![]() |
|
Bij zoiets zou ik me zo min mogelijk laten beinvloeden door anderen. Je moet vooral naar jezelf kijken en je afvragen of dat ook echt iets is wat jij wil. Iedereen heeft anderen seksuele fantasien, maar het is aan jou om te bepalen wat je wel en wat je niet wil uitproberen.
Over uitproberen gesproken, je zou het zo aan hem kunnen brengen, een keer uit proberen, bevalt het, dan doen we het mischien nog een keer, zo niet dan niet. Weet je ook meteen of je het zelf leuk vind of niet. succes
||
Citaat:
aaaaaaaaaaaaah jammer
|
Verwijderd
|
er goed over nadenken en me niets aantrekken van de meningen van de mensen op het forum... als je het niet wilt, dan gewoon tegen hem zeggen... daar heeft hij dan maar rekening mee te houden...
maar ik denk dat het best spannend kan zijn het een keer uit te proberen, als je er geen ernstig letsel aan overhoudt... (sm hoeft niet per se erg gewelddadig te zijn toch?) |
![]() |
|
(bd)sm hoeft niet gewelddadig te zijn nee...
BDSM: Bondage & Discipline, Dominantie & submissie (onderwerping, onderdanigheid), Sadisme & Masochisme overigens: ik zou waarschijnlijk haar niet de kans laten de eerste te zijn het te vragen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend wilt SM seks. anoniem1993rd | 8 | 10-08-2012 04:20 | |
Seksualiteit |
[SM] zullen we maar weer eens een normaal sm topic openen Raven | 87 | 08-07-2005 17:25 | |
Seksualiteit |
Sm Dying Bride | 40 | 14-07-2002 15:54 | |
Seksualiteit |
Sm!! bitchie | 5 | 11-01-2002 12:01 | |
Seksualiteit |
Billekoek van vriendin krijgen lekker (sm?) Martijn_2 | 7 | 04-01-2002 15:00 |