![]() |
|
![]() EASY RIDER Twee motorrijdende hippies, Wyatt en Billy, doorkruisen Amerika van Californië naar New Orleans. Op hun weg komen ze allerlei ellende tegen. Wyatt en Billy leren de aan alcohol verslaafde advocaat George Hanson kennen wanneer ze in een gevangenis zijn beland in het zuiden van de Verenigde Staten. Hanson slaagt erin om het tweetal weer vrij te krijgen en gaat met ze mee op hun 'bevrijdende' reis. Regie: Dennis Hopper (Colors) Met: Dennis Hopper (Apocalypse Now) Peter Fonda (Deadfall) Jack Nicholson (The Shining) Jaar: 1969 Genre: Drama, Avontuur Speelduur: 94 Minuten In 1970 werd Jack Nicholson genomineerd voor "Best Actor in a Supporting Role" voor zijn rol als George Hanson in Easy Rider. VRIJDAG 15 NOVEMBER / NET 5
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had d'r hoge verwachtingen van, had 'm nog nooit gezien. Moet zeggen; ik had d'r toch meer van verwacht eigenlijk. Nou heb ik sowieso al niet veel met roadmovies, misschien dat dát 't is, maar ja.. Toch een beetje een onbevredigd gevoel.
Natuurlijk is het wel heel leuk om eens een jonge Jack Nicholson en Dennis Hopper te zien. En de muziek heh? Briljant. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Films die we gezien hebben: nu in IMAX 3D Alpha_Omega | 500 | 05-02-2012 15:07 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
verukkelukkullukke 715 Kellie | 39 | 27-12-2002 23:25 |