Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Therapy? rules indeed! Oh trouwens: ik heb alle albums al, alleen dus nog niet allemaal origineel. Shameless ken ik dus ook al, alleen vind ik die niet geweldig, maar toch wil ik 'm wel origineel hebben - vandaar dat ik 'm niet te duur in de winkel wil kopen ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 13:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik zie dat SP-YF daar 3 euro is?? what the fuck? grote vergissing zeker Ik vermijd altijd de FRS, maar ik ga nu toch maar eens even kijken ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 15:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar op inet zetten ze al die aanbiedingen, heb er al heel wat cd's voor een paar euro vandaan gehaald dus wat vaker checken die site ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben vandaag even bij de FRS langsgegaan maar daar hadden ze de albums niet. Maar net zag ik dat je dus gewoon een bestelling op de site kan doen en dan kan laten afleveren bij willekeurig filiaal zonder extra kosten? Geweldig! Dan hoef ik dus ook geen winkels af te gaan om Shameless voor €7 te krijgen, maar gewoon bestellen en afwachten ![]() Mijn waardering voor FRS is weer een beetje ![]()
||
Citaat:
![]() Hij is niet ge-rereleased zoals de andere oudere albums Kan 'm altijd nog bij de bieb lenen, maar wil 'm het liefst origineel. Ben ook al aan het rond kijken op Ebay (waar ik zojuist de Lonely Cryin' Only single heb gekocht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je Hats Off echt niet kan vinden (en ik ook niet), dan kan ik 'm wel bij de bieb lenen en dan mp3's rippen en dan naar je sturen. Dan heb je 'm iig illegaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bij www.ceedeeveedee.com kun je semi-detatched voor 6 euro kopen. wel 2de hands
|
![]() |
||
Citaat:
Of ik koop ooit ook nog eens Caucasian Psychosis erbij ![]() ![]() Born In A Crash moet ik eigenlijk ook nog hebben.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (gaat om de nummers: Gimme Danger, Gimme Shock Treatment, Gimme Gimme A Man After Midnight, Gimme Gimme Gimme, Gimme Nyquil All Night Long, Gimme Therapy - paar covers dus)
Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 11:42. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Titels van onbekende nummers Verwijderd | 12 | 01-10-2002 14:17 |