Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap wel dat je je dat afvraagt
![]() Maar ik heb zoiets van: als het om zo'n reden uit zal gaan, dan zat er toch al iets niet goed in die relatie en was het vroeg of laat toch wel uitgegaan. Als 2 mensen echt helemaal stapelgek op elkaar zijn dan gaat het niet zomaar uit omdat dat bij stelletjes in de omgeving toevallig gebeurt.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
't is inderdaad toeval, maar het IS wel een FEIT dat dat regelmatig voorkomt... hier bij ons is het ook al een paar keer gebeurd, zelfs een keer drie relaties op één avond!
![]() ik heb het al een paar keer meegemaakt dat op korte tijd verschillende relaties plotsklaps gedaan waren. dit is een fenomeen dat uiteraard niet bij IEDEREEN voorkomt, 't is natuurlijk niet zo dat ineens iedereen die je kent zijn relatie gaat afbreken, 't zijn er zo een paar, en als je geluk hebt, net als mijn vriend en ik, dan hoor je niet bij die ongelukkige stellen. je hoort dat wel vaker hoor... xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
heb ik ook al een paar keer gemerkt, dat de beëindiging van een relatie nooit alleen komt, altijd in vlagen ofzo, niet perse van mensen die elkaar kennen. misschien is het de tijd van't jaar, ofzo. heb je bij mensen die samenkomen ook
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan ook zijn dat alles ongeveer tegelijk aan is gegaan, en in lange relaties ga je vaak door een moeilijke periode, die overleeft je relatie vaak niet.. en ms komen ze allemaal zo'n beetje tegelijk in die periode... toeval kan trouwens ook nog.. als ik naar de band van mn ex kijk.. eerst ging het uit bij de drummer (was een relatie van 5 jaar geweest), toen bij de bassist (4 jaar), toen bij de gitarist (mijn ex, 1,5 jaar) en toen bij de zanger (2 jaar, woonden al samen zelfs)... Nja, dit allemaal binnen ongeveer 6 maanden tijd.. maar het had echt allemaal niets met elkaar te maken.. mijn ouders zijn toen ook nog uit elkaar gegaan.. het was echt allemaal puur toeval, namelijk telkens de meisjes, en die kenden elkaar allemaal niet goed.. dus die werden niet door elkaar beïnvloed... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
en toen was het gedaan... synbitz | 5 | 01-02-2011 18:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Deliciously Finished Bowser | 0 | 08-07-2005 07:37 | |
Seksualiteit |
zo'n kleine penis dat 'ie er constant uitfloept... Trinity | 65 | 25-06-2005 13:37 | |
Liefde & Relatie |
inhoud van je relatie...(van begin tot eind) Charlottetje | 56 | 30-01-2004 02:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zonnedroom juliettebinoche | 8 | 24-10-2003 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |