![]() |
||
Citaat:
Maar het lijkt me altijd erg sterk dat hij te krap zit, dan moet je vriend namelijk een lul hebben die breder is dan mijn hoofd. Want daar krijg ik hett condoom gemakkelijk omheen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, zou je je hoofd dan even op willen meten, dan kunnen we vergelijken ![]()
|
![]() |
mijn vriend(en ook andere vrienden van me) vinden durex allemaal te klein, en te duur! veel mensen die ik ken gebruiken trekpleister eige merk, zijn bijna de helft van de rpijs van durex, ruiken minder, en zijn wat groter..
maar over het onderwerp zelf: ik vind het smerig om het zonder te doen, ik ben dan wle ana de pil, dus?!?!?! die kwakkies zijn gewoon ranzig, maar bij mij ind e klas(hebbe we het net over gehad) ben ik bijna de enige die dat vind.. geef mij maar ene vent zonder sperma!(of gewoon een condoom wat logiser is) |
![]() |
||
Citaat:
bij mij zit hij niet te strak dat hij blauw wordt ofzo maar wel zo strak dat je hem met veel moeite om moet doen (ik schep niet op is gewoon zo) maar als je hem eindelijk om hebt dan werkt het hetzelfde als een penis ring heb ik gehoord zorgt ervoor dat het bloed niet terug gaat
|
![]() |
Onhandig, misschien?
Je kunt er ook een spelletje van maken, dat werkt bij mij tenminste wel is alleen maar leuker. Laat de dame er mee aanspelen en "hem" erom schuiven, geeft haar een veilig gevoel en ik denk niet dat hij het "erg" vindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Doe dat dus niet, als je er een in je portemonnee meeneemt, doe er dan regelmatig ff een nieuwe in... wel zo veilig. En geeft een veel veiliger gevoel voor beiden lijkt mij zo toe.
||
Citaat:
Dan kan je beter de Durex Elite pakken, die is iets ruimer. Niet zozeer in de lengte, die past meestal wel, maar meer in de breedte. Je hoeft er geen grote lul voor te hebben om een "gewone durex" te laten knellen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Condooms? Shitonya | 70 | 07-10-2007 16:26 | |
Seksualiteit |
eerste keer, met condoom miss kittie | 11 | 15-08-2007 11:25 | |
Seksualiteit |
condoom probleem inspirations | 17 | 11-10-2006 11:04 | |
Seksualiteit |