![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Als je elke vrije minuut bij elkaar bent.. en hele weekende bij elkaar slaapt
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
ik vraag t altijd wel even. Want ja, als ie dan opeens zo'n "leuk" geluidje hoort kan ik moeilijk de hond die beneden braaf in zn mandje zit de schuld geven...
![]() maar t kan opzich ook wel eens voorkomen dat ik m inhoud. Want ja, bepaalde momenten vind ik er toch niet zo geschikt voor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd meer zoals Hukkie zegt, zo ging het ook met mn ex.. We hadden er gewoon superveel lol om, en humor is net belangrijk als romantiek ![]() |
![]() |
|
![]() |
sjonge jonge, ik schijt gewoon als 't moet hoor, 'k ga me ech niet in houde, wat een gedoe, zei moet vast ook wel eens een scheetje laten, dusja.... is heel menselijk hoor
zal me nix interesseren, al lig ik naast de koningen, want die moet ook schijte
|
Verwijderd
|
Ik heb het geluk dat ik dat dus echt bijna nooit moet, (nee ook niet wanneer ik alleen ben!) en als ik het wel moest, zou ik het eigenlijk ook niet doen, tenzij ik zeker weet dat hij geluidloos is of helemaal niet ruikt
![]() Mja, mijn vriend doet het wel onbeschaamd, maar ik vind het zó smerig om dat onder de dekens te doen en dan te gaan wapperen met de deken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je best scheten mag laten in het bijzijn van je partner. Scheten laten is menselijk.
Ik kijk er zelf ook niet van op als mensen scheten laten. Kan gebeuren toch? Het is inderdaad niet goed om scheten in te houden. Ik zelf krijg dan buikpijn. In het bijzijn van andere mensen (op mn familie na) probeer ik het wel in te houden. Ik heb zeg maar een vrij lange relatie achter de rug. Hierin hadden we een soort "afspraak" dat we het gewoon lieten gaan. Je ligt anders toch naast elkaar en je moest eens weten hoeveel scheten je per nacht laat... Vrij veel!
|
mijn vriend en ik maken er ene sport van.
ik win altijd in kwantiteit, maar wat hij doet is wekrelijk ROTTEN hij stinkt ZOOO erg soort vorm van sado massochisme...elkaar de dood in ruften ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
opzich kan je die nog best wel hanteren ja... ik zal het in me achterhoofd houden ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
nouja zolang 't maar geen shitcity.com wordt zou'k zeggen...gaan met die banaan
![]() [Hans Teeuwen Modus]maar dan een spreekwoordelijke banaan he ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe slaap jij met je partner? Alifar | 36 | 09-03-2010 10:47 | |
Liefde & Relatie |
open relatie Woudschim | 106 | 24-06-2005 21:10 | |
Seksualiteit |