Advertentie | |
|
![]() |
|
Het feit dat inter drie maal de kans krijgt om een bal aan te nemen is gewoon verkeerd als je zo iets toelaat ben je gewoon slecht.
AJAX heeft inderdaad de aanval gezocht maar dan heeft men gefaald. Tevens om gewoon in te gaan op de provocaties van de tegenstander noem ik al zwak. Mido duwt Materatzi omver geel enzo Chivu ook rood gekregen vorige keer. AJAX is vertoont kinderlijke trekjes. Dit heeft niks te maken met FeYenoord dit is gewoon mijn denkwijze over AJAX en de heer Cruijff. |
![]() |
||
Citaat:
' Zeg meneer van Hooijdonk, mijn naam is Robin en ik ben al 18 jaar, dus u begrijpt zeker wel dat ik deze vrije trap neem he... Oja, kan er trouwens ook meteen voor een grotere auto gezorgd worden. Ik heb t verdiend gezien mijn vele doelpunten in competitie...'
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je het niet kan hebben moet je het zeggen want wat jij PROBEERT te beargumenteren slaat nergens op. Ajax verdient het zeker, speelt aantrekkelijk voetbal, steeds de aanval gezocht. Hard gevochten uit bij lyon, verdiend gewonnen. Bij inter, heel de italiaanse pers was vol lof van ajax door het betere voetbal dan de italianen, dat zij eenmaal beter zijn met de kansen dat is kwaliteit maar meer hebben ze ook niet. Hier thuis, gaat masserati (ofzo) heel zielig vallen, van het veld en springt daarna fijn door. ONTERECHT een bal afgekeurd, die grens sliep ofzo ja, oke dat was bij lyon - ajax ook dus staat het gelijk. IK weet niet wat je loop te ouwehoeren maar je bent vast een feyenoorder en je weet zelf ook dat feyenoord waarschijnlijk de 2e ronde niet haalt en ajax dat wqel heeft gedaan.. Over kindertrekjes gesproken.... waarom was van persie eruit gezet??? Ik bedoel maar, ik vond die Italianen overigens erg zielig gisteren. Maarja ik moet feyenoord vanavond nog maar zien winnen.....je mag in ieder geval tegenworodig wel beuken op een iemand, want dan krijg je een vrije trap mee....misschien een tip voor van hooij....van persie vanavond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. wat boeit het als je de tegenstander 3x een bal kan aanemen ![]() 2. net of je ff lekker makkelijk tegen inter scoort. Verder heeft Ajax wel gescoord ![]() 3. ik vind het zwakker, om je als muurtje 4 meter voor de vrije trap plaats te zetten en daardoor een gele kaart te krijgen. 4. vind die intermietjes veel kinderachtiger, door bij elke aanraking gelijk te gaan janken, alsof ze hun hele ribbenkast hebben gebroken en daarna weer vrolijk het veld inlopen om een speler van ajax ff te schoppen. 5. ja, en denk je dat je denkwijze nie afhangt van het probleem dat je fan bent van feyenoord. |
![]() |
||
Citaat:
Ajax is anders wel in de 2e ronde van de CL en staat 2e... PS. Ik ben feyenoorder, maar vind wel dat Ajax met goede argumenten zwartgemaakt moet worden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
voor Pibo,
Je kan wel zien dat jij totaal niks geen verstand van voetbal hebt,maar ik ga er niet eens woorden aan vuil maken,je bent een feyenoord fan heb ik wel gelezen,heb je je wel vermaakt zeker vanavond. Die linksback moeten ze meteen ontslaan zeg,wat een drama is dat,bij die 2e goal bedoel ik,en die keeper had die 2e moeten hebben. EN dan commentaar hebben op Ajax. Die heeft geluk zeg je,met alleen geluk kom je er niet. Flapdrol
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Feyenoord - Ajax 1-2 ![]() wat een amateurs ja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Innocent_goblin je verpest het helemaal voor PV zij probeert zo te laten zien dat vrouwen wel verstand van voetbal hebben.
Of Cruijf de beste speler ooit is daar kan je over discussieren maar zo'n goede speler heeft Feyenoord nooit gehad, en zullen ze waarschijnlijk (jammer genoeg) nooit krijgen ook. ![]() Verder heeft hij ook als trainer veel successen geboekt en heeft hij denk ik meer verstand van voetbal dan alle forumleden bij elkaar ![]() Ik vind het trouwens ook de beste analitisus omdat hij echt op spel onderdelen ingaat, en andere analisten waaronder Mulder zeggen alleen: Dit was best een leuke wedstrijd met veel inzit, maar dat ziet waarschijnlijk iedereen.
||
Citaat:
![]() En ben je een beetje jaloers omdat hij in Spanje woont?
||
Citaat:
ja ja ![]()
||
Citaat:
![]() simpele ziel denk niet zo simpel |
![]() |
||
Citaat:
Als je niets nuttigs te zeggen heb zeg dan AUB niets!!! En dat geld vooral voor Pibo!!!!!! Cruijf heeft zovaak gezegt dat Ajax het niet goed heeft gedaan, maar dat zegt alleen als dat het geval is. Moet hij dat dan zeggen omdat een paar zielige Feyenoorders (niet allemaal) anders Jaloerz worden? Cruijf die verteld echt wat er fout gaat. Iedereen kan zeggen Ajax of welke club dan ook speelde niet goed, maar hij verteld wat er niet goed gedaan is, zowel tactische als individuele fouten. En dat jullie het ere niet mee eens zijn zal vooral komen dat je zijn visie niet snapt. Wat Cruijf heeft berijkt als trainer zal jou nooit en te nimmer lukken, dus neem maar van mij aan dat hij vaak voor een groot gedeelte gelijk heeft.
||
Citaat:
Doe ff normaal, het is algemeen bekend dat Cruijff 9 van de 10 keer gelijk heeft en zeker geen 'ajax bril' op heeft...
|
![]() |
|
|