![]() |
|
![]() |
vanmorgen is de nieuwe landelijke stemwijzer online gegaan.. test welke partij je krijgt als advies en zeg ook even wat je ervan vind
![]() http://www.stemwijzer.nl/tweedekamer/index.html edit: pim's partij staat er nog niet bij [Dit bericht is aangepast door @pie (11-03-2002).]
|
![]() |
|
VVD, CDA en SGP behoorlijk positief. PvdA en Leefbaar Nederland iets neutraler, D66 heeft helemaal geen kleur. De CU staat iets negatief, en de SP en Groenlinks staan flink in de negatief.
Dat de VVD en CDA behoorlijk bovenaan stonden had ik verwacht. Dat de SGP op een derde plaats stond absoluut niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
SGP?!?!?!?! Ik mag dan wel hopen dat je voor het behouden bent van het vrouwenkiesrecht... slik... ![]() Suzan [Dit bericht is aangepast door DruidessI (11-03-2002).]
||
Citaat:
![]() dat geeft idd nog maar eens aan dat die stemwijzers niet al te erg vertrouwd moeten worden
|
positief:
- GL (heel erg ![]() - ChristenUnie (klein beetje) neutraal: - SP negatief: -PVDA -D66 -CDA (behoorlijk neg.) -SPG ( " " ) -LN (heel negatief) -VVD (zeer negatief) *wel veel negatief, en snap CU allerminst ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
whahaha, ik wens jouw vriendin veel sterkte toe ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wou dat ik 'm had ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() bij 2 andere tests was GL eerste en SP tweede. (kijk voor links naar die andere stemadviessites hier ff: ) http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=74982
|
Mja, kweenie. Peins er niet over om PvdA, CDA of VVD te stemmen, dus dat schiet niet op. ![]() Maar een aantal thema's zijn niet in de test opgenomen, dat is zonde, sommige vragen zijn te ongenuanceerd, en dat met die thema's die jij belangrijk vindt....volgens mij werkt dat niet zo.... ![]()
|
![]() |
eerste keer:
D'66 nix: PvdA SP Leefbaar Nederland GroenLinks ChristenUnie CDA Lijst Fortuijn VVD SGP ik vond dit zo'n rare uitslag dat ik m nog een keer heb gedaan ik deed m nog een keer en de verschillen waren dat ik dingen die ik eerst neutraal had nu 'geen mening' had ingevuld. met name over rentes en belastingen en over subsidie sport en sollicitatieplicht ouderen had ik anders ingevuld. SP PvdA D'66 GroenLinks ChristenUnie ![]() Leefbaar Nederland ![]() Lijst Fortuijn ![]() CDA VVD SGP
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Waaah! Ik vind die vraagstellingen daar zo ontzettend onduidelijk en onvolledig!
![]() ![]() VB: buitenlanders die langer dan drie jaar in Nederland wonen, moeten algemeen kiesrecht krijgen, dus ook voor de TK verkiezingen. Welke buitenlanders? Politieke vluchtelingen? Humanitaire vluchtelingen? Economische vluchtelingen? (Fortuynzoekers? ![]() ![]() Ik vind dat er tussen deze mensen nogal een verschil zit hoor, terwijl ze allemaal onder het kopje "buitenlanders" vallen.... En op basis van zulke vragen wordt dan mijn stemadvies gebasseerd.... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Grondwet Verwijderd | 491 | 16-05-2005 16:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stemwijzer: Provinciale Staten Gatara | 44 | 04-02-2003 08:33 |