Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() IMHO k ben de Lightwave vergeten. Er zijn vele plugins voor te krijgen en bijna alle high-end functionaliteiten worden ondersteund. Goeie Grahics progs!! Idd, AutoCad hoort idd hier niet is namelijk een teken prog. gedoe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Photosoep ( photoshop ), Paintshop mischien?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
LIEFST FREEWARE was de vraag:
Komen ze met MAYA, AUTOCAD, 3d STUDIO MAX etc etc etc DIT NOEMEN ZE DUS: geen freeware, maar eerder betaalware! Wil je deze software ook een beetje leuk willen draaien, zodat je niet 24/7 een plaatje staat te renderen heb je ook een aardig systeempje nodig! (dualtje altijd leuk) ![]() Maarre, eff on-topic: Als je games wil maken, gaat dat niet lukken met Freeware, simpelweg omdat goede programma's (veel) geld kosten! Enne, Trialware is ook geen optie: Niet, zo niet niks, doet het in het programma, allemaal disabled of niet kiesbaar en meestal kan je ook niet opslaan, dusse --> Sparen of ..... zoeken etc etc, je kent de gebruikelijke wareztips wel, maar dan nog een goede vinden is een heel ander verhaal!! |
![]() |
||
Citaat:
Liefst freeware? Wrm denk je dat ik een hoop progs heb opgenoemd? Het zijn progs die freeware/shareware zijn. Als hij gezond en een slim koppie heeft weet hij natuurlijk waar je die progs kan vinden. Helaas mogen geen illegale urls oid hier geplaats worden. - Courage |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |