Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Euhm, letterlijk hetzelfde ![]() ![]() ![]() maar ze zijn wel liev he! ![]()
||
Citaat:
![]() ik doe precies het zelfde, daar kan me vriendin zich mateloos aan irriteren, maar ze moet me maar nemen zoals ik ben
|
![]() |
Waarom zet iedereen er telkens teksten onder van: "maar hij is wel lief hoor..." ??? Is dat een soort verplichte formule of zo?
Het irritante van mijn vriend is dat hij veel vaker gelijk heeft dan ik. Ik ben soms in zo'n stemming van: en nú even lekker onredelijk.. en dan staat hij soms zo ijzig af te wachten tot de bui is over gewaaid en gaat eventjes de keiharde waarheid (in mijn nadeel meestal) verkondigen. Eigenlijk is dat een goede eigenschap van hem, anders wordt het namelijk een chaos, maar voor mij is het wel eens vervelend... Ook heeft hij soms van die ellenlange verhalen. Dan denk ik: het is wel duidelijk, maar dan moeten daar nog even allerlei ethische kwesties aan vast geknoopt worden... en ik ben niet zo luisterig ingesteld.... zucht. Ook vindt hij het geweldig om aanstootgevende kleding te dragen. Zoals een bril die zo groot is, dat je denkt van: 'weet hij het nou, of....' En dan moet ik met hem over straat! Maar.. hij's wel lief hoor. ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn irritaties.... die vrienden van hem!!! en zoals nu ben ik een week bij m.. we hebben nog geen dag voor onszelf gehada zegmaar.... en t ziet er niet naar uit dat we die nog gaan krijgen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij kan totaal niet plannen volgens mij. Of hij plant op een hele andere wijze dan dat ik doe. Daarom snap ik het misschien niet.
En hij is enorm van de logica. Overal moet logica in zitten volgens hem. Hij is niet zo van de diepgaande gesprekken en dat mis ik wel een beetje soms.
||
![]() |
Citaat:
4 jaar geleden :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is eigenlijk maar 1 dingetje waar ik me soms aan irriteer. Als is "irriteren" wel een groot woord. Ik vind het eerder jammer.
Hij gedraagd zich in sociale situaties soms dommer en oppervlakkiger dan hij eigenlijk is. Niet dat hij dan mensen beledigd of tegen de borst stoot, maar hij vind het vaak onnodig om zijn werkelijke mening te geven of een serieus gesprek aan te gaan met vrienden, klasgenoten en kennissen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Relatie crisis Bambina | 9 | 23-07-2007 08:28 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 |