Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En je ouders... die kan je absoluut niet overhalen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar t kost wel wat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
BTW, waarom weet je niets voor je eigen vriendje? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb al wat...en dat vindt ie vast wel leu k... een fotolijst waar 3 foto's in kunnen en daar heb ik foto's van ons samen in gedaan in hyet zwart-wit en ik heb ee nsexspel voor em gehaald haha daar zat ie zo om te zeuren ... ![]() en ja ik spaar wel maaruh ik heb nu wat gekocht voor 1,5 jaar en moet nu ook voor sinterklaas wat hale voor zijn ma en hem en voor kerst voor mijn familie ..duzz daar gaat het wel aan op gr.. girly
||
![]() |
Citaat:
Dat is volgens mij voor een 15 jarige best op te brengen... En als je al anderhalf jaar een vriend hebt kan ik me niet echt voorstellen dat je ouders het niet zullen toestaan, maar ik weet het, je hebt van die ouders...
||
Verwijderd
|
Citaat:
er komt altijd meer bij kijken en dat meiske zal t ook voor der vriend betalen en voor derzelf(t is immers een cadeautje) ik denk niet dat een 15 jarige dat kan opbrengen in der eentje. en je weet niet hoe der ouders zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
b) De voorstellen die jij hier doet passen perfect bij de grote groep vutters van vergrijsd Nederland. De ultieme saaiheid... Of is ze 51? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat als je anderhalf jaar wat met je vriend hebt, en je ouders hem kennen én mogen, dat ze dan absoluut niet over te halen zijn, maar nogmaals, sommige ouders zijn in dat soort dingen erg streng. Citaat:
Ik ben zelf ook in Parijs geweest, en in de kamer naast ons zat ook een stelletje van 15 en 17 jaar oud. Dus zo vreemd is het niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal, zoek naar een titel en advies! Verwijderd | 3 | 27-06-2012 17:40 | |
Films, TV & Radio |
Welke film zou je graag weer eens voor het eerst willen zien? Verwijderd | 28 | 27-08-2008 20:20 | |
Liefde & Relatie |
(te) dure cadeaus igfy | 17 | 07-12-2007 12:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
De Kantine |
Raad gevraagd: cadeau voor 25jarig huwelijk Signy | 25 | 31-08-2002 19:17 |