Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 22:43
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Die zijn wel erg slecht, iedereen kan zien dat AJAX slecht was. Nee hoor hij vond ze goed hadden alleen pech. Inter had geen balvaste speler maar toch er was geen AJAXCIED die de bal snel pakte. Die Cruijf moet is ze AJAX-bril afzetten, AJAX beschikt niet over kwaliteit, zo'n wedstrijd zal door iedere CL-club gewonnen worden. AJAX heeft het gewoon niet verdient de 2e ronde te behalen. Ze hebben iedere wedstrijd zowat gefaald geen europese club waardig.

Johan mijn advies is stop met je analyses AJAX beschikt niet over de kwaliteit die jij steeds weer in ze ziet. Sorry.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2002, 22:50
Verwijderd
PFFF.............gefrustreerde feyenerders ook hier weer.
Wanneer de scheidsrechter eerlijk had gefloten had AJAX gewoon gewonnen of minimaal gelijk gespeeld.
Verder was Ajax echt niet minder dan Inter. Kwaliteit van Inter is alleen dat ze veel kansen benutten. Vorige wedstrijd tegen Ajax ook: 1 kans 1 goal.

Weet je wie de 2e ronde niet hebben verdiend: die klote-italianen. Had liever gehad dat lyon eerste was geworden, maar helaas....
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 23:32
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
AJAX heeft het gewoon niet verdient de 2e ronde te behalen.
o_O

pardon?

Ajax heeft in elke wedstrijd in de Champions League de aanval gezocht, behalve in Lyon. staat tegen over dat ze daar keihard gewerkt hebben (moet jullie in Rotterdam toch bekend in de oren klinken dat werkvoetbal ) dus ik snap eigenlijk niet zo goed waar je het over hebt.

1e helft werd Inter gewoon overklast want ze zijn niet 1 keer gevaarlijk geweest. komt ook nog bij dat vd Vaart een zuivere goal scoorde en dat ze in de tweede helft een penalty hadden moeten krijgen. maar goed, ze zijn door
Oud 12-11-2002, 23:58
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Het feit dat inter drie maal de kans krijgt om een bal aan te nemen is gewoon verkeerd als je zo iets toelaat ben je gewoon slecht.

AJAX heeft inderdaad de aanval gezocht maar dan heeft men gefaald.

Tevens om gewoon in te gaan op de provocaties van de tegenstander noem ik al zwak. Mido duwt Materatzi omver geel enzo Chivu ook rood gekregen vorige keer.

AJAX is vertoont kinderlijke trekjes.

Dit heeft niks te maken met FeYenoord dit is gewoon mijn denkwijze over AJAX en de heer Cruijff.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 01:06
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Het feit dat inter drie maal de kans krijgt om een bal aan te nemen is gewoon verkeerd als je zo iets toelaat ben je gewoon slecht.

AJAX heeft inderdaad de aanval gezocht maar dan heeft men gefaald.

Tevens om gewoon in te gaan op de provocaties van de tegenstander noem ik al zwak. Mido duwt Materatzi omver geel enzo Chivu ook rood gekregen vorige keer.

AJAX is vertoont kinderlijke trekjes.

Dit heeft niks te maken met FeYenoord dit is gewoon mijn denkwijze over AJAX en de heer Cruijff.

' Zeg meneer van Hooijdonk,

mijn naam is Robin en ik ben al 18 jaar, dus u begrijpt zeker wel dat ik deze vrije trap neem he...

Oja, kan er trouwens ook meteen voor een grotere auto gezorgd worden. Ik heb t verdiend gezien mijn vele doelpunten in competitie...'
Oud 13-11-2002, 07:14
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
' Zeg meneer van Hooijdonk,

mijn naam is Robin en ik ben al 18 jaar, dus u begrijpt zeker wel dat ik deze vrije trap neem he...

Oja, kan er trouwens ook meteen voor een grotere auto gezorgd worden. Ik heb t verdiend gezien mijn vele doelpunten in competitie...'
bij jullie neemt ook de19 jarige vd vaart de vrije trappen en van persie is ook 19,dat van persie zomaar een vrije trap was 1 keer gebeurd.
Oud 13-11-2002, 08:18
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Haha zie ik hier een klein BEETJE jaloezie??
Als je het niet kan hebben moet je het zeggen want wat jij PROBEERT te beargumenteren slaat nergens op.

Ajax verdient het zeker, speelt aantrekkelijk voetbal, steeds de aanval gezocht. Hard gevochten uit bij lyon, verdiend gewonnen.
Bij inter, heel de italiaanse pers was vol lof van ajax door het betere voetbal dan de italianen, dat zij eenmaal beter zijn met de kansen dat is kwaliteit maar meer hebben ze ook niet. Hier thuis, gaat masserati (ofzo) heel zielig vallen, van het veld en springt daarna fijn door. ONTERECHT een bal afgekeurd, die grens sliep ofzo ja, oke dat was bij lyon - ajax ook dus staat het gelijk.
IK weet niet wat je loop te ouwehoeren maar je bent vast een feyenoorder en je weet zelf ook dat feyenoord waarschijnlijk de 2e ronde niet haalt en ajax dat wqel heeft gedaan..

Over kindertrekjes gesproken.... waarom was van persie eruit gezet??? Ik bedoel maar, ik vond die Italianen overigens erg zielig gisteren.
Maarja ik moet feyenoord vanavond nog maar zien winnen.....je mag in ieder geval tegenworodig wel beuken op een iemand, want dan krijg je een vrije trap mee....misschien een tip voor van hooij....van persie vanavond.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef:
1. Het feit dat inter drie maal de kans krijgt om een bal aan te nemen is gewoon verkeerd als je zo iets toelaat ben je gewoon slecht.

2. AJAX heeft inderdaad de aanval gezocht maar dan heeft men gefaald.

3. Tevens om gewoon in te gaan op de provocaties van de tegenstander noem ik al zwak. Mido duwt Materatzi omver geel enzo Chivu ook rood gekregen vorige keer.

4. AJAX is vertoont kinderlijke trekjes.

5. Dit heeft niks te maken met FeYenoord dit is gewoon mijn denkwijze over AJAX en de heer Cruijff.
om nog maar ff serieus in te gaan, voor zo ver dat kan:
1. wat boeit het als je de tegenstander 3x een bal kan aanemen
2. net of je ff lekker makkelijk tegen inter scoort. Verder heeft Ajax wel gescoord en is het ook nog eens een duidelijk 100% doelpunt afgenomen.
3. ik vind het zwakker, om je als muurtje 4 meter voor de vrije trap plaats te zetten en daardoor een gele kaart te krijgen.
4. vind die intermietjes veel kinderachtiger, door bij elke aanraking gelijk te gaan janken, alsof ze hun hele ribbenkast hebben gebroken en daarna weer vrolijk het veld inlopen om een speler van ajax ff te schoppen.
5. ja, en denk je dat je denkwijze nie afhangt van het probleem dat je fan bent van feyenoord.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:32
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Al ga je voledig op de aanval. En al speel je zo aantrekkelijk, dat heeft totaal geen nut het levert ze weinig rendement op.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:39
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Al ga je voledig op de aanval. En al speel je zo aantrekkelijk, dat heeft totaal geen nut het levert ze weinig rendement op.
Ok...dit slaat dus nergens op...
Ajax is anders wel in de 2e ronde van de CL en staat 2e...

PS. Ik ben feyenoorder, maar vind wel dat Ajax met goede argumenten zwartgemaakt moet worden
Oud 13-11-2002, 16:28
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
wat een vent zeg
whahahahaha
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:34
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
nutteloze topic...laat hem maar open voor vanavond
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:47
Paultjes
Paultjes is offline
Ruk toch op kneusje AjAx speelde de eerste helt gewoon goe man en als die achterlijke grens een beetje had opgelet wast een hele andere uitslag geweest
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
"Hallow ik ben Johan en ik heb altijd gelijk!"
Oud 13-11-2002, 21:34
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Ok...dit slaat dus nergens op...
Ajax is anders wel in de 2e ronde van de CL en staat 2e...

PS. Ik ben feyenoorder, maar vind wel dat Ajax met goede argumenten zwartgemaakt moet worden
ja ze staan er dat is knap maar de volgende ronde halen ze niet met zulk voetbal
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:14
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
voor Pibo,

Je kan wel zien dat jij totaal niks geen verstand van voetbal hebt,maar ik ga er niet eens woorden aan vuil maken,je bent een feyenoord fan heb ik wel gelezen,heb je je wel vermaakt zeker vanavond.

Die linksback moeten ze meteen ontslaan zeg,wat een drama is dat,bij die 2e goal bedoel ik,en die keeper had die 2e moeten hebben. EN dan commentaar hebben op Ajax. Die heeft geluk zeg je,met alleen geluk kom je er niet. Flapdrol
Oud 13-11-2002, 23:44
Master of Puppets
Citaat:
Pibbo schreef:
ja ze staan er dat is knap maar de volgende ronde halen ze niet met zulk voetbal
Citaat:
Johan zei ooit:
"aanval is de beste verdediging"
Oud 14-11-2002, 06:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
ja das kut
Oud 14-11-2002, 13:26
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
feyenoord....HAHAHA
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:21
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
feyenoord....HAHAHA
nou haha
Oud 14-11-2002, 16:38
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
dat is gewoon de verkeerde gedachte en gister heeft youri mulder mij al gelijk gegeven doordat AJax heel veel geluk heeft gehad. Hij heeft zeker ook geen verstand
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:40
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Die zijn wel erg slecht, iedereen kan zien dat AJAX slecht was. Nee hoor hij vond ze goed hadden alleen pech. Inter had geen balvaste speler maar toch er was geen AJAXCIED die de bal snel pakte. Die Cruijf moet is ze AJAX-bril afzetten, AJAX beschikt niet over kwaliteit, zo'n wedstrijd zal door iedere CL-club gewonnen worden. AJAX heeft het gewoon niet verdient de 2e ronde te behalen. Ze hebben iedere wedstrijd zowat gefaald geen europese club waardig.

Johan mijn advies is stop met je analyses AJAX beschikt niet over de kwaliteit die jij steeds weer in ze ziet. Sorry.
die cruijf is gewoon voor ajax met ze lompe kop hij wil ze niet afkraken hij duft niet te zeggen waar het op staat dat ajax bijvoorbeeld een zwakke ploeg is ofzo of dat ajax gewoon speelde als een stelletje amateurs
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:57
Master of Puppets
Citaat:
Pibbo schreef:
dat is gewoon de verkeerde gedachte en gister heeft youri mulder mij al gelijk gegeven doordat AJax heel veel geluk heeft gehad. Hij heeft zeker ook geen verstand
nou, een afgekeurde goal, een niet gegeven penalty, dan heb je geluk hoor!
Oud 14-11-2002, 17:00
Master of Puppets
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
die cruijf is gewoon voor ajax met ze lompe kop hij wil ze niet afkraken hij duft niet te zeggen waar het op staat dat ajax bijvoorbeeld een zwakke ploeg is ofzo of dat ajax gewoon speelde als een stelletje amateurs
tis gewoon een feit dat ajax de betere ploeg was tegen inter, dat jullie dat niet in willen zien is gewoon dom
Oud 14-11-2002, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
Ajax 2e ronde
Feyenoord - Ajax 1-2
wat een amateurs ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 21:06
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
nou, een afgekeurde goal, een niet gegeven penalty, dan heb je geluk hoor!
wij hadden ook last van zo ongeveer 8 x ontercht buitenspel en bombarda en buffel hadden ook een penalty moeten hebben.
Oud 14-11-2002, 21:14
Innocent_goblin
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ajax 2e ronde
Feyenoord - Ajax 1-2
wat een amateurs ja
ik heb het niet over uitslagen van een tijdje geleden maar gewoon over het algmeen dus als ajax er weer es nikx van bakt durft die gast niet te zeggen ze spelen als amateurs maar zegt ie iets in de zin van : ja de scheidsrechter had verkeerde beslissing bla bla veel geblesseerde spelers de tegenstander had de wind mee en had voordeel ze speelde uit dus het was moeilijker of de shirtjes waren gewassen met omo en daar is van der vaart allergisch voor
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:17
Innocent_goblin
ik mag die cruijf gewoon niet hij is irri en heeft een domme kop
ik kots van hem!!!!

Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:27
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
ik mag die cruijf gewoon niet hij is irri en heeft een domme kop
ik kots van hem!!!!
maar toch de beste voetballer van deze eeuw...
Oud 14-11-2002, 21:28
Krugdinho
Krugdinho is offline
maar vitesse is door
Oud 15-11-2002, 11:35
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Dit topic gaat over Cruijff niet over Feijenoord, gisteren gaf die van sbs me ook al gelijk
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:15
Innocent_goblin
Citaat:
Zaagmanz schreef:
maar toch de beste voetballer van deze eeuw...
nou ik kan wel betere voetballers bedenken als hij met z'n eeuwige gezeuer en z'n botte kop
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
ik heb het niet over uitslagen van een tijdje geleden maar gewoon over het algmeen dus als ajax er weer es nikx van bakt durft die gast niet te zeggen ze spelen als amateurs maar zegt ie iets in de zin van : ja de scheidsrechter had verkeerde beslissing bla bla veel geblesseerde spelers de tegenstander had de wind mee en had voordeel ze speelde uit dus het was moeilijker of de shirtjes waren gewassen met omo en daar is van der vaart allergisch voor
laat maar zitten me jou.. Ajax is gewoon terecht door en speelt zéker niet als amateurs.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:30
Master of Puppets
Citaat:
Pibbo schreef:
Dit topic gaat over Cruijff niet over Feijenoord, gisteren gaf die van sbs me ook al gelijk
voor voetbal kennis moet je inderdaad bij sbs zijn
Oud 15-11-2002, 13:40
Innocent_goblin
Citaat:
de ballonnenman schreef:
laat maar zitten me jou.. Ajax is gewoon terecht door en speelt zéker niet als amateurs.
natuurlijk zijn ze door ze speelde beter maar ik heb het gewoon over dat commentaar van die cruijf hij zal nooit zegge dat ajax slecht speelt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 14:37
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Innocent_goblin je verpest het helemaal voor PV zij probeert zo te laten zien dat vrouwen wel verstand van voetbal hebben.

Of Cruijf de beste speler ooit is daar kan je over discussieren maar zo'n goede speler heeft Feyenoord nooit gehad, en zullen ze waarschijnlijk (jammer genoeg) nooit krijgen ook.

Verder heeft hij ook als trainer veel successen geboekt en heeft hij denk ik meer verstand van voetbal dan alle forumleden bij elkaar

Ik vind het trouwens ook de beste analitisus omdat hij echt op spel onderdelen ingaat, en andere analisten waaronder Mulder zeggen alleen: Dit was best een leuke wedstrijd met veel inzit, maar dat ziet waarschijnlijk iedereen.
Oud 15-11-2002, 14:41
Innocent_goblin
cruijf is een sucker en that the way it is
met zijn huis in barelona of waar die gast ook woont
het is gewoon een loser en dattie toevallig voetballer geweest is oke
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 14:43
Innocent_goblin
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Innocent_goblin je verpest het helemaal voor PV zij probeert zo te laten zien dat vrouwen wel verstand van voetbal hebben.

.
hehe waar slaat dat voor pv stukje op? ik vat hem niet hoor in ieder geval heb ik meer verstand van abn als jij
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 14:46
vreselijke fout
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
cruijf is een sucker en that the way it is
met zijn huis in barelona of waar die gast ook woont
het is gewoon een loser en dattie toevallig voetballer geweest is oke
Ja, hallo, dat is jouw mening
En ben je een beetje jaloers omdat hij in Spanje woont?
Oud 15-11-2002, 14:55
vreselijke fout
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
hehe waar slaat dat voor pv stukje op? ik vat hem niet hoor in ieder geval heb ik meer verstand van abn als jij

ja ja , ik zie bij jou toch ook een hoop spelfouten/typfouten, en omdat je dat van PV niet snapt komt vast omdat je nieuw bent op dit forum
Oud 15-11-2002, 15:35
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
voor voetbal kennis moet je inderdaad bij sbs zijn
het was die van Culenborg

en van de NOS Mulder
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 17:41
Innocent_goblin
Citaat:
vreselijke fout schreef:
ja ja , ik zie bij jou toch ook een hoop spelfouten/typfouten, en omdat je dat van PV niet snapt komt vast omdat je nieuw bent op dit forum
ik durf te wedde dat ik hier al langer als jou kom maar ik heb nu gewoon een andere nick

simpele ziel denk niet zo simpel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 22:53
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
ik durf te wedde dat ik hier al langer als jou kom maar ik heb nu gewoon een andere nick

simpele ziel denk niet zo simpel
Als dit zo is waarom vatte je dat van 'PV' dan niet?

Als je niets nuttigs te zeggen heb zeg dan AUB niets!!! En dat geld vooral voor Pibo!!!!!!

Cruijf heeft zovaak gezegt dat Ajax het niet goed heeft gedaan, maar dat zegt alleen als dat het geval is. Moet hij dat dan zeggen omdat een paar zielige Feyenoorders (niet allemaal) anders Jaloerz worden?
Cruijf die verteld echt wat er fout gaat.
Iedereen kan zeggen Ajax of welke club dan ook speelde niet goed, maar hij verteld wat er niet goed gedaan is, zowel tactische als individuele fouten. En dat jullie het ere niet mee eens zijn zal vooral komen dat je zijn visie niet snapt.

Wat Cruijf heeft berijkt als trainer zal jou nooit en te nimmer lukken, dus neem maar van mij aan dat hij vaak voor een groot gedeelte gelijk heeft.
Oud 16-11-2002, 11:16
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Waarom wordt de connectie met Feyenoord steeds gelegt?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 13:42
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Waarom wordt de connectie met Feyenoord steeds gelegt?
Omdat uit jou domme reacties zonder enig teken van voetbal kenis blijkt dat jij Feyenoorder bent.
Oud 16-11-2002, 14:19
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
cruijff is cool
Oud 16-11-2002, 16:23
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Omdat uit jou domme reacties zonder enig teken van voetbal kenis blijkt dat jij Feyenoorder bent.
dan vallen wel heel veel goede analyticussen weg
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:41
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
cruijff is cool

hij is lelijk
Oud 16-11-2002, 19:36
Rob is The Man!
Rob is The Man! is offline
Citaat:
En mijn advies is houdt alstjeblieft je *** dicht over dingen waar je niks van begijpt. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 20:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Pibbo schreef:

Kan jou gefrustreerde persoontje het niet hebben dat Ajax door is en Feyenoord niet???
Doe ff normaal, het is algemeen bekend dat Cruijff 9 van de 10 keer gelijk heeft en zeker geen 'ajax bril' op heeft...
Reageren

Regels voor berichten