Advertentie | |
|
![]() |
|
Wandel gewoon voor de gein eens de EXPO binnen.
Mee TO You, Love Dice (aanrader), Furry Cuffs, Altijd HELE LEUKE kaarten. En jongens vinden het vaak nogal leuk als jij jezelf 'kado' doet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het stemt mij vrolijk u te kunnen mededelen dat dit forum louter en alleen bestaat uit niet nuttige topics. Ziet, indien gij dit niet kunt aanvaarden is het waarschijnlijk beter voor u om over te gaan tot het verlaten van dit o zo nutteloze oord op het wereld wijde web. Gegroet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leuke manier om cadeau aan vriend te geven klienpanda | 1 | 13-01-2016 23:10 | |
Liefde & Relatie |
Na 5 jaar weer contact met oude vrienden Prue Halliwell | 10 | 28-09-2008 07:24 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje jarig over een week.. wat moet ik geven? :O DieN | 9 | 16-02-2007 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
1 jaar samen en zijn verjaardag \(voor de jongens) Kleintjeyakult | 4 | 13-03-2004 13:52 |