Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 19:06
Rioto
Ik ben met een eigen game bezig ...qua ideen heb ik alles al eigenlijk maar ik zoek een Progamma waar ik hele mooie plaatjes mee kan maken .....het liefst Freeware ..

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 20:00
S
S is offline
S & M

Ehm... Photoshop...

Is geen freeware, maar trialware. Probeer maar van Photoshop.com te halen (lees: KaZaA is magic).

Kazaa doet wonderen. Kazaa maakt van trialware freeware. .

Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:44
Phreak
Phreak is offline
Wat "S" net al zei: Kazaa doet wonderen. Kazaa maakt van trialware freeware. er zijn veel grahics programma's oftwel Zelf modeling/animation: oa, Photoshop al genoemd, Painthop, Paint, Rhinoceros ( Rhino3D ) , Lightwave, Blender, 3D Studio Max/3D Studio VIZ/AutoCAD, Maya/Maya Fusion, Cinema 4D, Truespace, Blender, Amorphium. ( Freeware/

het Beste en het makkelijkst is Photosoep en Rhinoceros oftwel ( Rhino ) Toendertijd gebruikte ik Amorphium heel gemakklijk maar geen gewenste functies.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 20:48
Phreak
Phreak is offline
Dit topic hoort meer bij een S&M forum.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:27
Sephiroth
Sephiroth is offline
-----> s&m
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:28
S
S is offline
Citaat:
Courage schreef:
Wat "S" net al zei: Kazaa doet wonderen. Kazaa maakt van trialware freeware. er zijn veel grahics programma's oftwel Zelf modeling/animation: oa, Photoshop al genoemd, Painthop, Paint, Rhinoceros ( Rhino3D ) , Lightwave, Blender, 3D Studio Max/3D Studio VIZ/AutoCAD, Maya/Maya Fusion, Cinema 4D, Truespace, Blender, Amorphium. ( Freeware/

het Beste en het makkelijkst is Photosoep en Rhinoceros oftwel ( Rhino ) Toendertijd gebruikte ik Amorphium heel gemakklijk maar geen gewenste functies.
Haha, ben je gewoon nu alle software aan het opnoemen die je kent? Wat moet hij nou met AutoCAD?! En met Truespace?!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 08:34
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Courage schreef:
jah inderdaad, Rhino 3D is ook zoveel makkelijker dan Paint Shop Pro
Oud 19-11-2002, 08:38
S
S is offline
Gebruik gewoon Photoshop. De basis ervan heb je zo geleerd, als je nog extra's wilt leren moet je gewoon zelf gaan kloten of goede tutorials lezen (phong.com of Piregwan.com).
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:28
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
S schreef:
Haha, ben je gewoon nu alle software aan het opnoemen die je kent? Wat moet hij nou met AutoCAD?! En met Truespace?!
LOL, Truespace is een programma waarmee je 3d omgevingen kan maken op de computer. TrueSpace 3D programma is precies het zelfde als bijv de Amorphium. En weet niet wrm Truespace niet geschikt is Hopelijk ken je die programma's.

IMHO k ben de Lightwave vergeten. Er zijn vele plugins voor te krijgen en bijna alle high-end functionaliteiten worden ondersteund. Goeie Grahics progs!!

Idd, AutoCad hoort idd hier niet is namelijk een teken prog.
gedoe
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:35
S
S is offline
Citaat:
Courage schreef:
LOL, Truespace is een programma waarmee je 3d omgevingen kan maken op de computer. TrueSpace 3D programma is precies het zelfde als bijv de Amorphium. En weet niet wrm Truespace niet geschikt is Hopelijk ken je die programma's.

IMHO k ben de Lightwave vergeten. Er zijn vele plugins voor te krijgen en bijna alle high-end functionaliteiten worden ondersteund. Goeie Grahics progs!!

Idd, AutoCad hoort idd hier niet is namelijk een teken prog.
gedoe
Mja, TrueSpace was toevallig eentje die ik snel herkende. Ik bedoel, hij weet nog niet veel van 3D-GFX, dan moet je niet beginnen met 3D-render programma's. Begin gewoon simpel, anders maak je je het alleen moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:40
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
S schreef:
Mja, TrueSpace was toevallig eentje die ik snel herkende. Ik bedoel, hij weet nog niet veel van 3D-GFX, dan moet je niet beginnen met 3D-render programma's. Begin gewoon simpel, anders maak je je het alleen moeilijker.
Als hij niet veel weet van de gebied 3D-GFX,? Dan heb je grotendeels gelijk .Mischien heb ik te moeilijke programma's genoemd, ben anders gewend.

Photosoep ( photoshop ), Paintshop mischien??
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:49
Verwijderd
LIEFST FREEWARE was de vraag:

Komen ze met MAYA, AUTOCAD, 3d STUDIO MAX etc etc etc

DIT NOEMEN ZE DUS: geen freeware, maar eerder betaalware!

Wil je deze software ook een beetje leuk willen draaien, zodat je niet 24/7 een plaatje staat te renderen heb je ook een aardig systeempje nodig! (dualtje altijd leuk)

Maarre, eff on-topic:

Als je games wil maken, gaat dat niet lukken met Freeware, simpelweg omdat goede programma's (veel) geld kosten!

Enne, Trialware is ook geen optie: Niet, zo niet niks, doet het in het programma, allemaal disabled of niet kiesbaar en meestal kan je ook niet opslaan, dusse --> Sparen of .....

zoeken etc etc, je kent de gebruikelijke wareztips wel, maar dan nog een goede vinden is een heel ander verhaal!!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:09
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

DIT NOEMEN ZE DUS: geen freeware, maar eerder betaalware!

Wil je deze software ook een beetje leuk willen draaien, zodat je niet 24/7 een plaatje staat te renderen heb je ook een aardig systeempje nodig! (dualtje altijd leuk)

Maarre, eff on-topic:

Als je games wil maken, gaat dat niet lukken met Freeware, simpelweg omdat goede programma's (veel) geld kosten!

Enne, Trialware is ook geen optie: Niet, zo niet niks, doet het in het programma, allemaal disabled of niet kiesbaar en meestal kan je ook niet opslaan, dusse --> Sparen of .....

zoeken etc etc, je kent de gebruikelijke wareztips wel, maar dan nog een goede vinden is een heel ander verhaal!!
Inderdaad ik kwam met MAYA, AUTOCAD, 3d STUDIO MAX etc.
Liefst freeware? Wrm denk je dat ik een hoop progs heb opgenoemd? Het zijn progs die freeware/shareware zijn.

Als hij gezond en een slim koppie heeft weet hij natuurlijk waar je die progs kan vinden. Helaas mogen geen illegale urls oid hier geplaats worden.

- Courage
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 08:09
S
S is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

KaZaA...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 08:32
wierie
wierie is offline
Neem in plaats van photoshop The Gimp... lijkt er veel op.. en is nog gratis ook
Oud 20-11-2002, 08:50
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Ikedea schreef:

moeten graphics voor een spel zo lang renderen dan?
Reageren

Regels voor berichten