Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 16:20
lovesista18
lovesista18 is offline
aub help me met dit probleem:

gister kwam ik erachter dat mn vriend pillen verkoopt t was ook niet de bedoeling dat ik t zag hij haalde een stel dingen uit zijn zak en ik zag een zakje met pillen hij zei toen na lang aandringen van mij waar die dingen voor waren, om te verkopen zei hij omdat ie niet rondkwam van zijn salaris maar kunnen jullie me de gevaren van dit alles vertellen en of je ervoor of tegen bent, heeeeeeeeeel erg bedankt!!!!!!!!
Oud 23-12-2002, 16:23
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
niet crossen dame

Maarja, mag niet he, handelen in die dingen. Strafbaar.......

Hoe ik er persoonlijk tegenover sta? Ik moet ze niet hebben die rotdingen, vermaak me zonder ook heel goed. Vermoeidheid neem ik op de koop toe, liever moe dan gesnoept te hebben.
Oud 23-12-2002, 16:24
lovesista18
lovesista18 is offline
watttt???????/
Oud 23-12-2002, 19:00
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
lovesista18 schreef:
watttt???????/
Open nog een topic hierover, bedoelt 'ie.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:35
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Als je een hekel hebt aan die shit/het risico dat hij wordt geript/opgepakt niet kunt aanvaarden, maak je het uit.

Als je dat wel kunt, maak je dan vooral geen zorgen.

Simpel of niet dan??
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:20
DarkCat
DarkCat is offline
Ik weet het niet.. er zijn zoveel mensen om mij heen die vanalles en nog wat verkopen, ik stoor me er niet meer aan. Als mijn vriend pillen zou verkopen is dat zijn probleem en risico. Zolang ik er niet tegen mij wil in betrokken wordt, gaat ie zn gang maar.
Ik sprak vrijdag wel een jongen die claimde dat hij o.a. wegens zijn pillenverkoop gezocht werd.. das minder.

Cat
Oud 25-12-2002, 20:30
drama
drama is offline
Ik ken mensen die het een en ander verkopen...en opzich is daar niets mis mee; waar moet ik mijn shit anders vandaan halen? Het gevaar alleen is dat je tien keer zo sterk moet zijn om niet naar de kanker te gaan door drugs als je dealt. De stap naar grootverbruik is zoveel kleiner als je altijd veel pillen of wat voor schijt dan ook bij je hebt.

Drugsgebruik is link, handel nog even wat linker.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:37
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Citaat:
drama schreef:
Ik ken mensen die het een en ander verkopen...en opzich is daar niets mis mee; waar moet ik mijn shit anders vandaan halen? Het gevaar alleen is dat je tien keer zo sterk moet zijn om niet naar de kanker te gaan door drugs als je dealt. De stap naar grootverbruik is zoveel kleiner als je altijd veel pillen of wat voor schijt dan ook bij je hebt.

Drugsgebruik is link, handel nog even wat linker.
Klopt, oude vriend van me dealde er ook in. Resultaat 1500 euro schuld bij de dealer waarvoor hij hem vet begon te schijten. En die 1500 euro zit nu allemaal in z'n pan. Moet hij helemaal zelf weten, maar ik heb me daarna wel afstand van hem genomen. Hij begon zich extreem stoer te voelen toen hij dealde. Voelde zich veel te stoer voor mij. Nu is ie totaal naar de klote. Eigen schuld. Kon zelfs zijn baan bij de superdeboer niet meer houden.

Ok, dit is wel een extreem voorbeeld van zo'n geval, hoeft echt niet zo uit te pakken. Maar het is wel zo dat een dealer kankersterk in z'n schoenen moet staan en dat deed die vriend van me voordat ie dealde ook al niet. Dus ik hoop dat jou vriend dat wel doet.
Reageren

Regels voor berichten