Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 10:06
Optima
Optima is offline
na een paar maanden, of in mijn geval 2 jaar, iemand te kennen, kun je al wat irritaties hebben. Of aan iemand karakter, iemand gedrag, zijn/haar ' prestaties, kleine tiikjes etc

waar ' ergeren' jullie je aan bij je partner?
Oud 04-11-2002, 10:09
Optima
Optima is offline
mijn vriend is soms onverschillig en non-emotioneel. Dat doet hij als hij het moeilijk heeft, en keert dan helemaal in zichzelf. Ik voel me dan ebst machteloos.

iets anders is dat hij zijn baard vaak laat staan. En nu is dat bij sommige mannen niet erg, maar hij heeft na 2 dagen een zwart oerwoud ( super mannelijk maar prikt)

verder is hij niet sportief, in de zin van ' geestelijk'. Bij spelletjes gaat hij tot het uiterste, hij wil alleen maar winnen, en omdat hij superintelligent is, wint ook meestal.

ook zou ik soms wensen dat hij wat meer modebewust is..

maar hijs wel lief hoor
Oud 04-11-2002, 11:19
Esmée
Esmée is offline
Heb nu geen vriendje, maar bij m'n ex kon ik me altijd ergeren aan z'n ijdelheid. Ik vind het leuk als een jongen niet zo'n neanderthaler is en tijd aan zn uiterlijk besteedt, maar hij was soms nog erger dan ik, gingen we uit, ging ie zich dik twintig keer omkleden en zo, dan had ik echt zoiets van hmm ahum oke.
En hij kon ook heel onverschillig zijn, als ik ergens niet tegen kan is het dus onverschilligheid. Een beetje is niet erg, maar hij kon soms zo irritant kalm blijven onder dingen waar je niet kalm oner zou moeten blijven naar mijn mening..
Maar ja het is dan ook uit
Oud 04-11-2002, 20:23
Psychickje
Psychickje is offline
dat hij zo verschrikkelijk koppig kan zijn..
maar voor de rest is hij wel superlief
Oud 04-11-2002, 20:31
Lonestar
Lonestar is offline
idd de koppigheid of het jaloerse gedoe.
Als zij met andere jongens praatte of deed en ik werd jaloers was dat natuurlijk heel "raar" maar als ik dat dan doe gewoon alleen praten dan mocht ik niks meer bijv. niet meer in me msn of niet meer zien want dat was dan van haar kant "natuurlijk anders".

Greets
Oud 04-11-2002, 20:34
Roos
Roos is offline
Heb nu geen vriendje, maar m'n laatste vriend was super gevoelig. Echt hoor, als ik iets deed, wilde hij er gelijk over praten en dat was soms wel irri. Dan denk ik 'zo'n klein dingetje maakt toch niet uit', maar hij vond van wel. Nou ja, verschil in mening
Verder zag hij de relatie wat serieuzer dan ik, zo van "we kunnen aan 'ons' werken". Benauwde me nogal. Ligt niet persé aan heb trouwens, zijn gewoon meningsverscillen
Oud 04-11-2002, 20:38
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Het is niet zo zeer dat ik me eraan erger, maar mijn vriend kan nogal eens erg vast achter zijn standpunt staan, en wat dat betreft dus ook erg koppig zijn. Dan is het echt super moeilijk om er doorheen te komen, en er iets van te zeggen, laat staan hem op andere gedachten te brengen....
Maar verder is het echt een schatje hoor, en ook altijd al geweest
Oud 05-11-2002, 09:22
Verwijderd
mijn vriendje wil altijd gelijk hebben, besteedt te weinig weinig aandacht aan zijn uiterlijk en is stronteigenwijs
Oud 05-11-2002, 09:28
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz hij is best wel eigenwijs.. (maar dat ben ik ook, en zo'n ramp is het niet)

Wat ik soms wel heel erg jammer vind is dat hij over sommige dingen echt zoiets heeft van "ja boeiend..? wat maakt dat nou uit" Terwijl ik juist wel serieus tegen die dingen aankijk...
Oud 05-11-2002, 12:02
mausi
mausi is offline
Het feit dat 'ie zin heeft om op dieren te gaan jagen (zelfs in Afrika!!!)

Dat was eigenlijk wel het ergste. Verder een paar kleinigheidjes
Oud 05-11-2002, 15:26
miro
miro is offline
Hij is niet zo emotioneel wat m af en toe best wel bot laat overkomen. Ook vindt ie bepaalde dingen niet nodig om te doen/zeggen waar ik juist waarde aan hecht. Hij kan geen afspraken maken.
Oud 05-11-2002, 16:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind het erg vervelend dat hij zijn emoties vrijwel nooit uit, wat van hem een heel koud iemand maakt. Dat vind ik nogal akelig.
Oud 05-11-2002, 16:54
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Optima schreef:
na een paar maanden, of in mijn geval 2 jaar, iemand te kennen, kun je al wat irritaties hebben. Of aan iemand karakter, iemand gedrag, zijn/haar ' prestaties, kleine tiikjes etc

waar ' ergeren' jullie je aan bij je partner?
Ik idd ook 2 jaar verkering. In het begin accepteer je alles van elkaar maar dat is na al die tijd zeker 100% anders geworden. Meer eigen meningen, meer ruzies . Toch zijn er ook heel veel trekjes waar ik me aan erger, hele rare kleren keus naar mijn mening, misschien ben ik ook wel te normaal....... Verder, heel erg stemmings wisselend. Ach ja, zo zijn er nog wel meer dingen maar ik denk niet dat iemand dat boeit........
Oud 05-11-2002, 19:54
Gup
Gup is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
hmzz hij is best wel eigenwijs.. (maar dat ben ik ook, en zo'n ramp is het niet)

Wat ik soms wel heel erg jammer vind is dat hij over sommige dingen echt zoiets heeft van "ja boeiend..? wat maakt dat nou uit" Terwijl ik juist wel serieus tegen die dingen aankijk...

Euhm, letterlijk hetzelfde

maar ze zijn wel liev he!
Oud 06-11-2002, 07:34
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Optima schreef:
mijn vriend is soms onverschillig en non-emotioneel. Dat doet hij als hij het moeilijk heeft, en keert dan helemaal in zichzelf. Ik voel me dan ebst machteloos.

iets anders is dat hij zijn baard vaak laat staan. En nu is dat bij sommige mannen niet erg, maar hij heeft na 2 dagen een zwart oerwoud ( super mannelijk maar prikt)

verder is hij niet sportief, in de zin van ' geestelijk'. Bij spelletjes gaat hij tot het uiterste, hij wil alleen maar winnen, en omdat hij superintelligent is, wint ook meestal.

ook zou ik soms wensen dat hij wat meer modebewust is..

maar hijs wel lief hoor
goh zeg jij mijn persoonlijkheid even op papier

ik doe precies het zelfde, daar kan me vriendin zich mateloos aan irriteren, maar ze moet me maar nemen zoals ik ben
Oud 06-11-2002, 10:08
Saffira
Saffira is offline
Waarom zet iedereen er telkens teksten onder van: "maar hij is wel lief hoor..." ??? Is dat een soort verplichte formule of zo?

Het irritante van mijn vriend is dat hij veel vaker gelijk heeft dan ik. Ik ben soms in zo'n stemming van: en nú even lekker onredelijk.. en dan staat hij soms zo ijzig af te wachten tot de bui is over gewaaid en gaat eventjes de keiharde waarheid (in mijn nadeel meestal) verkondigen. Eigenlijk is dat een goede eigenschap van hem, anders wordt het namelijk een chaos, maar voor mij is het wel eens vervelend...

Ook heeft hij soms van die ellenlange verhalen. Dan denk ik: het is wel duidelijk, maar dan moeten daar nog even allerlei ethische kwesties aan vast geknoopt worden... en ik ben niet zo luisterig ingesteld.... zucht.

Ook vindt hij het geweldig om aanstootgevende kleding te dragen. Zoals een bril die zo groot is, dat je denkt van: 'weet hij het nou, of....' En dan moet ik met hem over straat!

Maar.. hij's wel lief hoor.
Oud 06-11-2002, 10:15
snoopy
snoopy is offline
't is nu uit, maar nog maar net, dus vind ik dat ik het over hem mag hebben. We hadden ook 2 jaar. En het allerirritantste vond ik dat hij boos was, soms, en dat dan NIET ZEI!!! Zoooo vervelend, want ik merkte het altijd. En dan: "er is niets"
GRRRR!
Oud 28-12-2006, 15:28
Mystina
Mystina is offline
mijn irritaties.... die vrienden van hem!!! en zoals nu ben ik een week bij m.. we hebben nog geen dag voor onszelf gehada zegmaar.... en t ziet er niet naar uit dat we die nog gaan krijgen...
Oud 28-12-2006, 15:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-11-2002 @ 11:15 :
't is nu uit, maar nog maar net, dus vind ik dat ik het over hem mag hebben. We hadden ook 2 jaar. En het allerirritantste vond ik dat hij boos was, soms, en dat dan NIET ZEI!!! Zoooo vervelend, want ik merkte het altijd. En dan: "er is niets"
GRRRR!
uit??
Oud 28-12-2006, 15:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-12-2006 @ 16:33 :
gepost op 06-11-2002 @ 11:15

Wat een up
Ik dacht ook al, huh
Oud 28-12-2006, 16:06
Flip!
Flip! is offline
Hij kan totaal niet plannen volgens mij. Of hij plant op een hele andere wijze dan dat ik doe. Daarom snap ik het misschien niet.
En hij is enorm van de logica. Overal moet logica in zitten volgens hem.
Hij is niet zo van de diepgaande gesprekken en dat mis ik wel een beetje soms.
Oud 28-12-2006, 16:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Crimson schreef op 28-12-2006 @ 16:31 :
uit??
lol dat was dus de ex van snoopy, hahahaha lol
4 jaar geleden :')
Oud 28-12-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 05-11-2002 @ 10:28 :

Dat dus.. zal wel een mannending zijn
Oud 28-12-2006, 16:11
Verwijderd
Er is eigenlijk maar 1 dingetje waar ik me soms aan irriteer. Als is "irriteren" wel een groot woord. Ik vind het eerder jammer.

Hij gedraagd zich in sociale situaties soms dommer en oppervlakkiger dan hij eigenlijk is. Niet dat hij dan mensen beledigd of tegen de borst stoot, maar hij vind het vaak onnodig om zijn werkelijke mening te geven of een serieus gesprek aan te gaan met vrienden, klasgenoten en kennissen.
Oud 28-12-2006, 16:33
Bloem
Bloem is offline
Foei.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten