Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik kan wel helpen.
ik neem aan dat je van tv-out naar tv met een scartkabel doet. vervolgens moet je bij de instellingen van beelduitvoerformaat PAL-B, belgië instellen om kleurenbeeld te krijgen daarna moet je instellen dat er een signaal naar de tv verzonden moet worden ipv naar de monitor dan bevestigen en als het goed is heb je dan beeld een uitgebreidere uitleg staat op deze pagina
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 09:26. |
![]() |
|
pak de gele stekker, stop die in je pc.
het andere einde stop je in de tv, dmv scart of rechtstreeks. daarna ga je naar: http://tvtool.info/ en download je dat progje daarmee kan je gewoon aanklikken wat de output moet zijn van je beeld. tv of monitor, of beide. je kan ook je eigen kabel maken, maar dat hangt een beetje van de afstand af. bij een afstand van 20+ m. zou ik een coax kabel gebruiken. (heb ik ook gedaan, met een normale kabel heb ik storend beeld) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij zou de oplossing van Talon moeten werken, ik gebruik zelf ongeveeer hetzelfde, alleen het kabel gebeuren ietsje anders, In principe heb je voor beeld dus alleen een kabel van je tv-out naar je gele scart-in nodig (in dat adaptertje zoals in de post hierboven)
ik liep zelf ook te pielen met het beeld, lukte me eerst ook niet goed. maar met dat programmaatje tv-tool werkte het meteen. is trouwens best erg handig, kan het dus aanraden ![]() verder heb ik geen ervaring met kabels langer dan 20 meter, maar ik kan me erg goed voorstellen dat die ruis opleveren in het signaal. is niet meer dan logisch volgens mij -> een beeldsignaal is erg gevoellig voor lange kabels (verlies door weerstand), en ook magnetische velden zijn erg destructief voor je beeldkwaliteit... met een coax kabel hef je deze invloed van magnetische velden op, die koper draden die om de kern heen zitten zorgen voor een 'kooi van faraday' binnen die 'kooi' (in de kern van de kabel dus) heeft het eventuele magnetisch veld dat er aanwezig is geen invloed meer, en kan het signaal dus niet meer daardoor verstoord worden. ook is coax altijd vrij robuust als het gaat om lengte ![]() dusssss dat was mijn lul-maar-een-eind-in-de-rondte-mode ![]() k hoop dat het zo wel gaat lukken, k heb alleen maar positieve ervaringen van tv-tool tot nu toe ook bij anderen. greetz, FoX |
![]() |
||
Citaat:
voor kaarten met andere chips. welke kaart heb je precies? |
![]() |
||
![]() |
Werkt ook niet , heb geen idee welke kaart ik precies heb , waar kan ik dat zien ? T'is wel al een oude denk ik
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
je hebt bij de uitvoerselectie geen PAL-B, Blegië geslecteerd, dan geeft ie kleurenbeeld weer
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
15/20 meter wordt trouwens erg moeilijk zonder interferentie. En dit is Video-out, voor je geluid moet je een 2e kabel leggen. Maargoed open eerst maar een nieuw topic, waarbij je je situatie uitlegt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Vid-Kaart/TV-Out] Zwart beeld.. Big Boi | 5 | 22-04-2005 18:14 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] TV-out I-brahimovic | 5 | 24-03-2005 13:09 | |
Software & Hardware |