Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het er ook over gehad die avond, en we hebben het gewoon als twee volwassen mensen besproken. Het komt er op neer dat ze momenteel geen relatie wil met wie dan ook.
Nochtans heeft ze wel eens tegen mij gezegd dat ze graag liefde wou. Ik wil absoluut goede vrienden blijven want ze is zo lief. Echter ze heeft me 'versierd' en nu ben ik verliefd, en nu is zij niet verliefd meer. ![]()
||
Citaat:
Op het moment voel je je machteloos. Het zinvolle ontbreekt, waardoor je haar liever vergeten wilt. Zij op haar beurt besteedt heel wat energie om toch de band met jou te onderhouden, maar heeft het gevoel dat jij dit niet doet (je let niet genoeg op haar gevoelens, maar houd je bezig met het zinvolle van het hele contact. Vrouwen voelen dit en het geeft ze het idee dat je niet echt voor hun gaat, ook al zeg je van wel). De enige kans op meer met haar is als je haar keer op keer toont hoe speciaal ze voor je is en dat je erg graag met haar omgaat (zelfs al lijkt er momenteel verder niets van te komen). Laat dus niet merken dat je twijfelt en stel geen moeilijke vragen als "wat wil je nou?" en "wat vind je van me?". Het komt over als "ik vind je wel leuk, maar als je niet wilt, zoek ik wel verder". Geduld is belangrijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want als de jongen in kwestie dan voor zichzelf de knoop heeft doorgehakt en geen relatie (meer) wil, dan komt dat voor het meisje nogal als een klap, omdat ie de hele tijd zogenaamd zo gek op haar was en achter haar aanliep.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gewoon een tip die ik hem geef.
||
Citaat:
![]() Nee, serieus. Er zit best wat in volgens mij.
|
Ik denk dat het niks wordt.
Ik heb er over nagedacht, en ik denk dat ze mij in de eerste instantie wel een of meerdere kansen heeft gegeven, maar dat ik die niet benut heb. Ik had gewoon aanhankelijker moeten zijn. Ik heb namelijk vrij afstandelijk gedaan qua lichamelijk contact, en geen sms-jes gestuurd, geen dingen meenemen bij het eten, of andere dingen die een vrouw echt leuk vindt. Ze is een enorm lieve meid, ze zegt dingen af en reist bijvoorbeeld vervolgens 250km om een ruzie met een vriend van haar goed te maken. Toen ik dat hoorde smolt mijn hart. Toen ze terugkwam heb ik haar dan ook van het treinstation gehaald. Ik had gewoon toen moeten zeggen wat ik dacht. Maar nee wat deed ik: Ik zei gewoon: "Hoi" en deed niet eens een arm om haar heenslaan. Stom he? Maar goed, hier heb ik weer van geleerd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #8 Verwijderd | 500 | 28-11-2009 17:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
wat is de beste manier om te zeggen... igfy | 19 | 22-01-2005 22:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |