Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz, ik maak gebruik van lichaamstaal, ik vind het echt een geweldige vorm van communicatie.. het verbaast me elke keer weer hoeveel je toch kunt zeggen zonder woorden!
Maar euh.. sja, de signalen die ik afgeef zijn al genoemd, en dat zijn tevens de signalen die ik opvang.. Er zijn trouwens echter ook anti-signalen, daar maak ik zelf in ieder geval wel gebruik van.. Als iemand interesse in mij toon en van mijn kant is er echt nada.. Ik reageer heel kort op vragen die worden gesteld, ik kijk voortdurend de andere kant op, ik richt me extra veel op een ander persoon, ik keer iemand de rug toe etc. Klinkt eigenlijk allemaal best wel bot als ik het terug lees, maar zo doe ik dan ook alleen als ik echt helemaal niets van die persoon moet hebben.. Als ik iemand wel mag maar niet leuk vind, reageer ik wat normaler hoor ![]() |
![]() |
|
Lichaamstaal is reflectie... je interpreteert vanuit je eigen zicht op hoe jij zou laten merken dat je iemand leuk vind... voor een ander kan het ook helemaal niets betekenen... als je geluk hebt raad je de lichaamstaal een keertje goed.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en tuurlijk een uurtje zegt weinig maar je kan over het algemeen wel een beetje kijken ![]()
||
Citaat:
tip 2: kweek humor tip 3: neem nare niet serieus ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik zelf ga opletten hoe ik mij gedraag als ik met iemand praat die ik leuk vind, klopt een groot deel van die lichaamstaal wel. Je gebruikt die lichaamstaal vaak onbewust. |
![]() |
||
Citaat:
|
|