Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 03:05
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik heb 2 maanden geleden een meisje (23) leren kennen. Ik vond haar wel leuk maar verder niks. Toen gebeurde het dat we op een gegeven moment uitgingen met een paar andere mensen, waarbij bleek dat ze mij blijkbaar wel leuk vond. Onder andere door het toedoen van drank, zoende ik haar uiteindelijk op de mond, want ze deed zo lief/aanhankelijk.

Niet veel dagen later kwam ze bij mij eten en ik bij haar. Niets gebeurd. Tot we weer een keer uitgingen, waarna het toch weer op de mond zoenen kwam.

Enige consternaties ontstonden toen ze ook een andere jongen leuk vond, maar die wou geen relatie.

De weken daarop gingen we veel met elkaar om, gezellig. Echter, ik voelde eerst niets voor haar en zij klaarblijkelijk wel voor mij, maar nu zijn de rollen omgedraaid. En dat is mega-vervelend omdat we nu goede vrienden zijn geworden, wat ik niet wil kwijtraken.

Omdat ze graag oud en nieuw samen met mij wilde vieren suggereerde ik dat ze misschien wel meer wou (en daarmee bedoel ik geen seks want dat vind ik absoluut geen pré). En toen ze laatst weer bij me kwam eten zei ze nog dat ze ook wel op vakantie wou met mij. Ik wou het nu eindelijk wel eens duidelijk weten dus ik vroeg wat ze nou van mij vond. Antwoord: Heel erg leuke jongen. Maar ze wou met niemand een relatie.

Het nare is dat ze wel knuffelen doet bij andere jongens en niet meer bij mij (om onduidelijke redenen) maar ik vermoed omdat ze niet wil dat ik denk dat ze me leuk vind (in de niet-platonische zin). Ze had een hele leuke ex-vriend, aardige gast, maar ik wil niet dat ze een klootzak krijgt, want ze is gewoon te goed voor deze wereld.

Vervelende is dat ik het niet van me af kan zetten, want ik heb genoeg vriendinnen waar ik ook normaal mee om kan gaan, maar ik weet niet wat 'het' getriggerd heeft want ik heb dat normaalgesproken helemaal niet zo snel. Ze is nl. geen 'babe' ofzo. Ik kan 't ook niet negeren want we zien elkaar gewoon vaak.

'k Heb vermoedens waarom ze afgeknapt is op mij, 'k heb wel eens stomme dingen gezegd, maar dat was puur uit jaloerzie.

Bij vorige dergelijke situaties losde ik het altijd op door de betreffende vrouw een lange tijd niet te zien, maar dat gaat hier niet op.

Echt naar is deze situatie hoor, ik wou dat ik een schakelaar had ofzo van "kappen met denken aan haar". GRRR...

Er is gewoon een fatal exception ontstaan bij synapse 3488 in de frontale cortex van mijn linker hersenkwab ofzo, ik ben in de war.

Laatst gewijzigd op 14-12-2002 om 03:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2002, 05:37
Verwijderd
Sorry maar het enige wat ik nu hier van meekrijg is dat je in de war bent kut voor je,, maar euh.. had je een vraag?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 06:20
sas_andrea
sas_andrea is offline
dat is heel rot... kan je niet met haar gaan praten hoe jij je er nu onder voelt? en misschien tot een oplossing komen? (elkaar toch minder zien?)
Oud 14-12-2002, 10:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik mis de vraagstelling een beetje maar ik zal toch maar even reageren

Volgens mij is het toch wel een goeie vriendin van je, dus kan je er heus wel met haar over praten. Vertel hoe jij je voelt enzo.
Zie het maar zo; als zij echt een goeie vriendin is, dan begrijpt ze het en kan ze er gewoon met jou over praten. En als ze geen echte vriendin is, dan laat ze je op dat moment door de grond zakken, maar bem je wel meteen van haar af, en kan jij ook weer verder gaan met je leven.

Ik zou het echt doen hoor, want nou schiet je er ook niks mee op. Nu zit je alleen maar aan haar te denken.

Dat stukje over dat ze niet meer wil knuffelen met jou, komt wel erg bekend voor trouwens. Je weet het natuurlijk nooit met zulke dingen. Misschien weet ze al dat jij zo gek op haar bent, en doet ze dus expres niet met jou knuffelen om jou geen valse hoop te geven.

NOu, veel suc6 ermee iig. Mijn advies is dat je er gewoon met haar over praat, want zo is het ook niks.
Oud 14-12-2002, 12:06
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
ik wou dat ik een schakelaar had ofzo van "kappen met denken aan haar". GRRR...
Precies, dat was wel heel erg fijn geweest....

Ik heb een beetje hetzelfde. Ze zegt wel dat ze me leuk vindt, maar knuffelen en een beetje flikflooien (spelling?) enzo(gewoon voor de fun,zit niets romantische achter) doet ze wel met andere jongens, maar nooit bij mij
Als ik haar dat zie doen voel ik me klote, misschien ook wel jaloers, omdat ik weet dat ze dat nooit bij zal doen, terwijl ik zo vreslik gek op haar ben. En die gevoelens kun je nu eenmaal niet uitzetten, hoe hard je het ook probeert.

Ik snap die gedachtegang nooit zo goed bij vrouwen.

Laatst gewijzigd op 14-12-2002 om 12:12.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:05
Fatal Exception
Ik heb het er ook over gehad die avond, en we hebben het gewoon als twee volwassen mensen besproken. Het komt er op neer dat ze momenteel geen relatie wil met wie dan ook.

Nochtans heeft ze wel eens tegen mij gezegd dat ze graag liefde wou.

Ik wil absoluut goede vrienden blijven want ze is zo lief. Echter ze heeft me 'versierd' en nu ben ik verliefd, en nu is zij niet verliefd meer.
Oud 14-12-2002, 17:57
The Stray Wolf
The Stray Wolf is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Echt naar is deze situatie hoor, ik wou dat ik een schakelaar had ofzo van "kappen met denken aan haar". GRRR...
Vrouwen ontlenen hun eigenwaarde aan de banden die ze met anderen onderhouden, terwijl mannen het gevoel moeten hebben zinvol bezig te zijn.

Op het moment voel je je machteloos. Het zinvolle ontbreekt, waardoor je haar liever vergeten wilt. Zij op haar beurt besteedt heel wat energie om toch de band met jou te onderhouden, maar heeft het gevoel dat jij dit niet doet (je let niet genoeg op haar gevoelens, maar houd je bezig met het zinvolle van het hele contact. Vrouwen voelen dit en het geeft ze het idee dat je niet echt voor hun gaat, ook al zeg je van wel).

De enige kans op meer met haar is als je haar keer op keer toont hoe speciaal ze voor je is en dat je erg graag met haar omgaat (zelfs al lijkt er momenteel verder niets van te komen). Laat dus niet merken dat je twijfelt en stel geen moeilijke vragen als "wat wil je nou?" en "wat vind je van me?". Het komt over als "ik vind je wel leuk, maar als je niet wilt, zoek ik wel verder".

Geduld is belangrijk.
Oud 14-12-2002, 18:16
Verwijderd
Citaat:
The Stray Wolf schreef:
Laat dus niet merken dat je twijfelt
Dat vind ik een beetje stom...
Want als de jongen in kwestie dan voor zichzelf de knoop heeft doorgehakt en geen relatie (meer) wil, dan komt dat voor het meisje nogal als een klap, omdat ie de hele tijd zogenaamd zo gek op haar was en achter haar aanliep..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 18:20
The Stray Wolf
The Stray Wolf is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Dat vind ik een beetje stom...
Want als de jongen in kwestie dan voor zichzelf de knoop heeft doorgehakt en geen relatie (meer) wil, dan komt dat voor het meisje nogal als een klap, omdat ie de hele tijd zogenaamd zo gek op haar was en achter haar aanliep..
Ik ga er vanuit dat hij gek op haar is. Dat hij twijfelt, komt puur omdat hij het idee heeft dat het nergens toe leidt. Als hij niet echt gek op haar zou zijn, zou hij er niet zo mee zitten en een heel topic schrijven

Het is gewoon een tip die ik hem geef.
Oud 15-12-2002, 10:06
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Stray Wolf schreef:
Ik ga er vanuit dat hij gek op haar is. Dat hij twijfelt, komt puur omdat hij het idee heeft dat het nergens toe leidt. Als hij niet echt gek op haar zou zijn, zou hij er niet zo mee zitten en een heel topic schrijven

Het is gewoon een tip die ik hem geef.
ik denk dat het wel een goeie tip is
Nee, serieus. Er zit best wat in volgens mij.
Oud 17-12-2002, 01:39
Fatal Exception
Ik denk dat het niks wordt.

Ik heb er over nagedacht, en ik denk dat ze mij in de eerste instantie wel een of meerdere kansen heeft gegeven, maar dat ik die niet benut heb.

Ik had gewoon aanhankelijker moeten zijn. Ik heb namelijk vrij afstandelijk gedaan qua lichamelijk contact, en geen sms-jes gestuurd, geen dingen meenemen bij het eten, of andere dingen die een vrouw echt leuk vindt.

Ze is een enorm lieve meid, ze zegt dingen af en reist bijvoorbeeld vervolgens 250km om een ruzie met een vriend van haar goed te maken.

Toen ik dat hoorde smolt mijn hart. Toen ze terugkwam heb ik haar dan ook van het treinstation gehaald. Ik had gewoon toen moeten zeggen wat ik dacht.

Maar nee wat deed ik: Ik zei gewoon: "Hoi" en deed niet eens een arm om haar heenslaan. Stom he?

Maar goed, hier heb ik weer van geleerd.
Reageren

Regels voor berichten