Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2001, 14:44
HipHopSter
HipHopSter is offline
vanaf afgelopen vrijdag dus:

Meneer Harmsen vergeeft Jop en samen
beginnen ze een wietplantage

Janine en Ludo krijgen spijt van hun zoen en proberen het eerst te vergeten en doen alsof er niks is gebeurd omdat Janine nog steeds hoopt dat Sebastiaan terug komt en Ludo eigenlijk nog een relatie met Maike heeft. Uiteindelijk betrapt Maike ze een keer als ze bijna weer staan te zoenen en valt ze Janine aan.

Laura en Robbert komen weer bij elkaar, Robbert gaat afkicken in een afkickkliniek

Daantje en Stefano gaan trouwen

Gladys komt toevallig achter de affaire van Rik en Anita (Anita blijkt zwanger te zijn van Rik)

Terra vetrekt naar New York maar dan stort het vliegtuig neer en is ze dood

Barbara en Jeff zijn gelukkig getrouwd (wat saai!) maar dan komt Barbara´s exman weer back

Isabella wordt medepartner in Jeffs bedrijf

Charlie en Jop krijgen verkering! (Leuk stel!)

Die vriend van Jop (die leuke!) wordt in het verhaal geschreven

Janine blijkt Sophia te zijn

En dat was volgens mij alle spelers wel zo´n beetje...
Oud 04-11-2001, 14:46
HipHopSter
HipHopSter is offline
oh en sluit deze nou niet omdat er al een topic over gtst is dit is toch wel een heel ander iets dan die andere topic dacht ik zo!

en ja ik heb een grote fantasie!
------------------
Give peace a chance! i was gonna make a new signature but o shit i was high!!!

[Dit bericht is aangepast door HipHopSter (04-11-2001).]
Oud 04-11-2001, 16:05
scala
scala is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:

wahhaha

Robbert gaat afkicken in een afkickkliniekkan wel kloppen, hij gaat de serie uit

Anita blijkt zwanger te zijn van Riklol

Terra vertrekt naar New York maar dan stort het vliegtuig neer en is ze dood zo lullig

Janine blijkt Sophia te zijn hmz jij hebt idd een rijke fantasie
[/B]
Met citaat reageren
Oud 04-11-2001, 17:43
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
scala schreef:

thnx (i guess) maarruh jullie moeten dan wel opschrijven hoe jullie denken dat het verhaal verloopt he!

ennuh dat van terra is niet lullig bedoeld maar zo denk ik dat ze eindigd want zei gaat volgens mij als enigste naar new york en ze word naar ik vernomen heb toch uit het verhaal geschreven?
dus vandaar...
Oud 04-11-2001, 17:45
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:

Het vliegtuig gaat toch niet neerstorten in een hoog gebouw ofwel???

Oud 04-11-2001, 18:03
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Retarded schreef:
Het vliegtuig gaat toch niet neerstorten in een hoog gebouw ofwel???

euh dat d8 ik nie.....
Oud 04-11-2001, 20:52
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Boot gaat zinken, en meike leeft nog lang en gelukkig met haar pannekoeken .Jeej,wie bakt er nu zoveeeel pannekoeken ,of ligt dah nu weer aan mij?

Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 12:04
scala
scala is offline
hahaha jah echt grappig he die meike, bah wat een zeikkind

en jah terra gaat idd de serie uit...maar kdenk dat ze nie dood gaat ofzow, want dan moet d'r weer een hele begravenis gehouden worden neh et zal wel gwoon zo zijn dat ze weer iets met sylvester krijgt en daar duz blijft>>klaar

trouwens wie je vergeten bent: die broer van ludo die zal ook nog wel met iemand krijgen enzow
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 14:13
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
scala schreef:

trouwens wie je vergeten bent: die broer van ludo die zal ook nog wel met iemand krijgen enzow

ja, de broer van ludo krijgt wat met ludo zelf!!!!
Oud 05-11-2001, 15:25
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
ja, de broer van ludo krijgt wat met ludo zelf!!!!
hihihi lol!

Oud 05-11-2001, 15:31
Verwijderd
ik dacht dat Anita aids had??

..ik ben al 3 jaar afgekickt, maar zie soms nog fragmentjes
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 15:47
MeCute1983
MeCute1983 is offline

Die wietplantage van Harmsen & Jop klinkt idd wel logisch Alleen ik denk niet dat Joppie-boy iets met Charlie krijgt. Ik bedoel, die zoen was nou niet bepaald iets wat van twee kanten kwam, het was vooral de ingeving van Charlie. En naiëf als zij iz zal ze idd wel weer denken dat ze voorbestemd zijn en huisje boompje beestje, maar ondertussen is Jop nog steeds flieft op Gladys... Of néé!! HIJ gaat Anita haar kind schenken, vader of zoon, what's the differents

Ludo & Janine gaan een geheime affaire beginnen... Die aanval vinnik ook wel

Laura & Robbert moeten idd weer bijelkaar komen, daar zit ik nu al een paar maanden op te wachten. Maja, Robert gaat tijdelijk de serie verlaten (hij gaat touren met een of ander theater gezeldschap), duz op die hereniging moeten we nog ff wachten vrees ik

Rik & Anita moeten ook weer samen komen, en Anita moet van dat loensende oog af. GEK word ik daarvan!!!!!!!

Jeff begint een affaire met Isabella --> humor!

Die vriend van jop is helemaal niet leuk en wordt dus ook niet in het verhaal geschreven

Dat was het wel, verder ben ik het wel met jullie eens

BTW, leuke topic!
Oud 05-11-2001, 15:48
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Boot gaat zinken, en meike leeft nog lang en gelukkig met haar pannekoeken .Jeej,wie bakt er nu zoveeeel pannekoeken ,of ligt dah nu weer aan mij?

die dingen waren ook weer lekker fake voorgebakken, kun je zo bij de Alber Heijn ofsow halen
Oud 05-11-2001, 16:04
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee

Laat hem AUB in z'n kraakpand blijven
Oud 05-11-2001, 16:16
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:

Die wietplantage van Harmsen & Jop klinkt idd wel logisch Alleen ik denk niet dat Joppie-boy iets met Charlie krijgt. Ik bedoel, die zoen was nou niet bepaald iets wat van twee kanten kwam, het was vooral de ingeving van Charlie. En naiëf als zij iz zal ze idd wel weer denken dat ze voorbestemd zijn en huisje boompje beestje, maar ondertussen is Jop nog steeds flieft op Gladys... Of néé!! HIJ gaat Anita haar kind schenken, vader of zoon, what's the differents

jop die vader wordt van Anita's kind hihihi het idee! dacht ik dat ik veel fantasie had...

Ludo & Janine gaan een geheime affaire beginnen... Die aanval vinnik ook wel

hihi

Laura & Robbert moeten idd weer bijelkaar komen, daar zit ik nu al een paar maanden op te wachten. Maja, Robert gaat tijdelijk de serie verlaten (hij gaat touren met een of ander theater gezeldschap), duz op die hereniging moeten we nog ff wachten vrees ik

Of ze komen net weer bij elkaar als hij de afkickkliniek in gaat

Rik & Anita moeten ook weer samen komen, en Anita moet van dat loensende oog af. GEK word ik daarvan!!!!!!!

Loensende oog? welk loensende oog?

Jeff begint een affaire met Isabella --> humor!

hihi ja als die David weer terug komt begint hij weer wat met Barbara waardoor Jeff uit wraak wat met Isabella begint

Die vriend van jop is helemaal niet leuk en wordt dus ook niet in het verhaal geschreven

Die vriend van jop is dus echt wel leuk!!!

Dat was het wel, verder ben ik het wel met jullie eens

BTW, leuke topic!

hihi thnx!

[/B]
Oud 05-11-2001, 16:20
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee

Laat hem AUB in z'n kraakpand blijven
nah wat hebben jullie tegen die gozer??? hijs cute!!!! leuker dan job in ieder geval!

Oud 05-11-2001, 16:32
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
Loensende oog? welk loensende oog?
Hoe kan je dát nou niet zijn opgevallen? Moet je toch maar even op letten vanavond! Voor ons is het haar rechteroog (en voor haar dus haar linker ) en hij hangt half naar beneden, net oftie slaapt ofsow. En hij (=dat oog) draait ook steeds weg.. Tis écht héél irritant om naar te kijken!!!

------------------
If that's how it's gonna stand, when you know you've been depending on, the one you're leaving now, the one you're leaving out

[Dit bericht is aangepast door MeCute1983 (05-11-2001).]
Oud 05-11-2001, 16:37
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Hoe kan je dát nou niet zijn opgevallen? Moet je toch maar even op letten vanavond! Voor ons is het haar rechteroog (en voor haar dus haar linker ) en hij hangt half naar beneden, net oftie slaapt ofsow. En hij (=dat oog) draait ook steeds weg.. Tis écht héél irritant om naar te kijken!!!

hihihi ik let helemaal niet op dat soort dingen joh!
Oud 05-11-2001, 17:07
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:

die dingen waren ook weer lekker fake voorgebakken, kun je zo bij de Alber Heijn ofsow halen

Maar ik bedoelde eigenlijk meer dah meike "ff" 7845643764836 pannekoeken zit te bakken , alleen voor ludo en haarzelf(en nina?). Ik eet hoogstens 3/4/5 pannekoeken en dan zit ik al vol.

Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 19:34
scala
scala is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

..ik ben al 3 jaar afgekickt, maar zie soms nog fragmentjes

jah jah dat zeggen ze allemaal

ow trouwens, tis duidelijk: jop en isabella krijgen wat met elkaar
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 15:36
M@rco
M@rco is offline
Iemand gezien dat Nina ineens blond is?? Het wordt nu toch wel heel erg...
Oud 06-11-2001, 15:38
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Iemand gezien dat Nina ineens blond is?? Het wordt nu toch wel heel erg...
ja en met d'r verjaardag was ze ineens bruin??? niet dat ik rasistisch ben ofzow maarruh ik vin dit wel erg stom

Oud 06-11-2001, 15:51
kermie
kermie is offline
Ludo en Janine komen weer bij elkaar
Jef krijgt affaire met Barbara, waar B. tuurlijk achterkomt.
Anita en Rik krijgen iets, en Anita raakt inderdaad zwanger van Rik.
Harmsen raakt verslaafd aan de wiet.
Robert en Laura komen ook weer bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 15:55
Bienie
Bienie is offline
ik weet er ook nog een;

nina kreeg toch voor het eerst paardrijles? dan donderd ze er keihard van af, moeten ze naar het ziekenhuis, ze ligt dan in coma en als ludo en janine aan het zikenhuisbed zitten gaan ze weer met elkaar

wat een kindervriend ben ik hè
Oud 06-11-2001, 16:01
Bienie
Bienie is offline
maar stel je voor, anita gaat het met rik doen, dan doet rik het weer met cladice en cladice dan weer stiekem met job die het dan vervolgens met charlie doet , dan raakt de hele serie geinfecteerd

geintje

leuke topic btw
Oud 07-11-2001, 18:03
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
kermie schreef:
Jef krijgt affaire met Barbara,
met Barbara nog wel... Daar issie mee getrouwd lieverd
Ik ben nog altijd voor de combi Jef & Isabella, das grappig, wonen in 1 huis dus kunnen ze steeds nèt niet betrapt worden door hun overige huisgenoten

Heeft iemand inmiddelz btw al het loensende linkeroog van Anita gespot?
Oud 07-11-2001, 19:08
scala
scala is offline
nee man pedo!
en dat loensende oog....gaak NU op letten ben benieuwd lol
btw d'r komt nu nogg een kind d'r bij!! dat van meike en ludo...pff al die kinderen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 20:35
Flodder
Flodder is offline
Neeneeneenee! Het gaat allemaal helemaal anders..:-)

* Laura krijgt een lesbische relatie met Meike. Meike (zwanger) wordt gedumpt door Ludo omdat hij toch maar weer wat met Janine begint. Ineens komt Tessel (uit een heeeeeel ver verleden = lesbische vriendin van Laura) terug en beginnen Laura, Meike en Tessel een LOK (lesbisch opvoek kollektief) voor Meikes verhaal.

* Robbert krijgt wat met Charlie. Jef en Barbera vinden dit allemaal helemaal leuk en supporten het van harte!

* Jef en Isabella --> ben ik voor! Gebeurt ook vast wel. Als Barbera erachter komt begint zij wat met de broer van Ludo waar ze zwanger van raakt en waar ze mee weggaat.

* Rik en Anita komen samen, worden zwanger en vertrekken naar nepal. Jop neemt de koning over en maakt er een coffeeshop van. Barman: meneer Harmsen. Dat loser-vriendje (sorry...) gaat er zo snel mogelijk uit!!!

* Gladdys gaat dood. Maakt me niet uit hoe, aar zij irriteert mij. Ze kan NIET acteren!!

* Gijs en Cleo (zijn jullie allemaal vergeten) worden gelukkig...en ze spelen nog lang en gelukkig 'doktertje'...:-)

Oké het slaat nergens op, maar khad nix te doen!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 20:36
Flodder
Flodder is offline
uhmmmm meikes verhaal??? Huh? nouja ik bedoel baby....:-S
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 11:42
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Flodder schreef:
* Gladdys gaat dood. Maakt me niet uit hoe, aar zij irriteert mij. Ze kan NIET acteren!!
GRAAG!! Zij irriteert mij echt mateloos.
[langzaam pratende fake-stem]Maar Riiiik, ìk ben toch jouw vriendin?[/langzaam pratende fake-stem]
Oud 08-11-2001, 14:20
Flodder
Flodder is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
GRAAG!! Zij irriteert mij echt mateloos.
[langzaam pratende fake-stem]Maar Riiiik, ìk ben toch jouw vriendin?[/langzaam pratende fake-stem]

Inderdaad!!!!!!!! Zij is echt te irritant voor woorden! Maarja doe je niets aan...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 14:30
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Flodder schreef:

* Laura krijgt een lesbische relatie met Meike. Meike (zwanger) wordt gedumpt door Ludo omdat hij toch maar weer wat met Janine begint. Ineens komt Tessel (uit een heeeeeel ver verleden = lesbische vriendin van Laura) terug en beginnen Laura, Meike en Tessel een LOK (lesbisch opvoek kollektief) voor Meikes verhaal.

* Robbert krijgt wat met Charlie. Jef en Barbera vinden dit allemaal helemaal leuk en supporten het van harte!

* Jef en Isabella --> ben ik voor! Gebeurt ook vast wel. Als Barbera erachter komt begint zij wat met de broer van Ludo waar ze zwanger van raakt en waar ze mee weggaat.

* Rik en Anita komen samen, worden zwanger en vertrekken naar nepal. Jop neemt de koning over en maakt er een coffeeshop van. Barman: meneer Harmsen. Dat loser-vriendje (sorry...) gaat er zo snel mogelijk uit!!!

* Gijs en Cleo (zijn jullie allemaal vergeten) worden gelukkig...en ze spelen nog lang en gelukkig 'doktertje'...:-)

Oké het slaat nergens op, maar khad nix te doen!

gtst slaat ook nergens op dus dit verhaal kan prima
Oud 08-11-2001, 14:31
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Flodder schreef:

Rik en Anita komen samen, worden zwanger en vertrekken naar nepal. Jop neemt de koning over en maakt er een coffeeshop van. Barman: meneer Harmsen. Dat loser-vriendje (sorry...) gaat er zo snel mogelijk uit!!!

Worden Rik en Anita Samen zwanger?? das knap...
Oud 08-11-2001, 14:32
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
Bienie schreef:
maar stel je voor, anita gaat het met rik doen, dan doet rik het weer met cladice en cladice dan weer stiekem met job die het dan vervolgens met charlie doet , dan raakt de hele serie geinfecteerd

geintje

leuke topic btw

hahaha jij hebt way to much fantasy

maarruh thnx

Oud 08-11-2001, 14:53
scala
scala is offline
ik las btw in de gids dat harmsen niet van de wiet af kan blijven lol
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 15:37
Flodder
Flodder is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
Worden Rik en Anita Samen zwanger?? das knap...

Het is toch altijd 'wij zijn samen zwanger'....ow well...boeiend! je brgijpt me vast wel he?! :-)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 16:32
pia
pia is offline
ik denk dat oom harmsen en anita samen een kind krijgen!
Oud 08-11-2001, 16:33
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
<iets>

heb je dat oog nouww al gespot???
Oud 08-11-2001, 19:18
Verwijderd
hahahaha, ik krijg helemaal zin om gtst te gaan kijken om te zien of er iets van uitkomt allemaal.. misschien zouden de tekstschrijvers eens een kijkje moeten nemen.. gebeurt er tenminste nog wat leuks!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 19:46
M@rco
M@rco is offline
Vandaag zag Nina er wéér anders uit...
Oud 08-11-2001, 21:04
Verwijderd
Citaat:
HipHopSter schreef:

Janine en Ludo krijgen spijt van hun zoen en proberen het eerst te vergeten en doen alsof er niks is gebeurd omdat Janine nog steeds hoopt dat Sebastiaan terug komt en Ludo eigenlijk nog een relatie met Maike heeft. Uiteindelijk betrapt Maike ze een keer als ze bijna weer staan te zoenen en valt ze Janine aan.

Laura en Robbert komen weer bij elkaar, Robbert gaat afkicken in een afkickkliniek

Daantje en Stefano gaan trouwen
Ja, oke, die is wel knap dus heb ik geen problemen mee

Gladys komt toevallig achter de affaire van Rik en Anita (Anita blijkt zwanger te zijn van Rik)
En Rik blijkt seropositief te zijn

Barbara en Jeff zijn gelukkig getrouwd (wat saai!) maar dan komt Barbara´s exman weer back

Isabella wordt medepartner in Jeffs bedrijf

Charlie en Jop krijgen verkering! (Leuk stel!)

En dat was volgens mij alle spelers wel zo´n beetje...

Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 21:10
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
jop en isabella krijgen iets met elkaar, en durven het niet aan charlie te vertellen. charlie betrapt ze en vermoord isabella met een schaar, terra had haar inspiratie gegeven.
Oud 08-11-2001, 22:21
Bienie
Bienie is offline
jeff gaat isabella verkrachten denk ik
Oud 09-11-2001, 12:14
scala
scala is offline
wat heeft iedereen toch met jef en isabella ?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 16:04
kermie
kermie is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
met Barbara nog wel... Daar issie mee getrouwd lieverd
Ik ben nog altijd voor de combi Jef & Isabella, das grappig, wonen in 1 huis dus kunnen ze steeds nèt niet betrapt worden door hun overige huisgenoten

Heeft iemand inmiddelz btw al het loensende linkeroog van Anita gespot?

ik bedoelde Isabella, foutjuh!
Jef krijgt een affaire met Isabella
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 16:37
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
stefano schreef:
Daantje en Stefano gaan trouwen Ja, oke, die is wel knap dus heb ik geen problemen mee
Schmiecht!

Oud 10-11-2001, 11:46
Bienie
Bienie is offline
Citaat:
scala schreef:

jeff heeft natte droompjes over haar
en hij keek een keer naar d'r kont

Oud 10-11-2001, 13:37
Marluz
Marluz is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:

Had ergens gelezen dat Sylvester ff terugkomt en dan voorgoed naar VS vertrekt met Terra
Oud 10-11-2001, 13:42
Marluz
Marluz is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:

hmmm ik denk dat ludo's vader de vader is van stefano....
Oud 10-11-2001, 14:56
scala
scala is offline
Citaat:
Bienie schreef:
Citaat:
scala schreef:

jeff heeft natte droompjes over haar
en hij keek een keer naar d'r kont

bah!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten