Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Ja
2. Voor partnerselectie is het bestwel belangrijk, maar als ik eenmaal van iemand hou en hij gaat dan ineens heel gemeen doen, dan wil dat niet zeggen dat ik ineens niet meer van hem hou. Ik kan hooguit tot de conclusie komen dat ik van een heel ander persoon hield, hem heel anders kende, maar een feit is dat het toch dezelfde persoon is. En dan kun je jezelf gigantisch laten manipuleren en gemeen laten behandelen, omdat je hem gewoon niet kwijt wil. Neem als voorbeeld een moeder die haar kind mishandelt, of een vrouw die door haar man wordt mishandeld, gekleineerd en uitgescholden. Toch houdt ze van hem. Met name punt 1 en 2 daar ben ik het mee eens. Intimiteit hoeft denk ik niet altijd. Soms zijn mensen heel gesloten en praten ze zelfs met hun partner niet over hun gevoelens. Nou ja, een zekere intimiteit is er denk ik altijd wel, maar het hoeft denk ik niet zoals het bij punt 3 beschreven staat. 3. Nee. Hooguit dat ik hem achteraf niet meer zo sympathiek vond, maar op het moment van de relatie waren ze wel sympathiek zeg maar. 4. Ik heb sowieso van geen enkele relatie spijt, overal leer je van. |
![]() |
|
hmm iok herken wel iets bij mezelf toen ik het las
mijn ex-vriend was twee maanden super lief end aarna ging ie klote doen en gaf mij niet geen aandacht meer, en deed me soms F*cking veel pijn, maar toch wou ik hem NIET kwijt, ik hield zo verschrikkelijk veel van hem.. ik heb soms het idee hoe meer klote iemand je gaat behandelen hoe meer je om iemand gaat geven.. temisnte dat was bij mij wel zo.. hoe meer klote hij ging doen hoe meer ik van hemn ging houden en hoe meer afhankelijk ik werd van hem.. ![]()
|
![]() |
|
|