Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt proberen te mailen (adres staat wel op www.hotmail.com ), maar of het ook werkt, die kans is bijna miniem.
Verzin dus voortaan een beter secret question en al die shit, je moet natuurlijk niet als vraag 'Wat is mijn geboortedatum?' of iets dergelijks kiezen (waarom dat er in godsnaam bijstaat...). |
![]() |
|
![]() |
tja, over die vragen die inderdaad nergens op slaan...
bij vragen als je geboortedatum, moet je niet je eigen geboortedatum invullen, maar iets anders wat er totaal niet op lijkt en dus door niemand te raden is, maar wel goed te onthouden door jou! vul bijvoorbeeld de verjaardag van sinterklaas in, oid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De naam van mijn favoriete huisdier? Naam van mijn middelbare school? Naam van mijn favoriete voetbalclub? tjongejonge... ik dacht dat microsoft zulke goeie programmeurs had... WIE THE FUCK HEEFT DIT DAN BEDACHT!? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
2 manieren:
nieuw email adres aanmaken... jouw (oude) email adres toevoegen. Trojan sturen via MSN (niet via mail wordt namelijk gescant). En z'n pc naar de kolere helpen. *LEKKER WRAAK* haha nee mag niet... maar er zijn manieren om een fake log-in scherm te kunnen maken en op een webserver te plaatsen zodat hij in logt en zo het ingevoerde veld (dus je email adres + WW) opslaat op de webserver. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edftgsdg8495346hj6hj346hfdgdfg Nooit te raden, ook niet voor mezelf. Gewoon wachtwoord onthouden ![]() |
![]() |
|
achterhaal zijn IP adres, en stuur een mail naar z'n provider
bijvoorbeeld door hem te mailen vanaf een ander adres... niet bekendmaken ofzo dat het jouw MSN adres is, maar gewoon iets waar hij op zal replieën, en dan in de email header kijken wat zijn IP is.. of vragen aan iemand uit je contact list die je ook in het echt kent of hij/zij hem een bestand kunnen sturen, gewoon iets wat hij wel zal accepteren, bijvoorbeeld nieuwepasfoto.jpg ofzo, en dan met netstat kijken wat zijn IP adres is... dan nog even kijken wat zijn provider is.. met tracert [IP adres], en dan een mail sturen naar abuse@[provider] van wat hij heeft gedaan en of ze zijn hoofd eraf willen hakken
|
![]() |
ik weet wie het zijn wie het gedaan hebben ik weet het antwoord op de geheime vraag niet want die hebben ze ook veranderd. alleen ik snap niet precies wat ik nou moet doen ik bedoel ik ben niet computertechnisch dus leg tips alsjeblieft uit in gewone mensentaal en niet met computertermen
daniela
|
![]() |
zie: http://chatfreak.endoria.net/FAQ/index.php?forumid=1#84
(vraag het ze gewoon eerlijk)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|