vind... dan zou ik ook al is het erg onaardig weinig anders kunnen dan in lachen uitbarsten

ik hoop op stel 1 of stel 4 en dat ik hem leuk vind...
maar maar weinig mensen durven rechtuit te zeggen wat ze van je vinden
Oud 11-11-2002, 20:38
the 6th gate
the 6th gate is offline
k wil meestal te veel dingen tegelijk zeggen, met als gevolg dat ik alles door mekaar zeg
Oud 11-11-2002, 20:40
coecie
coecie is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
k wil meestal te veel dingen tegelijk zeggen, met als gevolg dat ik alles door mekaar zeg
oh ja... dat heb ik ook bij die stel een...
Oud 11-11-2002, 20:40
PardonMe
PardonMe is offline
oef nee, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen of hoe ik zou moeten reageren...
Ik zou ineens heel verlegen worden! hahah..
gut, nee, geen idee wat ik zou zeggen ofzo..
Oud 12-11-2002, 11:22
Esmée
Esmée is offline
ik kom als ik bij hem ben echt prima uit m'n woorden, ja af en toe ben ik dan zo druk aan het lullen dat ik soms denk; oke nu mag je weer even zwijgen want je draaft doooor maar dan kan ik in elk geval gewoon normaal leuk met hem kletsen. alleen aan de telefoon vind ik het dan moeilijker vaak, heel vaag omdat ik best wel een telefoonmens ben, maar als ik iemand leuk vind weet ik soms aan de telefoon weinig te zeggen. maar ach het heft elkaar dan weer op he
Oud 12-11-2002, 16:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als iemand tegen me zegt dat ie verliefd op me is en ik vind hem niet leuk, dan zeg ik meestal iets in de trant van:'Goh..' en dan lach ik wat, maar als ik iemand wél heel leuk vind, dan ben ik daar meestal heel duidelijk in.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:31
General Fault
General Fault is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Als iemand jou laat merken dat hij/zij je erg leuk vindt, door het bijvoorbeeld te zeggen, en hij/zij verwacht een reactie terug wat doe je dan?

Kom jij uit je woorden?

Ik niet, ik word erg verlegen, durf diegene niet meer aan te kijken en weet al vooral niets uit te brengen, t komt altijd neer op "weet ik niet"
je moet hem gewoon strak aan kijken, glimlachje opzetten en zeggen "misschien"

en dan naar je lege glas staren en weer naar hem kijken met je liefste gezichtje suc6 gegarandeert (dat je nieuw drinken krijg)

Oud 12-11-2002, 18:43
Nuck
Nuck is offline
Ja, ik kan meestal wel doorlullen, maar ik ga wel blozen ...
Reageren

Regels voor berichten