Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2002, 17:39
Verwijderd
Je hoort het vaak dat mensen condooms maar lastig vinden. Ze onderbreken de vrijpartij, zijn niet om te krijgen, hebben een rubberlucht...
Maar opzich, ik vind het wel meevallen. Onderbreken valt mee, gewoon beetje door blijven ''kutten'', om te krijgen kan ook soepel gaan, rubberlucht valt ook super mee en de ''troep'' is gelijk opgeruimd zeg maar.
Wat vinden jullie van condooms?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:54
sweet_dude
sweet_dude is offline
Ik ben ik, jij bent jij...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 18:17
Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb er niet zoveel moeite mee.
Oud 12-12-2002, 19:50
She-wolf
She-wolf is offline
Liever een condoom dan ermee inzitten of ik zwanger ben, aids heb of een ander soa heb opgelopen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 22:15
Herrie
Herrie is offline
Ik vind die rubberlucht ook Daarom gebruik ik Durex Avanti (OK, zijn wel duur, maar een beter gevoel en geen latexlucht )

Condooms gaan beter om als ze net uit het doosje komen i.p.v. dat je er 1tje pakt die al een half jaar in je portemonnee zit
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:05
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik vind condooms (bijna) ideaal..

Voordelen:
*Vriendin lekt geen uur meer na na sex.
*Double Dutch, pil&condoom is veiliger.

*Nadeel:
*Rubberlucht is niet echt lekker.

Dus...ik ga die Durex Avanti maar eens proberen.
Oud 18-12-2002, 00:46
Groove-Coverage
Groove-Coverage is offline
Gebruiken ze niet
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:32
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:

Voordelen:

*Nadeel:

Die Avanti zijn wel duur, maar zeker aan te raden Ze zijn dunner, maar toch supersterk, waardoor je meer voelt en ook beter de lichaamswarmte voelt van je vriendin
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:32
Hukkie
Hukkie is offline
Kan het echt zijn dat een concoom te krap is of is het gewoon even wennen, en in geval van krapheid: zijn XL's nogal algemeen verkrijgbaar...?
Oud 18-12-2002, 10:07
Oen
Oen is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Kan het echt zijn dat een concoom te krap is of is het gewoon even wennen, en in geval van krapheid: zijn XL's nogal algemeen verkrijgbaar...?
Ja XL's zoals jij ze noemt zijn volgens mij de "elite" van durex, maar anders moet je eens een seksshop binnenlopen.
Maar het lijkt me altijd erg sterk dat hij te krap zit, dan moet je vriend namelijk een lul hebben die breder is dan mijn hoofd. Want daar krijg ik hett condoom gemakkelijk omheen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:27
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Oen schreef:
Maar het lijkt me altijd erg sterk dat hij te krap zit, dan moet je vriend namelijk een lul hebben die breder is dan mijn hoofd. Want daar krijg ik hett condoom gemakkelijk omheen.
Geweldige vergelijking.
Oud 18-12-2002, 12:39
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Oen schreef:
Tja, hij zegt van wel (dat et krap zit, of het echt veel te krap is weet ik echt niet), en wat heb ik daar voor verstand van, ik heb immers geen lul

Maar goed, zou je je hoofd dan even op willen meten, dan kunnen we vergelijken
Oud 18-12-2002, 14:01
emmol
emmol is offline
mijn vriend(en ook andere vrienden van me) vinden durex allemaal te klein, en te duur! veel mensen die ik ken gebruiken trekpleister eige merk, zijn bijna de helft van de rpijs van durex, ruiken minder, en zijn wat groter..

maar over het onderwerp zelf: ik vind het smerig om het zonder te doen, ik ben dan wle ana de pil, dus?!?!?! die kwakkies zijn gewoon ranzig, maar bij mij ind e klas(hebbe we het net over gehad) ben ik bijna de enige die dat vind..
geef mij maar ene vent zonder sperma!(of gewoon een condoom wat logiser is)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 14:49
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ik vind ut echt helemaal nix
Oud 18-12-2002, 17:46
very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
oen zegt:
sorry maar dat is bij mij ook bij mij zit hij ook te strak. als jij die condoom om je hoofd heen trekt zit hij ook behoorlijkstrak en als je hem effe laat zitten dan krijg je zo'n rode rand.

bij mij zit hij niet te strak dat hij blauw wordt ofzo maar wel zo strak dat je hem met veel moeite om moet doen (ik schep niet op is gewoon zo) maar als je hem eindelijk om hebt dan werkt het hetzelfde als een penis ring heb ik gehoord zorgt ervoor dat het bloed niet terug gaat
Oud 20-12-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Sikamikanico schreef:

Voordelen:

*Nadeel:

I couldn't agree more
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 17:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik vind condooms verschrikkelijk. Ik heb er echt geen gevoel meer bij, dus kan ook niet klaarkomen met die dingen. Echt niet gaaf.
Oud 20-12-2002, 18:07
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Die dingen zijn echt verschrikkelijk onhandig
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 20:19
Nik0s
Nik0s is offline
Onhandig, misschien?

Je kunt er ook een spelletje van maken, dat werkt bij mij tenminste wel is alleen maar leuker. Laat de dame er mee aanspelen en "hem" erom schuiven, geeft haar een veilig gevoel en ik denk niet dat hij het "erg" vindt.
Oud 20-12-2002, 21:32
Verwijderd
mijn vriend en ik gebruiken condooms zodat ie juist minder snel komt, is voor allebei fijner
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
emmol schreef:
mijn vriend(en ook andere vrienden van me) vinden durex allemaal te klein, en te duur! veel mensen die ik ken gebruiken trekpleister eige merk, zijn bijna de helft van de rpijs van durex, ruiken minder, en zijn wat groter..

goede tips, ik ga ze binnenkort ff halen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:55
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
goede tips, ik ga ze binnenkort ff halen
Durex heeft ook xtra large...

K wil niet zeggen dat ik zun enorme grote pik heb, maar volgens mij gaat Durex er van uit dan iedereen een kleintje heeft
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:35
LM
LM is offline
Wat moet dat moet, maar liever niet.
Oud 21-12-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef:

K wil niet zeggen dat ik zun enorme grote pik heb, maar volgens mij gaat Durex er van uit dan iedereen een kleintje heeft
dat hebben wel aleens gebruikt, maar dat was niet zoveel dus gaan we andere dingen proberen he
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:39
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ik vind die rubberlucht ook Daarom gebruik ik Durex Avanti (OK, zijn wel duur, maar een beter gevoel en geen latexlucht )

Condooms gaan beter om als ze net uit het doosje komen i.p.v. dat je er 1tje pakt die al een half jaar in je portemonnee zit
Als jij er een pakt die al een half jaar in je portemonnee zit hoop ik dat je nog geen meiden zwanger hebt gemaakt. Zeker nog nooit ergens gelezen dat de betrouwbaarheid van een condoom dan niet meer optimaal is. Staat geloof ik niet in bijsluiter, maar word in verschillende jongeren bladen wel voor gewaarschuwd.
Doe dat dus niet, als je er een in je portemonnee meeneemt, doe er dan regelmatig ff een nieuwe in... wel zo veilig. En geeft een veel veiliger gevoel voor beiden lijkt mij zo toe.
Oud 22-12-2002, 23:42
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Goes15 schreef:

Als je toch durex gebruikt moet je even verder vragen, durex heeft nl verschillende maten, de Durex Jeans en Top Safe zijn iets aan de kleine kant, klopt , daar had ik ook problemen mee.
Dan kan je beter de Durex Elite pakken, die is iets ruimer.
Niet zozeer in de lengte, die past meestal wel, maar meer in de breedte. Je hoeft er geen grote lul voor te hebben om een "gewone durex" te laten knellen.
Oud 27-12-2002, 21:00
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik vind zo'n krappe wel fijn dan glijt hij niet zo gemakkelijk af dan glijd hij nog niet eens af als hij helemaal slap is
Oud 27-12-2002, 22:34
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Bij mijn vriendje zijn zelfs de 'XL' te klein...en hij is nu ni echt 'uitzonderlijk mega-groot' geschapen ofzo... maar die glijden altijd terug af....dus dan maar zonder condoom

Regels voor berichten