![]() |
||
[deel 1] [deel 2] [deel 3] [deel 4] [deel 5] [deel 6] [deel 7]
Geheel door mijn fout een dag te laat, maar desalniettemin aanwezig... Suc6! Citaat:
het gegeven zinnetje/de gegeven zinnetjes moeten uitgewerkt worden tot een gedicht. Je bent vrij om de zinnetjes naar elke taal te vertalen, zolang het maar voor het merendeel van de DoP'ers begrijpelijk blijft (chinees is bijv geen keuze ![]() Well, again: suc6. En ik zal kijken of ik er dit keer ook nog wat van kan maken...
|
![]() |
|
![]() |
I wil stand corrected
and feel within me the brightness of the light that glows softly as you try to kill me always knew you hated me never thought you'd dare to give in to your anger while I sit here, silently, in my chair Now the hurting stops knowing it all will end you've always tried to break me now you know I'll only bend you killed the light within me stopped the burning of my fire My parents will tell the family Can you inform my choir? (ok, ikzelf vind de vierde strofe eigenlijk overbodig, maar wil er wel graag reacties op, dus toch toegevoegd. Het geeft een zeker geintje weer, over het koor waar ik in zing, vandaar. Nou ja, kom maar op!) (Ps. Ik heb geen vijanden voor zover ik weet, is niet autobiografisch, in ieder geval niet letterlijk....maar heb nu misschien al te veel gezegd, dus...)
|
Na leven in een sluimernacht
Van vage schimmen, Stil verlangen Schaduwen van ver, Rees ik op uit jou Je helderheid Rilt langs mijn rug, Je glinstering Bespeelt mijn wangen Waar ooit een schaduw was, Bonst mijn hart zo zacht De letters van je naam Herinnering aan jou In het schijnsel van de maan En ik voel in mij De kracht van levenslicht Genezen zal ik staan Voor Maartje (L)
Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 15:55. |
![]() |
|
![]() |
Ik balanceer rond de as
van mijn verbogen leven. Mijn wezen, staat slechts een kort moment tot recht; Door 't glanzend licht geraakt, brengt mij tot even-wicht Maar, Ik sta, ik wankel, ik stond en draai weer mijn wereldje rond.
|
|