Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 09:22
Verwijderd
hee hoeveel nootmuskaatpoeder moe je nemen om te kunnen trippen? knam gister een theelepel om te proberen maark voelde nix!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 09:50
Doc
Doc is offline
Je mag eerder gaan denken aan een heel busje, maar dat spul is zo ranzig dat wil je niet eens...ohw...en je wilt denk ik ook geen droge bek
Oud 09-01-2002, 10:47
Verwijderd
ja dat is echt zoooww ranzig! een heel busje? tsjesus man das veel! dan ga ik kotsen man!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 11:42
Doc
Doc is offline
Citaat:
sjek schreef:
ja dat is echt zoooww ranzig! een heel busje? tsjesus man das veel! dan ga ik kotsen man!
Conclusie:
Kotsen = Trippen

Whaha, ik zou zeggen dat je beter geen nootmuskaat kan nemen

Oud 09-01-2002, 13:06
skyscraper
skyscraper is offline
hahaha, sja ik zou het niet willen, lijkt me zwaaaaaar ranzig
Oud 09-01-2002, 13:17
Locke
Locke is offline
Neem het in met water ofzo ..
Oud 10-01-2002, 04:19
ReiN
ReiN is offline
Toen ik 14 was heb ik een keer twee bolletjes opgegeten( =triest EN Ranzig), voelde ook geen klote.
Oud 10-01-2002, 08:49
apekop123
apekop123 is offline
Er stond ergens dat 1 noot dodelijk was. Maar gister heeft een vriend van me 1/2 noot gegeten en voelde nix? hoeveel van die noten moet je wel niet eten?
Oud 10-01-2002, 09:22
harrypjotter
harrypjotter is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Er stond ergens dat 1 noot dodelijk was. Maar gister heeft een vriend van me 1/2 noot gegeten en voelde nix? hoeveel van die noten moet je wel niet eten?

http://www.jongerenonline.com/index....rugs&nr=7#cont
Citaat:
Nootmuskaat
Geraspt en doorgespoeld met melk of water geeft dit na ± 2 uren een lichte trip. Je houdt er echter een behoorlijke kater aan over.
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/nootmuskaat.htm
Citaat:
Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.
http://www.dsdelft.nl/~jip/drugstrip.html
Citaat:
Mescaline is ook een tripmiddel. Ook in veelgebruikte kruiden als foelie en nootmuskaat zitten hallucinogenen, maar de hoeveelheid is zo klein dat hun effect niet te merken is.
Dus als je er maar genoeg van neemt, schijn je wel iets te merken. Maar of het nou echt lekker is....
Oud 10-01-2002, 09:24
harrypjotter
harrypjotter is offline
natuurlijk wel ff me sig aanzetten nou ik hem heb he
Oud 10-01-2002, 16:28
Verwijderd
ja ik heb t ook gehoord .
van m'n geschiedenis leraar notabene
ik lette gelijk goed op Maar hij zei daj dan wel heel veel kon gaan eten.
bwleughh

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 15:57
darkmark666
darkmark666 is offline
Nootmuskaat is toch een gewoon voedingsmiddel, dat je gebruikt om over eten heen te doen??
Hoe kun je daar in Edgar's naam van gaan trippen??
Hoe werkt dat precies?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 19:56
stefanietje
stefanietje is offline
maybe ben ik dom hoor...maar bedoelen jullie met nootmuskaat dat busje wat bij mij thuis op het aanrecht staat? wat we over de sperziebonen gooien??

hmmmzzz
Oud 13-01-2002, 12:32
Verwijderd
ja dat bedoelen we... en iets verder boven staat hoe je het moet doen zodat je gaat trippen...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 23:51
~SylpH~
~SylpH~ is offline
een verse noot raspen en met melk opdrinken... als je *visuele effecten* wil misschien wat meer, maar begin maar met 1.
k heb trouwens begrepen dat trippen op nootmuskaat allesbehalve relaxt is...
wil het zelf oowk nog es proberen
Oud 16-01-2002, 13:35
klinkguppie
Citaat:
Drexz schreef:
heb ook ergens gelezen dat nootmuskaat dodelijk is, er stond alleen niet dat je het niet moest opeten zoals jullie hier dus doen ofzo

als je nootmuskaat in een van je ADEREN gaat spuiten, tja dan kan het nog wel eens een dooie boel gaan worden ben k bang...

Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:42
Verwijderd
euh ja euh ja...
je gaat toch oowk nie spuiten! hoe dom kun je zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
klinkguppie schreef:
heb ook ergens gelezen dat nootmuskaat dodelijk is, er stond alleen niet dat je het niet moest opeten zoals jullie hier dus doen ofzo

als je nootmuskaat in een van je ADEREN gaat spuiten, tja dan kan het nog wel eens een dooie boel gaan worden ben k bang...

hoe wil je ut dan spuiten?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 19:21
klinkguppie
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
hoe wil je ut dan spuiten?
wat dacht je van een spuit met een vloeistof, die zooi r in en spuiten?

Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 20:09
meelmijhier_@hotmail
meelmijhier_@hotmail is offline
nootmuskaat! weet je hoe ranzig?? 1 lepeltje is al vies, hoe moet je dan een hele NOOT naar binnen krijgen. ik heb ook weleens gehoord dat je van maanzaad gaat trippen, je zou je gaan afvragen waar je niet van gaat trippen, als je er maar geneog van eet...
Reageren

Regels voor berichten