Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2002, 10:32
girl4you
girl4you is offline
hayy was i kweer tijd weggeweest maaruh
ik en me vriend hebben bijna anderhalf jaar over 2 weekjes en euh ik weet hem gewoon echt nix te geven en hi jzelf weet ook nix ..een ring ketting armband cd's en geurtje en poster van mezelf heb ik al gegven wat nu nog meer ??

weet 1 van jullie het..i kweet wel jullie kennen hem niet maar misschien komen jullie op een leuk idee

gr xxx girly
Oud 13-11-2002, 12:25
Verwijderd
......
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 12:59
Studentje
Studentje is offline
www.langhout.nl

en HOP naar Parijs.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 13:39
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
knuffel
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:45
sas_andrea
sas_andrea is offline
een leuk weekendje weg is idd een leuk idee. of ga romantisch ergens uit eten of kook samen en huur daarna een romantische film, verwen hem. Masseer m ofzo. Weet ook niet veel anders... Maar het hoeft toch ook niet altijd materialistisch te zijn?
Oud 13-11-2002, 15:48
Verwijderd
wanneer hebben jullie anderhalf jaar ? de 27e toevallig ?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:55
girl4you
girl4you is offline
de 24e hebben we anderhalf jaar en een weenkendje weg kan toch niet ? hallo kijk naar me leeftijd ik ben 15 ! ik denk toch niet dat i kdat ten eerste kan betalen en ten 2e dat mag van me ouders
Oud 14-11-2002, 06:55
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
girl4you schreef:
de 24e hebben we anderhalf jaar en een weenkendje weg kan toch niet ? hallo kijk naar me leeftijd ik ben 15 ! ik denk toch niet dat i kdat ten eerste kan betalen en ten 2e dat mag van me ouders
nou, misschien dat je vriend geld heeft daarvoor... en zo heel erg duur hoeft een weekendje weg ook niet te zijn. Gewoon een leuk hotelletje kost voor 2 daagjes niet eens zo veel hoor. (www.weekendjeweg.nl)
En je ouders... die kan je absoluut niet overhalen?
Oud 14-11-2002, 09:59
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
girl4you schreef:
Een weekendje center-parks ofzo kost helemaal zoveel niet... Heb je geen zondag gespaard ofzo? (zo niet is het nu wat te laat om te sparen voor een cadeau ja, maar waarom vraag je dan uberhaupt om raad);
en als je anderhalf jaar met iemand samen bent vind ik toch dat je ouders je iets met hem mogen laten doen. Zullen ze toch wel snappen, niet?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
www.langhout.nl

en HOP naar Parijs.
ja inderdaad! ben ik ook van plan namelijk.

Maar t kost wel wat
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 10:19
liefschatje
liefschatje is offline
ga leuk een dagje naar een pretpark!! (de efteling is in de winter open) dat is keigezellig
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 13:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Studentje schreef:
www.langhout.nl

en HOP naar Parijs.
dat zou t leukst wezen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 13:49
moenbase
moenbase is offline
Save The Best For Last
Oud 17-11-2002, 14:04
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
liefschatje schreef:
ga leuk een dagje naar een pretpark!! (de efteling is in de winter open) dat is keigezellig
Ja, inderdaad, de Efteling is heel leuk om er heen te gaan. Probeer www.9292ov.nl voor een routeplanner. Heel handig!

BTW, waarom weet je niets voor je eigen vriendje?
Oud 17-11-2002, 19:43
~miZzs~
~miZzs~ is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ja, inderdaad, de Efteling is heel leuk om er heen te gaan. Probeer www.9292ov.nl voor een routeplanner. Heel handig!

ik weet ook nooit een leuk cadeautje voor me vriend!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:26
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
moenbase schreef:

nee ik heb hem nu al wat dingetjes gegevn ..en ja hij zelf weet ook niet echt iets..wel beetje raar ja dat ik nix weet voor me eigen vriend majah ... jonmgens zijn nou moeilijk !! hij ten minste wel...voor een meisje heb ik zo wat gevonden maar jongens vindt ik gewoon moeilijk....
maar ik heb al wat...en dat vindt ie vast wel leu k... een fotolijst waar 3 foto's in kunnen en daar heb ik foto's van ons samen in gedaan in hyet zwart-wit en ik heb ee nsexspel voor em gehaald haha daar zat ie zo om te zeuren ... ...heb ik em toch maar gehaald...en me ouders kan ik echt niet overhale ..vooral me pa niet...maar zijn ma en pa vallen al helemaaaaaal niet over te hale voo een weekendje weg ..haha daar mogen we nog geeneens naar boven zie je het dan al voor je dat we een weekendje weg mogen ....
en ja ik spaar wel maaruh ik heb nu wat gekocht voor 1,5 jaar en moet nu ook voor sinterklaas wat hale voor zijn ma en hem en voor kerst voor mijn familie ..duzz daar gaat het wel aan op

gr.. girly
Oud 22-11-2002, 20:14
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ja inderdaad! ben ik ook van plan namelijk.

Maar t kost wel wat
100 euro ofzo?

Dat is volgens mij voor een 15 jarige best op te brengen... En als je al anderhalf jaar een vriend hebt kan ik me niet echt voorstellen dat je ouders het niet zullen toestaan, maar ik weet het, je hebt van die ouders...
Oud 22-11-2002, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
100 euro ofzo?

Dat is volgens mij voor een 15 jarige best op te brengen... En als je al anderhalf jaar een vriend hebt kan ik me niet echt voorstellen dat je ouders het niet zullen toestaan, maar ik weet het, je hebt van die ouders...
nee dat ligt wel hoger, maakt niet uit met wat je gaat peter langhout ofzo.

er komt altijd meer bij kijken en dat meiske zal t ook voor der vriend betalen en voor derzelf(t is immers een cadeautje) ik denk niet dat een 15 jarige dat kan opbrengen in der eentje.

en je weet niet hoe der ouders zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:46
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
iets kei persoonlijks.
Oud 22-11-2002, 23:01
Footprint
Footprint is offline
kratje pils met liefde
Oud 22-11-2002, 23:11
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

1) een leuk weekendje weg is idd een leuk idee.
2) of ga romantisch ergens uit eten
3) of kook samen en huur daarna een romantische film,
4) verwen hem. Masseer m ofzo.
a) Girl4you is 15 ...
b) De voorstellen die jij hier doet passen perfect bij de grote groep vutters van vergrijsd Nederland. De ultieme saaiheid...

Of is ze 51?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:13
de abt van sion
Citaat:
sas_andrea schreef:

1) nou, misschien dat je vriend geld heeft daarvoor... en zo heel erg duur hoeft een weekendje weg ook niet te zijn. Gewoon een leuk hotelletje kost voor 2 daagjes niet eens zo veel hoor. (www.weekendjeweg.nl)
2) En je ouders... die kan je absoluut niet overhalen?
Girl4you maakt fouten, maar ze is echt behoorlijk veel slimmer dan jij. En ze heeft bovendien nog altijd een gezonde realiteitszin. Daar kun je jou niet van beschuldigen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:16
de abt van sion
Citaat:
Studentje schreef:
En als je al anderhalf jaar een vriend hebt kan ik me niet echt voorstellen dat je ouders het niet zullen toestaan, maar ik weet het, je hebt van die ouders...
Doe iets. Ga een boek lezen, werk in de tuin, was de auto, maar bespaar ons je domheid.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 13:02
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nee dat ligt wel hoger, maakt niet uit met wat je gaat peter langhout ofzo.

er komt altijd meer bij kijken en dat meiske zal t ook voor der vriend betalen en voor derzelf(t is immers een cadeautje) ik denk niet dat een 15 jarige dat kan opbrengen in der eentje.

en je weet niet hoe der ouders zijn.
Ik heb het even nagekeken op de site, en je komt op ongeveer 200 euro uit voor twee personen. Dat is idd misschien iets te hoog gegrepen voor een 15-jarige. Helemaal omdat er in Parijs ook nog kosten bijkomen.

En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat als je anderhalf jaar wat met je vriend hebt, en je ouders hem kennen én mogen, dat ze dan absoluut niet over te halen zijn, maar nogmaals, sommige ouders zijn in dat soort dingen erg streng.
Citaat:
de abt van sion schreef:
Doe iets. Ga een boek lezen, werk in de tuin, was de auto, maar bespaar ons je domheid.
Is het echt zo naief om te denken dat een 15-jarige met haar vriend die ze anderhalf jaar heeft niet eens een weekendje weg mag? Girl4you wordt in februari 16, en stel dat in januari gaan, wat het goedkoopst is, dan is ze dus bijna zestien. Ik was net zestien toen ik voor het eerst alleen op vakantie ging.

Ik ben zelf ook in Parijs geweest, en in de kamer naast ons zat ook een stelletje van 15 en 17 jaar oud. Dus zo vreemd is het niet.
Reageren

Regels voor berichten