Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 19:12
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Kan je nootmuskaat blowen? (half shag half nootmuskaat) En zoja is het lekker? Word je er goed stoned van?
Heb je nog meer van dat soort huistuinenkeuken dingen die lekker zijn in een joint?
Oud 07-02-2002, 19:41
Verwijderd
kom op zeg,wacht gewoon tot je 18 ben en ga dan lekker naar de coffeeshop !!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 19:59
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
nee zo bedoel ik het niet
ik heb wel wiet, maar het is duur en kwil weten of er alternatieven zijn...dus ja of nee?
Oud 07-02-2002, 20:14
Günther
Günther is offline
Citaat:
telief.com schreef:

idd, ga nou geen nootmuskaat smoken ofzow gewoon ff chillen (of werken)
Oud 07-02-2002, 20:53
drama
drama is offline
sjonge...nootmuskaat wordt in gevangenissen gebruikt enzo...je gaat je er niet chill door voelen en het smaakt ranzig.

je kunt beter een goedkope wietbron vinden.
Oud 07-02-2002, 21:11
psilo
psilo is offline
je kan het niet roken en je wordt er zowiezo niet stoned van..
Oud 07-02-2002, 22:32
DEChengst
DEChengst is offline
Zover ik weet kun je nootmuskaat niet roken. En als zou het op zich wel rookbaar zijn dan zou het nog niet te doen zijn. Je zou namelijk ongeveer een potje op moeten roken om effect te hebben. Eten is dus de enige optie.

Het naar binnen werken is nogal lastig. Probeer maar eens een potje poeder naar binnen te werken. Bovendien smaakt het smerig.

Het effect is ook niet om over naar huis te schrijven. Zweten, hartkloppingen en duizelig. Je voelt je voor de rest wel prettig, maar de bijwerkingen zijn stukken sterker dan de bedoelde werking. Bovendien is nootmuskaat in werkzame dosis niet al te best voor je lever. Om nootmuskaat met regelmaat te gebruiken moet je dus wel behoorlijk desperate zijn.

-Desecrator
Oud 07-02-2002, 22:57
Locke
Locke is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Zover ik weet kun je nootmuskaat niet roken. En als zou het op zich wel rookbaar zijn dan zou het nog niet te doen zijn. Je zou namelijk ongeveer een potje op moeten roken om effect te hebben. Eten is dus de enige optie.

Het naar binnen werken is nogal lastig. Probeer maar eens een potje poeder naar binnen te werken. Bovendien smaakt het smerig.

Het effect is ook niet om over naar huis te schrijven. Zweten, hartkloppingen en duizelig. Je voelt je voor de rest wel prettig, maar de bijwerkingen zijn stukken sterker dan de bedoelde werking. Bovendien is nootmuskaat in werkzame dosis niet al te best voor je lever. Om nootmuskaat met regelmaat te gebruiken moet je dus wel behoorlijk desperate zijn.

-Desecrator

Gewoon met water ofzo innemen maar ik hoor er eigenlijk ook nooit goeie verhalen over schijnt niet zo heel bijzonder te zijn dus ..
Oud 07-02-2002, 23:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Het is ongeloovelijk ranzig ik kan het je niet aanraden,en ik merkte er weinig/niets van.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 08:35
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Locke schreef:
Gewoon met water ofzo innemen maar ik hoor er eigenlijk ook nooit goeie verhalen over schijnt niet zo heel bijzonder te zijn dus ..
Met water valt het nog steeds vies tegen om het naar binnen te werken.

-Desecrator

Oud 08-02-2002, 08:36
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

Waarom 18??? Jij zat er toch ook veel eerder??? Bovendien is het gebleken dat je op je 13de het ook al meekrijgt
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 08:49
Verwijderd
nootmuskaat moet je niet smoken maar eten, (raspen en wegdrinken met melk of water)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 09:24
apekop123
apekop123 is offline
je moet geen nootmuskaat nemen

als je een keer iets anders wilt neem dan zo'n fantasy Joint uit de smartshop

Oud 08-02-2002, 17:45
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
psilo schreef:
je kan het niet roken en je wordt er zowiezo niet stoned van..
fout

Nootmuskaat is een drug, en een zware ook..
als jij een hele noot raspt, en dan nuttigt, zal je hoogstwaarschijnlijk doodgaan, aan een overdosis, omdat het zo'n zware drug is.

Oud 08-02-2002, 19:56
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
hmm nou ik had het dus gepropbeerd uit een busje van me ma en het rook lekker maar geen effect, misschien omdat het gewoon huistuinenkeuken nootmuskaat was
Oud 08-02-2002, 20:15
klinkguppie
http://forum.scholieren.com/Forum30/HTML/000100.html
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 20:52
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
hmm nou ik had het dus gepropbeerd uit een busje van me ma en het rook lekker maar geen effect, misschien omdat het gewoon huistuinenkeuken nootmuskaat was
Nootmuskaat uit het keukenkastje werkt prima, alleen je hebt behoorlijk wat nodig voor effect. Bovendien is er een goede kans dat je bij roken de werkzame stoffen verbrand.

Zoals ik al gezegd heb is nootmuskaat eigenlijk alleen voor de realy desperate, dus zoek iets dat fijner werkt, en minder bijwerkingen kent.

-Desecrator
Oud 09-02-2002, 13:41
apekop123
apekop123 is offline
Ik ben erachter gekomen dat je van nootmuskaat eten/roken ook stoned kunt worden. Klopt dat?

Nootmuskaat kan inderdaad als drug worden gebruikt. Het bevat onder meer safrol-olie. Deze olie kan worden gebruikt als een van de grondstoffen voor de productie van XTC.
Nootmuskaat komt oorspronkelijk van de Molukken. Toen de Europeanen met deze specerij in aanraking kwamen, geloofde men aanvankelijk dat de noot ook kon dienen voor het opwekken van een abortus. Er gaat een verhaal dat een vrouw daarvoor een aantal nootmuskaat-noten kreeg te slikken en toen heftig begon te hallucineren. Ze overleefde de behandeling ternauwernood.
In India wordt het middel bij gebrek aan beter wel eens in gevangenissen gebruikt. Meestal wordt dan een eetlepel fijngeraspte nootmuskaat ingenomen, bijvoorbeeld in glas water of cola. Fijngemalen kun je het ook snuiven. Het begint pas na lange tijd te werken. Je moet 2 tot 5 uur wachten voordat er effecten optreden. Je voelt je high en sommige gebruikers krijgen het idee te zweven. Een enkele keer lijkt alsof je geen ledematen meer hebt. Tijd en ruimte worden anders ervaren. De high neemt langzaam af, maar kan wel 1 tot 2 dagen aanhouden. Al tijdens het gebruik kun je misselijk en duizelig worden en ook kun je hartkloppingen krijgen. De volgende dag heb je een kater. Gebruikers klagen over een gevoel van algehele malaise, hoofdpijn, duizeligheid, een droge mond en hartkloppingen. Bij overdosering is een psychose mogelijk.

Dit stond op http://cgi.drugsvoorlichting.nl/qada...268513769.html

Klinkt eigenlijk best gevaarlijk en niet echt tof. Als je dan toch wilt trippen neem dan gewoon een paddo. Volgens mij is dat nog minder slecht en de trip is echt moeilijk tof!
Reageren

Regels voor berichten