![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Philips Streamium MC-i200 Philips Streamium MC-i200. ’s Werelds eerste microsysteem voor het Internet. De Streamium MC-i200 kondigt een nieuw tijdperk aan op het gebied van amusement via het Internet. Het is het eerste microsysteem voor breedband-Internet dat meerdere on line muziekservices biedt. De MC-i200 biedt u de keuze uit duizenden on line muziekbronnen. U kunt kiezen uit een groot aantal muziekservices van topkwaliteit voor on line amusement op maat dat u rechtstreeks kunt weergeven via uw Streamium MC-i200. Geluidsvermogen (2 x 50 RMS, 2 x 100 MP) Na jaren zonder 'echte' cd speler gezeten te hebben leek het me toch wel leuk om eens een cd speler te kopen. Omdat ik ook veel mp3tjes luister maar niet altijd zin heb om m'n computer aan te zetten en ik niet echt een goeie geluidskaart heb leek me dit nieuwe dingetje van Philips wel wat. Naar verluid kun je 'm aansluiten op het internet om via internetradio muziek te beluisteren en belangrijker nog, op je harde schijf om mp3s ed af te spelen. Wat weten jullie van dit product? Ik ben geen audiofiel en bovendien woon ik in een rijtjeshuis dus m'n belangrijkste eisen zijn niet geluidsprestaties maar overall qualitie en compatibiliteit. Bovendien heb ik nog wel een set fatsoenlijke speakers die ik erop aan zou kunnen sluiten mits dat mogelijk is. link: http://www.streamium.com/ Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 01:00. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ook nog niks over gehoord.. wel een duur dingetje trouwens, 399 in amerika.. dat wordt 500 euro hier in nederland.
mensen op GoT die er meer van weten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|