![]() |
|
Ik had er weleens van gehoord ja..
Werd toch vooral bij vrouwen die net een kind hadden gekregen, en bij hele zware menstruaties? Mja, ik zou het niet gebruiken, vind m te groot, btje goor om er helemaal in te gaan, lijkt me pijnlijk.. :\ *lang leve de tampons dan maar :\* Dan maar 9 daagjes geen sex ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Sjongejonge zoiets bestaat al 5 jaar.
Groot nadeel: je kunt hem niet omspoelen als je op een (openbaar) wc zit zonder wastafel. Tenminste het lijkt mij wel zo fris als je dat ding telkens ff omspoelt voordat je hem weer inbrengt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niets voor mij alleen, ik durf een tampon niet eens in te brengen ![]() |
![]() |
|
Durfde ik eerst ook nie (tampon), maar nadat een (zwem)vakantie in Duinrell daardoor in t water was gevallen dacht ik schijt aan en heb ik ze voor t eerst gebruikt.
Ik ben ook altijd bang dat ie door schiet want dat had ik gehoord van een meisje, die moes m operatief laten verwijderen Mijn moeder had een verhaal over een collega die was vergeten m eruit te halen en al een nieuwe erin had gedaan. Zij is nu dood... Maar daar moet je nie aan denken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() nouja, opzich handig als je zo'n ding ook 's nachts kunt dragen, want maandverband 's nachts vind ik echt niks (zoiezo niet...). maar dat uitdoen idd, brrr...
||
Citaat:
2: Bij gebruik van tampons is altijd kans op de ziekte menstruele TSS. Deze ziekte kan beschadiging van de eierstokken veroorzaken. TSS is echter een zeldzame ziekte, en bij normaal, hygienisch gebruik van tampons is de kans erop erg klein. Alleen als je een tampon vergeet, wordt de kans groter. Daarnaast wordt vrouwen met maar 1 eierstok geadviseerd om geen tampons te gebruiken, of extra voorzichtig te zijn. Als zij immers TSS zouden krijgen, zouden ze geen eierstokken meer over houden (er staat ook info over in de bijsluiter van een doosje tampons, tenminste bij o.b.)
||
Citaat:
Broodje - aap. Een tampon kan misschien wel dodelijk zijn, maar dan moet je toch al geruime tijd erge last hebben voor je er daadwerkelijk aan dood gaat... Dit is due waar broodje - aap ged in is : over delicate onderwerpen wat larie verspreiden, veelal verzonnen om iemands echte mening ofzo te verdoezelen (in dit geval waarschijnlijk schrik voor tampons...) Dit is een gevoelig onderwerp, hou plz dit soort angstaanajgerij erbuiten. (en sorry om jullie meiden - enkel topic binnen te dringen... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
aan begin van dit schooljaar had een vriendin een blaadje van de etos meegenome en daar stond dit ook in.. alleen als ik het zo eens zie lijkt het me niet zo veel.. hoe moet je ooit dat ding eruit halen??
'k lijkt me alleen handig omdat je er mee kunt vrijen.. maar verder... niet zo |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
idd: # Softcup niet hergebruiken wegens risico voor vaginale infectie.
|
ff nog over dat duur:
4-pack € 6,00 12-pack € 14,50 24-pack € 26,50 50-pack € 50,00 prijzen zijn inclusief verzendkosten
||
![]() |
Citaat:
![]() En vervolgens, moet je hem er weer uit krijgen, zal je niet zien dat ie omklapt ofzo en je een heel bloedbad aanricht, en je zit net op een plee in een discotheek ofzo.. ![]() Nee, ik hou het maar fijn op tampons dus, ook al zitten daar de nodige risico's aan.
|
Dus als ik het goed begrijp, (heb die gebruiksaanwijzing 3x doorgelezen ofzo)moet je de softcup er gewoon uittrekken. En dat zo rechtmogelijk. Maar als dat ding redelijk vol zit, dan is het toch zo goed als onmogelijk om het recht eruit te halen???
Daarbij lijkt het me een eng idee, ik krijg dan vast het gevoel dat ik hem er niet uitkrijg. Daar heb ik al last van bij tampons, als ie er niet 1,2,3 uitgaat. Dan krijg ik het al spaans benauwd. Weet iemand trouwens of dat veel voorkomt, dat tampons er niet uit kunnen?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|