![]() |
|
![]() |
1. knip de scherpe randjes van je nagels
![]() 2. zorg ervoor dat je geen ijskoude handen hebt 3. ga niet als een gek zitten wrijven 4. gebruik niet al je vingers tegelijk ![]() 5. wissel een beetje af, maar niet te vaak. Zeker niet als het meisje het steeds leuker begint te vinden moet je niet opeens ophouden en wat anders gaan doen 6. speeksel doet wonderen (je tong doet uberhaupt wonderen ![]() 7. clitoris niet teveel direct stimuleren, anders krijg je na een tijdje te horen, "hou maar op, het voelt vervelend". ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ja je moet gewoon letten op hoe je vriendin reageert. Mijn vriend vindt het helemaal niet moeilijk want die gaat op mijn reactie af.
|
wel euhmm.. hangt er vanaf of je vriendin clitoraal of vaginaal is
![]() als ze clitoraal is, moet je gewoon over de clitoris wrijven. niet te hard en zow (maar die uitleg staat hier al boven) als ze vaginaal is moet je je vinger in haar vagina steken en de G-spot zoeken... de rest van de uitleg heb je al gehad ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE] Inderdaad het zachtjes over je clitoris strelen, beetje afwisselend, rondjes en van boven naar beneden. En na een tijdje wat harder. Dat vind ik tenminste heel erg lekker...[QUOTE]
Zekerrrr ![]() Tong doet zeker wonderen ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Een frontale aanval op een bloot clitje is pijnlijk. Je kunt beter het velletje erover heen laten, en dus indirect rondjes draaien. Je beweegt je vinger dus wel, maar er is geen wrijving, alleen druk op steeds een andere plaats. Dan kan een clitje wel wat hebben.
Nadeel is dat je vinger er steeds vanaf schuift en toch weer op een onbedekt clitje komt. Op dat moment, meteen ophouden, vinger weer op de goede plek planten , en doorgaan. Je vingert dus in etappes, als je daar een beetje een ritme in krijgt, is dat super lekker, en uitstekend voor het randjesfietsen. Bij deze methode moet je het niet te nat maken, want juist dan glij je eraf. Het gemene van een clitje is dat ze steeds van maat en posite verandert, en dus moet je voortdurend opletten en steeds aanpassen. Als een meisje bijna clitoraal klaarkomt, trekt het clitje zich terug, en als je dan niet snel het goeie doet, lukt het dan helemaal niet. Erg irritant, iedere keer stranden in het zicht van de finish...en voor een jongen erg ontmoedigend. Wat te doen? Wat te doen? Een mogelijkheid is om het dan heel voorzichtig te gaan doen. Je gaat dan juist naar het onbedekte stukje clitje toe, gaat een beetje meer naar beneden mikken, je trekt zo'n clitje dan als het ware naar beneden. Want daar is het lekkere, dus volgt een clitje echt wel. Je kunt dan wat meer wrijving geven, want op druk doet een clitje het op dat moment niet meer. Bijna niet aanraken dus, dan zal je zien dat een clitje acuut weer tevoorschijn komt. Langzaam bewegen is dan lekker, maar snel soms ook. Het orgasme zelf is dan erg intens, en erg clitoraal. Maar dat is voor de clitorale meisjes onder ons. Als je vriendin juist heel makkelijk vaginaal klaarkomt, kun je daar van profiteren. Een vingertje erin, en met een ander vingertje haar clitje masseren. Desnoods gebruik je twee handen, niet iedereen heeft de coordinatie om met de ene vinger dit te doen en met de ander dat. De vinger erin helpt haar dan net over het drempeltje heen waar ze met alleen clitorale stimulatie niet overheen komt. Je hoeft haar niet te neuken met die vinger, het feit dat hij erin zit en een beetje druk geeft op haar G spot is vaak al genoeg. Ga je teveel met die vinger in haar aan de slag, dan komt ze weer vaginaal en niet clitoraal. Vinger erin en vinger erop betekent een dubbel orgasme, wat je binnen en buiten voelt, en wat extra lang duurt. En luister naar haar aanwijzingen. Laat haar anders op de cruciale momenten meewerken. Een meisje clitoraal klaarvingeren is denk ik tien keer zo moeilijk als een jongen aftrekken. Dat moet je dus echt door veel oefening leren.
|
Hmmz. Staat vol met tip. Maar als ik het zo lees is er geen gebruiksaanwijzing, maar zijn er meerdere wegen naar Rome, waarvan ze bijna allemaal doodlopen. Echter vind je de juiste, onthoud die dan.
Snow ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Terug naar school? douche-eendje | 13 | 13-09-2008 10:34 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
nepnagels een meiske | 21 | 28-08-2002 19:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 |