![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mwah.. doorslikken is vies, maar het licht ook aan waar je bent of uitspugen een optie is.. |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de reden waarom topicstarter pijpen walgelijk vind. Is het de smaak? Is het het idee? wat?
Ook zei iemand dat ze het bij haar ex niet graag deed, maar bij d'r huidige vriend wél. Mijn vriendin heeft hetzelfde. Haar ex moest haar er er om smeken, bij mij doet ze het uit zichzelf, en redelijk vaak. Wat is het verschil? Smaakt je huidige vriend anders? Gedraagt hij zich anders? Wat? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik vind het nog best logisch als een meisje haar vriend pijpt terwijl ze er niet zo van houdt.. ze kan toch zelf blij zijn als hij tevreden is? maar ok goed, als ze het walgelijk vind dan is het wel een beeetje extreem.
|
Verwijderd
|
haha...
tja, ik weet niet wat ik er van moet vinden... Maar dit is wel leuk om te vertellen. Ik had dat ding een beetje te ver in mijn mond gestopt. En toen moest ik kotsen ![]() ![]() ![]() Mwah. Eigenlijk is pijpen walgelijk. Ik zelf schiet er niet veel mee op. Je hebt zelfs de volgende dag pijn in je keel en kaken. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Tja, dat ding smaakt natuurlijk niet naar aardbeien. Voor jezelf doe je het niet.
Al die mensen die claimen dat ze het 'heerlijk' vinden, pijpen die ook een dildo? Nee, want hetgene dat iemand pijpen interessant maakt, is de reactie van diegene. Je doet het altijd grotendeels om de ander een plezier te doen Dus vaak ligt het voor een groot deel aan degene die gepijpt word of het lekker is voor degene die het doet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja soms vind ik het wel minder.. vooral als het een beetje lang duurt.. dan ga ik wel door omdat het lullig is te zeggen 'hee ik heb het weer gehad, maak het zelf maar af' ![]()
|
![]() |
nee niet walgelijk, sperma is ook niet vies...
ik vind het wel leuk eigenlijk, je krijgt er alleen wel dorst van. toen ik nog thuis woonde was het soms ook de enige oplossing, waar laat je zo snel zijn sperma? maar wat vind je er vies aan dan? vind je het smerig smaken of vind je het idee naar ofzo
Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 23:09. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
maar het dan ook nog doorslikken vinnik trouwens dan vies omdat die smaak dan veel langer in mn mond blijft hangen dan wanneer ik niet slik.. en verschil bij hoe lekker het is om te doen ligt wel aan het smaakje van he kwakje, en dus ook aan de eetgewoontes van de jongen.. Veel knoflook/ui/asperges.. die dingen proef je, bitter, terug.. Fruit daarentegen maakt het zoeter.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is niet echt m'n hobby, maar 'walgelijk' vind ik het niet, kan erg leuk zijn voor af en toe |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Seksualiteit |
pijpen MrNiceguy | 27 | 22-09-2003 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Uniek Verwijderd | 8 | 14-11-2002 22:31 |