Citaat:
drama schreef:
Ik ken mensen die het een en ander verkopen...en opzich is daar niets mis mee; waar moet ik mijn shit anders vandaan halen? Het gevaar alleen is dat je tien keer zo sterk moet zijn om niet naar de kanker te gaan door drugs als je dealt. De stap naar grootverbruik is zoveel kleiner als je altijd veel pillen of wat voor schijt dan ook bij je hebt.
Drugsgebruik is link, handel nog even wat linker.
|
Klopt, oude vriend van me dealde er ook in. Resultaat 1500 euro schuld bij de dealer waarvoor hij hem vet begon te schijten. En die 1500 euro zit nu allemaal in z'n pan. Moet hij helemaal zelf weten, maar ik heb me daarna wel afstand van hem genomen. Hij begon zich extreem stoer te voelen toen hij dealde. Voelde zich veel te stoer voor mij. Nu is ie totaal naar de klote. Eigen schuld. Kon zelfs zijn baan bij de superdeboer niet meer houden.
Ok, dit is wel een extreem voorbeeld van zo'n geval, hoeft echt niet zo uit te pakken. Maar het is wel zo dat een dealer kankersterk in z'n schoenen moet staan en dat deed die vriend van me voordat ie dealde ook al niet. Dus ik hoop dat jou vriend dat wel doet.